social media

Translate

sobota, 28 listopada 2015

SheIn, Co ciekawego w zakładce wyprzedaż?

Ostatnie dni to istne szaleństwo, jeśli chodzi o wyprzedaże w sklepach. Każdy ze sklepów kusi świetnymi cenami, darmowymi dostawami i innymi chwytami, aby tylko klienci robili zakupy. Ja uwielbiam i wykorzystuje to szczególnie w sklepach, które znam i lubię. Jednym z takich sklepów jest właśnie SheIn, który już Wam tu opisywałam nie raz. Dzisiaj zapraszam Was na przegląd tego co zwróciło moją uwagę w zakładce SALE :)

Za biżuterią za bardzo nie przepadam, a jeśli już to noszę tylko kolczyki. Czasem zakładam zegarek, ale to też w wyjątkowych sytuacjach tylko, bo zawsze gdzieś nim przyhaczę i kończy się to uszkodzeniem zegarka. Tak też jest z bransoletkami, ale ta wyjątkowo mi się podoba i myślę, że mogłabym nosić w dni wolne od pracy, albo na jakąś domówkę z najbliższymi znajomymi :)
A Wy nosicie biżuterię?
KLIK


 Sezon na chłodne dni trwa sobie w najlepsze i z dnia na dzień jest coraz zimniej. Lubię mieć wybór w szalach i je dopasowywać do ubrań. Moja córka też wciąż podbiera mi nowe szale, więc jak zobaczyłam ten to od razu pomyślałam o Niej.
KLIK
 Nie wiem jak Wam, ale mi podoba się ta sukienka bardzo. Szkoda tylko, że został jeden, nie mój rozmiar, bo z pewnością wrzuciłabym do koszyka. Połączenie tych kolorów ogromnie mi się podoba i uważam, że każda z Nas powinna mieć choć jedną taką sukienkę zaraz po "małej czarnej" ;)
KLIK
Mam kilka marynarek z H&Mu, ale raczej w klasycznych kolorach, a ta podoba mi się szczególnie ze względu na kolor.

 Już się widzę oczami wyobraźni w tej marynarce i przypuszczam, że dobrałabym ją do kilku moich ubrań.
KLIK
 Sukienka w kwiatki przypominałaby o lecie za którym tak tęsknię ... Jestem ciekawa tylko czy by pasowała do mojej figury, jak myślicie?
KLIK
 Tęskniąc za latem przeglądam sobie stroje kąpielowe. Jakoś tak się złożyło, że nie mam dwu częściowego, bo zabrała mi je ostatnio siostra jak była u mnie. Ten zainteresował mnie szczególnie dlatego, że góra świetnie maskowałaby mój nie duży biust. Dół stroju również mi się bardzo podoba. Zauważyłam tam jeszcze kilka innych fajnych strojów kąpielowych, ale gdybym chciała wszystkie pokazać wyszedłby post tasiemiec :P
KLIK

Nie wiem czy bym założyła takie kolczyki, ale przypuszczam że nie. Jedna zwróciły moją uwagę nietypowym pomysłem. Jeden kolczyk to łyżka, a drugi to widelec. Szkoda, że nie większe, bo może nadałyby się do użytku w kuchni :D
KLIK

 Kolejna sukienka w której nie wiem czy bym sama wyszła, ale na modelce podoba mi się bardzo. Ciekawy wzór, prawda?
KLIK
 Podobne buty możecie zobaczyć w wielu moich ostatnich stylizacjach. Kilka z Was czasem pyta gdzie je kupiłam dlatego jak je zobaczyłam od razu pomyślałam o tym, aby Wam je pokazać. Jeśli są takie jak moje to są mega wygodne i pasują do wielu ubrań, więc nie musimy się martwić, że nie będą do czegoś pasować.
KLIK
 Czy ja już wspominałam, że czarno-czerwona krata podoba mi się na ubraniach? Mam taką koszulę, którą bardzo lubię, a płaszcz też prezentuje się ciekawie. Widziałam go już u kilku innych blogerek i coraz bardziej nabieram na niego ochotę.
KLIK



Poza pokazanymi przeze mnie rzeczami znajdziecie jeszcze wiele innych równie fajnych rzeczy klikając TU.
Miłego wieczoru i do następnego ;*

8 komentarzy:

  1. Kolczyki lyzka i widelec sa HITem :) wyjscie awaryjne jak w budce z kebabem nie dostaniemy sztucca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tez sie widze w tej marynarce :D A w sukience w kwiatki wygladalabys bosko <3 Plaszcz w krate ma bardzo ladny fason ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten sklep, poklikane wszystko, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam wszystko kochana, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te promocje w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta bordowa sukienka ze skórzanymi rękawami bardzo fajnie wyglada
    klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki są mega :D Też bym w nich do ludzi nie wyszła, ale mogłabym je mieć dla samej radochy z posiadania :D (btw. poklikane :P)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.