social media

Translate

niedziela, 8 listopada 2015

Dresslink, Czerwony płaszcz i sukienka w grochy ;)


 Dobry wieczór kochane :)
Jak Wam minął weekend? Mi zdecydowanie za szybko, ale na szczęście za kilka dni kolejny ;)
Dzisiejszy post jednak nie o tym tylko o kolejnej już przesyłce ze sklepu Dresslink. Zapraszam do czytania dalej.Kilka dni temu pisałam Wam, że lubię ten sklep i jestem zadowolona z tej współpracy, bo ciuchy są ładne i dobrej jakości, a ceny przystępne dla każdej z Nas.
Szczególnie uwielbiam dział dziecięcy gdzie co chwilę wynajduję perełki dla mojej córci. W tym poście pokażę Wam kolejne dwie zamówione przeze mnie.


Czerwony płaszcz z odpinanym kapturem to wybór przede wszystkim do sukienek. Córka miała już podobny płaszcz i bardzo go lubiła, ale z niego wyrosła dlatego prosiła o kupno nowego. Ten jest nie za gruby i będzie w sam raz na najbliższe kilka dni, a później znów na wiosnę. No chyba, że pogoda się nie zmieni to córka będzie chodzić w nim też zimą ;) Zamówiłam trochę większy rozmiar, bo 140 cm dlatego na pewno płaszcz nie będzie na jeden sezon.
Płaszcz dostępny jest w dwóch kolorach i w kilku rozmiarach, a szczegóły możecie zobaczyć tu -> klik


 Do płaszcza zamówiłam sukienkę w grochy. Różowy pasek z kokardą dodaje jej jeszcze większego uroku. Sama bym w takiej chodziła gdybym miała odpowiednią figurę ;)
Maleństwo ma tyle sukienek, że codziennie chodzi w innej do szkoły, a ja mogłabym nie prać przez 2 tygodnie i tych sukienek nadal by nie brakło. Ale skoro lubi to czemu miałabym nie kupować kolejnych, prawda? Sukienkę również zamówiłam w takim rozmiarze jak płaszcz, aby  latem mogła też w niej chodzić.
Rozmiary są różne, więc od małej księżniczki po większą będzie pasować. Cenę oraz dokładne wymiary sprawdzić możecie tutaj -> klik

W sklepie Dresslink znajdziecie wiele innych ubrań, kosmetyków i różnych innych akcesoriów - jednym zdaniem - dla każdego coś dobrego :)
Warto też zaglądać w zakładkę darmowej wysyłki, bo często są bardzo fajne rzeczy -> klik.

Będę bardzo wdzięczna za poklikanie w linki.
Miłego wieczoru.



11 komentarzy:

  1. Śliczny zestawik! ;D Twoja córcia wygląda ślicznie w tej sukience! ;D Płaszczyk idealnie pasuje kolorystycznie to grochów! ;)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Plaszczyk jest bombowy a sukienusia przeurocza <3 Slicznie Twoja niunia wyglada :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka urocza modelka *.* W tej sukieneczce wygląda jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała modelka - cudowna <3 Magda skoro ty masz taką pogodę która pozwala na zdjęcia w sukience to jadę do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zestaw, może i ja skuszę się coś kupić dla mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zestawienie, sukieneczka piękna, płaszczyk boski a modelka śliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk śliczny, ale moja córcia zakochała się w sukience. Szkoda, że w Polsce takiej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamówić ją z dostawą do domu ;) Nawet w przeliczeniu na złotówki myślę, że nie kupiłabyś taniej. W razie wątpliwości pisz, postaram się pomóc :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.