social media

Translate

niedziela, 22 listopada 2015

SheIn & Romwe, Misiowa bluza i spodnie dresowe



























W tym tygodniu przyszły do mnie aż trzy paczki, więc mimo paskudnej pogody wyskoczyłam w sobotę na szybką sesję, aby Wam się pochwalić nowościami w mojej szafie :)W tym poście pokażę Wam misiową bluzę i spodnie dresowe. Jedno i drugie w sam raz na jesienne i zimne dni jakie dotarły w końcu do Holandii. Najchętniej nie wychodziłabym z domu w taką pogodę. Na dodatek praktycznie 3/4 dnia deszcz pada, więc zrobienie tych zdjęć było nie lada wyczynem ;)


 Bluza jest świetna. Ciepła, przyjemna w dotyku i w noszeniu. Rozmiar pasuje idealnie. Na kapturze są uszy, nos i oczy misia przez co jest nieco ciężki, ale nie przeszkadza to w noszeniu. Kieszenie mogłyby być bez tych "klapek.  Ogólnie jestem bardzo zadowolona i z pewnością nie raz założę tę bluzę. Koleżanki już pytały gdzie ją zamówiłam, bo tak im się spodobała, że również ją chcą ;) Jak widzicie rozmiar ONE-SIZE pasuje idealnie na osobę mojej budowy. Zwykle wybieram ubrania rozmiaru M/L, ale jak wiecie przed zamówieniem ubrań z internetu najlepiej jest się zmierzyć i sprawdzić dokładnie tabelę rozmiarów.

 Spodnie również na duży plus. Kieszenie głębokie, w sam raz na telefon i klucze. Kocie łapki jako nadruki na kieszeniach sprawia, że nie są to zwykłe spodnie dresowe jakich pełno w sklepach. Spodnie są mega wygodne i bardzo ciepłe. Wyjątkowo nigdzie mnie nie uciskają i wygodnie się je nosi. Następnym razem chyba wybiorę sobie takie spodnie -> klik.
Albo jeszcze te, sama nie wiem które fajniejsze -> klik


 Resztę zamówienia pokażę Wam w kolejnym poście, a dzisiaj proszę Was o kliknięcia w celu utrzymania współprac. Z góry bardzo dziękuję.

KLIK / KLIKKLIK / KLIK / KLIK  / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK  / KLIK

14 komentarzy:

  1. Ta bluza jest przesłodka ^^ idealna na chłodne wieczory ^^ zamówiłabym jeszcze takie same spodenki do kompletu( oczywiscie z ogonkiem) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta bluza i dresik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza bluza ;) Chodziłabym w takiej po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piekna ta bluza, zakochalam sie <3 spodnie tez mi sie podobaja i tez bym je chciala :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny misiek! :) Bardzo mi się spodobał :) poklikałam i bardzo proszę u mnie o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza bluza :D :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta misiowa bluza :) Chciałabym taką!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wszystko poklikane :) bluza z misiem świetnie wygląda :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. tą misiową bluzę pewnie zagarnął by mi młody, nawet by mu nie przeszkadzało że byłaby za duża

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza wydaje sie byc bardzo milusia :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza bluza :) Poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta bluza ,najlepszy kaptur :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza jest kochana :) taki słodziak :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.