social media

Translate

wtorek, 17 listopada 2015

Ziaja, Kremowe mydło pod prysznic, masło kakaowe


Przed Wami kolejny produkt Naszej Polskiej marki jaką jest Ziaja :)
Bardzo lubię ich produkty i nie ukrywam,że chętnie robię zapasy z Polski jak mam możliwość. Uwielbiam produkty,które są tanie i dobre - tak jest w przypadku tych produktów na pewno.


Opis :

Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego

działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień
nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka



SUBSTANCJE AKTYWNE :

• masło kakaowe
  - zapewnia wysoką biozgodność ze skórą
  - działa renatłuszczająco, doskonale odżywia
  - skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka
• D-panthenol
  - trwale nawilża skórę
  - skutecznie łagodzi podrażnienia

DZIAŁANIE :
• delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody
Sposób użycia :
Do mycia stosować niewielką ilość mydła. Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Cena: 6,30zł / 500ml


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocamide DEA, Styrene/Acrylates Copolymer, D-panthenol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Cocoabutteramphoacetate, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3Diol, Parfum(Fragrance), Citric Acid, Cl 47005 (D&C Yellow No. 10), Cl 16035 (FD&C Ren No. 40), Cl 42090 (FD&C Blue No. 1)


Moja opinia :
Bardzo lubię krem z tej serie, ale niestety mnie zapycha, więc z niego zrezygnowałam. To mydło pod prysznic pachnie identycznie jak krem. Zapach ten uwielbiam i nigdy mi się nie znudzi. To kremowe mydło pod prysznic dobrze myje i nie mam żadnych zastrzeżeń co do niego. Duże opakowanie (500ml) starcza na dłużej niż standardowe  żele pod prysznic, które mają tylko 250ml. Wydajność tego mydła jest kolejnym plusem dzięki czemu nie kończy się zbyt szybko.  Nie powtórzyłam się przez przypadek ;) Wielkość opakowania i wydajność naprawdę zasługuje na mega duży plus! Niestety przez ciemne opakowanie nie widzimy dokładnie ile jeszcze zostało mydła. Otwieranie/zamykanie typu klik co jest mile widziane w tego typu produktach.
Po użyciu mydła czuję jak skóra jest nawilżona i miła w dotyku. Konsystencja bardzo fajna, nie jest zbyt zbita, ale też nie rozpływa się zbyt szybko z rąk. Myślę, że mieszkanki Polski nie będą miały problemu z dostępnością produktów marki Ziaja.
Dziewczynom mieszkającym za granicą polecam rozejrzenie się za nim w Polskich sklepach, w sklepie Ziaja, który znajduje się w Den Haag, jeśli mieszkacie w pobliżu, a jeśli macie jedno i drugie nie po drodze zawsze możecie poprosić kogoś kto jedzie do Polski o kupno tego mydła, bo naprawdę warto. Za 7 zł jeszcze nie miałam lepszego produktu do mycia ciała :D

 Znacie? Lubicie?
Polećcie coś fajnego do mycia :)

15 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie uzywalam niczego pod prysznic z Ziaji, musi ladnie pachniec :) jak bede w pl sklepue to musze za nim popatrzec : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kakaowego nie miałam ale Kozie Mleko tak. Tez super sprawa. Krem ziaja miałam też Kozie mleko i kokosowe. Moje ulubione. :) Kakaowy kupiłam kiedyś mamie pod choinkę bodajże ale nie przypadł jej do gustu zapach.
    A po prysznic aktualnie Luksja care pro LUSH używam (wyłowiona na promocji z Rossmana). :) Zapach wybierałam z narzeczonym i wahałam się między granatem a mleczkiem ryżowym i ostatecznie wybraliśmy to drugie. Fajnie i dobrze się myje nim i ma piękny zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka rzeczy z tej firmy posiadam i lubię :) Akurat tego jeszcze nie miałam : )P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ale pewnie fajnie się by sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię krem z tej serii i niestety również mnie zapycha - ale zapach ma świetny, jeżeli to mydło pachnie tak samo to biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat uwielbiam tą serię Ziaji, polecam lekkie masło do ciała kakawowe
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z ziaji lubię odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze,ale skoro ładnie pachnie to musi być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam produkty z Ziaji ;) ten również.

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post !
    ----> http://www.aliexpress-all.blogspot.com - zakupy z Aliexpress, recenzje, realne zdjęcia Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty z teh firmy są świetne :*
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie polubiłam się z Ziają, ale akurat to mydło pod prysznic jest wyjątkiem. Od czasu do czasu kupuję i upajam się cudownym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważyłam, że wiele osób nie przepada za Ziają.
    Dla mnie natomiast są to takie pewniaki, że jak nie wiem, co wybrać, to biorę coś z Ziaji.
    A te mydła pod prysznic to przerobiłam już wszystkie :) Moim faworytem jest oliwkowe.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.