social media

Translate

wtorek, 3 listopada 2015

SheIn, Kurtka i golf



















Cześć!

W styczniu mam zamiar wpaść do Polski i zdałam sobie niedawno sprawę z tego, że w zasadzie nie mam nic cieplejszego w szafie. Różnica temperatur nie jest jakaś ogromna, ale w Polsce zima jest naprawdę zimna, więc wypadałoby rozejrzeć się za czymś w czym nie zamarznę :D
Wybór padł między innymi na golf, który Wam dzisiaj pokażę. Tego typu ubrań nie znalazłam w szafie ani jednej sztuki! Ostatnio mam manię na szale, więc ich nie potrzebowałam. Ten golf jednak przykuł moją uwagę tym, że nie jest zwykłym golfem. Ma na ramionach wycięcia co dodaje mu uroczy efekt. Bardzo mi się podoba, choć mógłby być nieco dłuższy.





 Ostatnią już rzeczą z tego zamówienia jest kurtka. Mam jeden płaszcz kupiony kilka lat temu w Zeemanie, który jest moim ulubionym płaszczem. Mam jeszcze dwa inne ulubione, ale z kurtkami mam nie po drodze. Nie mam ulubionej kurtki choć wciąż szukam ;) TA i TA kurtka są bardzo fajne, ale nie zawsze mi do wszystkiego pasują tak jakbym chciała.
 Czy ta kurtka stanie się moją ulubioną ? To się pewnie okaże za jakiś czas ;) Póki co jest bardzo fajna. Jest mi w niej wygodnie,  zamek się nie zacina i myślę, że założę ją nie jeden raz. Mogłaby być minimalnie dłuższa i kieszenie mogły by być głębsze, ale nie jest to minus. 


Nie uwierzycie jak gorąco mi było w tych ubraniach podczas zdjęć! Jesień jest wyjątkowo łaskawa w Holandii. I choć rano wychodząc do pracy zdarza mi się zmarznąć jadąc na skuterze to już po południu temperatura jest zadowalająca. Oczywiście do lata dalej odliczam dni, ale przyjemniej jest odliczać nie marznąc ;)
 A jaka jest pogoda u Was?

15 komentarzy:

  1. Średnio mi się te rzeczy podobają ;) Golf mógłby być bez dziur :P bo ja zmarzlak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zmarzluch jestem, ale akurat w tym golfie dziury mi się spodobały ;)

      Usuń
  2. Ja też myślę nad swetrem albo bluzką z wyciętymi ramionami, ostatnio jakoś chodzi mi to po głowie;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, rano idzie zamarznąć, ale popołudnia są bardzo ciepłe :) Kurtka mega, szukam płaszcza w tym stylu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, rano idzie zamarznąć, ale popołudnia są bardzo ciepłe :) Kurtka mega, szukam płaszcza w tym stylu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka najładniejsza, oczywiście pomagam - kliki oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się zamówione rzeczy oraz zdjęcia takie ładne aż nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, golfik cudny! *,* Ale nie przepadam za golfami. :C
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz! Kurtka super ale i golf też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Golf ma ladny splot i kolor i nawet te dziury fajnie wygladaja :D ale ja nie nawidze nosic golfow :P kurtka bombowa, bardzo mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie prowadzisz bloga! :) zapraszam również do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jak Ty ślicznie wyglądasz w tym golfie :) mi by nie pasował taki ze względu na niefajną figurę :)
    w zestawieniu z tą kurteczką ekstra :) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Golf nie w moim stylu, ale za to kurteczka świetna! Uniwersalna, pasuje do wielu stylizacji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurteczka jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie widziałam takiego sweterka jeszcze :D
    a kurtka bomba! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.