social media

Translate

niedziela, 1 listopada 2015

SheIn, Futrzak












Od jakiegoś czasu już bardzo podobają mi się takie "futrzaki" jednak cały czas nie mogłam się przekonać, aby jakiś w końcu kupić. Jakieś dwa tygodnie temu grzebiąc w sklepach internetowych SheIn oraz Romwe zauważyłam te kamizelki bez rękawów i zakochałam się w nich bez końca :D

Miałam do wyboru te trzy :
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
Na początku chciałam czarny, ale stwierdziłam że jednak wybiorę coś jaśniejszego dlatego wybrałam pokazany na zdjęciach. W zeszłym tygodniu zamówiłam jednak dodatkowo czarny i wiem, że to nie koniec z futrzakami ;)

Do pokazanej dzisiaj kamizelki założyłam sukienkę, którą Wam pokazywałam niedawno w TYM poście. Bardzo ją polubiłam i również mam zamiar zamówić w innych kolorach.



 A Wy do czego byście założyły takiego futrzaka ?

13 komentarzy:

  1. Jak ty pieknie wygladasz na pierwszym zdjeciu <3 stylizacja jest bombowa :D ciekawa jestem jakby ten futrzak wygladal na ramonesce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ;*
      Chciałam założyć na ramoneskę, ale dzisiaj było tak ciepło, że już w tym się topiłam co widać po mojej minie :P

      Usuń
    2. To przy najblizszej okazji jak ubierzesz ta kamizelke na ramoneske to konieczkie sie pokaz :D

      Usuń
  2. Fajnie wyglądasz, linki kliknięte - 23,99$, 32,99$, 19,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adrianna Oleksa1 listopada 2015 22:25

    Ślicznie się w nim prezentujesz :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :) choć futrzaki nie są w moim stylu, na innych mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny futrzak, fajnie pasuje do całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś mi się takie kamizelki strasznie nie podobały, ostatnio stwierdziłam, że mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz wspaniale! piękny futrzak :) poklikane. zapraszam do mnie

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się strasznie! I ślicznie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie - bardzo mi się podoba - Ja ostatnio mam bzika na punkcie takich futrzaków <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest! ja szukam czegoś podobnego stacjonarnie, ale w większości ceny obłędne ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.