social media

Translate

poniedziałek, 16 listopada 2015

5 moich ulubionych ubrań/rzeczy ze sklepu SheIn.

Witajcie.

Często Wam pokazuję ubrania zaraz po otrzymaniu przesyłki, a później już zazwyczaj nie macie okazji ich więcej zobaczyć. Dlatego pomyślałam, że może chcielibyście posty w stylu "5 moich ulubionych ubrań/rzeczy ze sklepu XXX" w dzisiejszym poście będzie to sklep SheIn. Zapraszam na dalszą część postu, jeśli jesteście ciekawi co trafiło do ulubieńców z tego sklepu.

W ostatnich miesiącach dużo przybywa mi ubrań dzięki współpracom i dzięki Wam, bo klikacie w linki za co dziękuję. Sporo z tych ubrań jest moimi ulubionymi ubraniami, ale sporą część oddaję. Ostatnio moja mama wzbogaciła się o kilka nowych sweterków i nie tylko, bo z szafy się już sypało, a ja nie we wszystkich posiadanych ubraniach chodziłam.
Trudno było mi wybrać tylko 5 ubrań, ale jakoś dałam radę ;)

Mój koszuloholizm ostatnio trochę się uspokoił co nie znaczy, że już nie uwielbiam koszul. Lubię je nadal i często w wolne dni zakładam. Koszule w kratę jedni kochają, inni nienawidzą, a ja zaliczam się do tej pierwszej grupy. W powyżej pokazanej koszuli latem chodziłam o wiele rzadziej, bo choć jest cienka jest dosyć ciepła, ale ostatnio znów dosyć często ją ubieram.
Pokazałam Wam ją w TYM poście, a bezpośredni link do niej macie tu -> klik.



 Płaszcz, który skradł moje serce i uwielbiam go zakładać nawet będąc w domu. Jest przyjemnie ciepły i bardzo wygodny. Materiał ma taki swetrowaty (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi ;), więc nadaje się do noszenia w domu. Często narzucam go na siebie zamiast kurtki biegnąc po córkę do szkoły. Nie muszę powtarzać, że bardzo go lubię?
Pokazałam Wam go w TYM poście, a tu możecie go zobaczyć na stronie -> klik



























Sukienka ta jest mega wygodna i w pięknym kolorze. Bardzo ją lubię zakładać. Jest moim zdaniem uniwersalna, bo pasuje na spotkanie z przyjaciółmi jak i na wyjście z Chłopem.
Sukienka jest dostępna jeszcze w kolorze szarym oraz czarnym i mam zamiar obie je zamówić w najbliższym czasie.
Pokazałam Wam dokładnie sukienkę w TYM poście, a link bezpośredni do sukienki łapcie tu -> klik


 Legginsy to moja ulubiona część garderoby, którą zakładam na dolną część ciała :D Nie przepadam za jeansami, ani za "normalnymi" spodniami. Mam ich wiele par, ale wciąż brakowało mi jakichś fajnych legginsów w czarnym kolorze, aby zakładać je do dłuższych koszul lub sukienek. Te są idealne dla mnie! Bardzo lubię i też często zakładam.
Więcej zdjęć tych legginsów zobaczyć możecie w TYM poście, a jeśli któraś z Was chciałaby je zamówić to odsyłam do linku tu -> klik.
I na koniec ubranie, którego się nie spodziewałam w swojej szafie! Futrzana kamizelka to coś o czym nigdy wcześniej nie myślałam, że chcę. Ostatnio spodobały mi się tak, że zamówiłam jeszcze czarny i przypuszczam, że na tym się nie skończy. W ten stylizacji założyłam do pokazanych wyżej ubrań czyli do sukienki i legginsów, ale na czarnej ramonesce również prezentuje się świetnie.
Futrzaka pokazałam Wam całkiem niedawno TU, ale jeśli chcecie zobaczyć go na stronie to zapraszam bezpośrednio do sklepu -> klik

Dzisiaj to już tyle moich ulubionych ubrań ze sklepu SheIn, ale jeśli chcecie mogę powtórzyć takie posty z innymi sklepami. To w zasadzie najbardziej od Was zależy ;)
KoszulaPłaszcz Sukienka / Legginsy Futrzak / SheIn / 
Koszula w szminki <3 / Spodnie
Zaprojektuj swoją koszulkę na stronie SheIn, zarejestruj się, zachęć znajomych do kupna Twojej koszulki i zarabiaj!
Co Ty na to, KLIK ?

12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu futrzana kamizelka, bardzo Ci w niej ładnie, ale myślę, że to również dzięki sukience , która masz pod futrzakiem :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze płaszczyków z SheIn :) Futrzak i koszula świetne :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten futrzak :) Wszystko wyklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka świetna :) Ja pół szafy mam z Shein :D
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zaglądałam jeszcze do Shein, ale chyba muszę, bo ta koszula śliczna! :)
    Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam kochana :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście Romwe ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej podobaja mi sie koszule w krate, ta twoja jest nawet fajna...boze co ty ze mna robisz, nawet krata mi sie zaczela podobac :P plaszczyk jest bomba, legginsami i futrzakiem tez bym nie pogardzila a sukienke to bym nawet chciala ale szara albo czarna ;) mnie sie takie posty podobaja, oby wiecej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia stylizacja bardzo mi się podoba - reszta też wygląda świetnie u mnie też na tę chwilę spokój z koszulami czyli koszuloholizm lekko opanowany bo nadal je bardzo lubię no ale że zimno jest to bardziej przechylam się do sweterków a ten płaszczo-sweter boski - również go mam i bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie Shein ! :-) maja fajne ubrania i zawsze trafiam na dobre jakosciowo,buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy, często widzę stylizacje z tego sklepu ale sama jeszcze nie miałam okazji żeby coś tam kupić. Najbardziej tutaj podoba mi się płaszcz oraz koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest bardzo ładne! Klik,klik

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.