social media

Translate

niedziela, 10 stycznia 2016

Wholesalebuying, Chcę tego czy nie chcę - oto jest pytanie :D


































Przychodzi w życiu chyba każdej osoby taki moment w którym zadajemy sobie to pytanie przed zrobieniem zakupów - "Chcę tego czy nie chcę?". Chcieć to nie zawsze znaczy móc, prawda?
Ale jeśli możemy zrobić zakupy za przysłowiowe "grosze" to czemu z nich nie skorzystać? Tanie nie zawsze znaczy kiepskie o czym przekonałam się już nie raz. 
------------------------------------------------------------------------
Takie rękawice powinna mieć każda szanująca się Pani Domu. Mi osobiście do Perfekcyjnej Pani Domu brakuje wiele, ale sprzątając toaletę nie wyobrażam sobie robienia tego bez rękawiczek. Chlor oraz silne detergenty których używam zniszczyłyby moje delikatne łapki raz dwa :P
A te rękawiczki wyglądają uroczo, prawda? Tylko jestem ciekawa czy sprawdzą się podczas sprzątania toalety, bo są one typowo kuchenne.
KLIK


Zegarki w zegarku? Dlaczego nie? Nikt nie powiedział, że przechowywanie zegarków musi być nudne. Fajnie wygląda taki pojemnik i tak naprawdę nikt nie musi nawet wiedzieć co jest w środku :)
KLIK

Walentynki tuż tuż i trzeba zacząć myśleć nad wprowadzeniem romantycznej atmosfery. Ogólnie uważam, że powinniśmy sobie okazywać miłość każdego dnia, ale w ten dzień można nieco  bardziej o tym pamiętać. Kto wie ile z Was w listopadzie "rozpakuje" prezent po Walentynkach? ;)



Turban posiadam kupiony w sklepie Zeeman i powiem Wam, że jest świetny. W końcu ręcznik nie rozłazi mi się na wszystkie strony. Przede wszystkim mojemu Maleństwu ręcznik nie spada i spokojnie może poczekać trochę w turbanie zanim wyschną Jej włosy. Naprawdę polecam każdej z Was taki turban z mikrofibry, bo są świetne.

 KLIK


Ja nie do końca wiem co to ma być i jak ma pomóc podczas ćwiczeń, ale z moimi zdolnościami wyglądałyby ćwiczenia mega zabawnie. Już sobie wyobrażam jak Chłop wraca z pracy, a ja leżę na podłodze poplątana w to coś :D
Dałybyście rady ćwiczyć z tym bez zrobienia sobie krzywdy?



Wyobraźcie sobie taką sytuację : Jest lato, a Wy leżycie sobie w swoim ogródku bujając się w hamaku i czytając książkę za książką. Marzenie nie jednej z Was, prawda? Ja mam zamiar je zrealizować w tym roku. Zamówię od razu dwa, bo pewnie córcia również będzie chciała tak leniuchować sobie.

 KLIK

W zasadzie to mam dobry i nowy aparat fotograficzny, więc robienie zdjęć telefonem poszło w zapomnienie, ale z takim bajerem mogłabym pobawić się znów i zobaczyć jaki będzie efekt. Widziałam u jednej z dziewczyn kiedyś zdjęcia zrobione  z pomocą tych małych cudaków i wyglądały całkiem interesująco.

Jak Wam się podobają te rzeczy? Zamówiłybyście któreś z pokazanych czy znalazłyście coś ciekawszego?
Miłej niedzieli <3

9 komentarzy:

  1. fajne rzeczy, sama sie zastanawiam nad tym ręcznikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor włosów :)
    Zapraszam do mnie, coś z innej beczki;)
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rekawiczki do sprzatania kupuje tylko w zeeman ;) zegar-pudelko bardzo ciekawe, a ten recznik mam i to tez z zeemana i raczej wole zwykly recznik niz ten :) mam tez soczewke rybie oko i jest to fajny gadget do telefonu, a na hamak to mnie wlasnie namowilas :D jeszcze nie wiem gdzie zawsnie ale musze go miec :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy, poklikałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki turban to i mi by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy. Swietnie wyglada ten zegar pudelko. Ja w zyciu nie domyslilabym sie, ze cos tam moze byc ukryte :D

    Pozdrawiam.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, ten zegar pojemnik mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Turban to świetna sprawa. Te nakładki macro podobno nie działają za dobrze. Poklikane wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.