social media

Translate

czwartek, 5 listopada 2015

Wyniki rozdania z Banggood . And the winner is...



Dzień dobry kochani!
Wiem, że wiele z Was czeka na wyniki rozdania ze sklepem Banggood, więc przedstawię Wam zwyciężczynię. Jednak zanim to zrobię chciałabym podziękować każdemu za udział. O mały włos rozdanie zostałoby anulowane ze względu na małą ilość zgłoszeń, ale ostatecznie daliście radę :D

W przyszłości planuję jednak rozdania na aktywność, bo te nabijają mi tylko "duchy", które na blog i stronę niestety nic nie wnoszą :(
Mam zamiar teraz postawić na jakość nie ilość, więc zachęcam do bycia aktywnym, a odwdzięczać się będę za to upominkami :)
 A teraz nie przedłużając pokażę Wam kto wygrał :



Gratulacje AGGI S. ! Ktoś ze sklepu powinien się z Tobą skontaktować, ale jeśli tego nie zrobią daj znać, a im przypomnę o tym.

W tym poście możecie sobie zobaczyć formularz dzięki któremu można było się zgłosić i sprawdzić wiarygodność zwyciężczyni ;)

A przy okazji chciałabym Was prosić o wypełnienie mini ankiety widocznej w prawym górnym rogu. Pomoże mi to wstawiać posty w porach kiedy macie czas je przeczytać, żeby Wam nigdzie nie umknęły ;)

Miłego dnia ;*

15 komentarzy:

  1. Dzięki, że do mnie zajrzałaś, zdecydowanie polecam Ci te podkłady, nie sądrogie a na pewno będziesz zadowolona<3

    madziuchnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie wygranej!
    Melduję, że głos w ankiecie został oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    majka-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super <3 czekam w takim razie na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni! :)

    A Ciebie chciałabym zaprosić do siebie. Aktualnie trwa konkurs, może weźmiesz w nim udział? Zasady są wręcz banalne, a wygrać może każdy! :>
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulki :)
    zapraszam do mnie na konkurs.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.