social media

Translate

piątek, 27 listopada 2015

Ubierz się ze sklepem Zaful.com

 Jak wiecie sporo rzeczy zamawiam dla siebie i rodziny przez internet. Większość moich zamówień jest trafionymi zamówieniami, więc zawsze Wam o tym piszę. O nowych sklepach, które uda mi się wyszperać również Was informuję. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam przedstawić sklep Zaful.com.



 Przeglądając asortyment byłam ciekawa czy uda mi się wybrać zestawy,które chciałabym Wam pokazać. Ostatecznie wybór padł na jeden, ale zachęcam Was do przejrzenia również reszty asortymentu.


Niedawno doszłam do wniosku, że brakuje mi czarnego swetra. Ten spodobał mi się tym, że można odkryć trochę ramiona. Niby zwykły sweter, a jednak mi się podoba bardzo.
Do czarnego swetra czarny płaszcz. Mam podobny tyle, że czerwono czarny.Prędzej czy później wpadnie do mojego koszyka i go Wam zaprezentuję.


KLIK / KLIK
Torebek nigdy dość, prawda? Tych akurat po ostatnich porządkach nie zostało mi wiele. Właściwie zostawiłam sobie dwie, które noszę na przemian malutką na co dzień oraz większą na jakieś wyjścia lub stylizacje. 

Pierwsza podoba mi się dlatego,że do niej jest dołączona kosmetyczka i portfel. Druga jest czerwona, a to mi wystarczy :D Tak, nadal choruję na czerwoną torebkę i nadal się na żadną nie zdecydowałam. Myślę, że którąś z powyższych, a najlepiej obie zamówię w najbliższym czasie.

KLIK / KLIK
Za biżuterią nie przepadam to już wspominałam nie raz, ale od czasu do czasu nachodzi mnie ochota na jakieś dodatki. Bransoletka w serduszka zauroczyła mnie bardzo, a naszyjnik jeszcze bardziej.


 KLIK / KLIK
Butów też jakoś ostatnio mi ubyło, a że coraz zimniej jest to najwyższa pora w jakieś nowe zainwestować. Wiadomo czarne buty to klasyka pasująca do wszystkiego, ale chyba mam ochotę na jakieś w innym kolorze. Obie pary niemal identyczne, ale podobają mi się i nie jestem w stanie stwierdzić, która para bardziej.

I jak Wam się podoba nowy sklep? Zamówicie coś z niego czy raczej wolicie tradycyjne zakupy w stacjonarnych sklepach?

13 komentarzy:

  1. Sweter ładny i buty też ale na moje nogi byłyby za wąskie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie ten sklep :) mam podobna kurteczke do tego czarnego plaszczyka i mam taki naszyjnik i bardzo go lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sweterek fajnie wygląda :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane :)
    klikniesz w link do kożuszka ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czarny sweter bardzo mi wpadł w oko :) A płaszcz mam bardzo podobny, tylko szary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy poklikałam we wszystko :) mogłabyś zrobić to samo? http://by-paolka.blogspot.com/2015/11/kto-pod-kim-doki-kopie-ten-sam-w-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jak szybko doszla przesylka?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.