social media

Translate

niedziela, 22 listopada 2015

SheIn, żółta bluza oraz bordowe spodnie





































Cześć kochani :)

Oto dalsza część zamówienia ze sklepu SheIn.
Czy jestem zadowolona z niego dowiecie się czytając dalej post.

 Wraz z poprzednim zamówieniem zamówiłam żółtą bluzę oraz bordowe spodnie. Ostatnio zdałam sobie sprawę z tego, że poza kolorowymi legginsami mam spodnie tylko w kolorze czarnym. Nie posiadam ich w żadnym innym kolorze. Dresowych spodni nie liczę, bo te z kolei mam tylko  szare :D Dlatego postanowiłam tym razem zamówić spodnie w jakimś fajnym kolorze, abym mogła zakładać na co dzień. Wybór padł na bordowe. Spodnie są wyjątkowo wygodne. Posiadają kieszenie z przodu oraz z tyłu. Bardzo fajnie moim zdaniem komponują się z żółtą bluzą. Taki dobór kolorów nie zwykle przypadł mi do gustu. Na górę zarzuciłam śliczną, futrzaną kamizelkę z innego sklepu, ale możecie ją również kupić w SheIn.
Bluza z buźką również jest bardzo wygodna, materiał jest przyjemny i polubiłam się z nią od pierwszego założenia ;)



 Jak Wam się podoba dzisiejsza moja stylizacja? Nosiłybyście?


Tak jak poprzednio, dzisiaj również proszę Was o kliknięcia w poniższe linki, abym mogła nadal współpracować ze sklepem SheIn.


 KLIK / KLIK / KLIK KLIK KLIK  KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK / KLIK  / KLIK



Jutro wrzucę dla Was post bez proszenia o kliki, bo wiem jak to niektórych irytuje ;)

Buziaki ;*

10 komentarzy:

  1. Bluza jest super bardzo lubię kolor żółty więc jestem nią zauroczona. Fajny nadruk jest oraz to, że bluza się dobrze układa zwłaszcza przy dekolcie. Jestem absolutnie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie bardzo, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluze w takim kolorze i nawet taki fason miala moja siostra w podstawowce i jej ja podkradalam :P ubralam ja nawet na zdjecia klasowe :D i chyba dlatego nie ubralabym wiecej bluzy w takim kolorze :P Spodnie w tym kolorze mam z h&m i je bardzo lubie, te twoje tez sa super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te spodnie,chyba takie elastyczne,jak zamówiłam sobie czarne. Uwielbiam je. Futrzak też jest piękny. Powiem Ci,że dzięki tobie zamówiłam też futrzaka - ale tego jasnego co Ty masz. Tak mi się u Ciebie spodobał :) Twoje włoski są teraz takie śliczne, zdrowe i mają piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz w tym zestawie :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się futerko :)
    A bluza jest taka optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw:) Ja zawsze mam obawy przed kupowaniem spodni przez internet, ale te mają piękny kolor ;) Poklikane oczywisce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. futerko bardzo ładne :) ogólnie całe połączenie bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.