social media

Translate

niedziela, 15 listopada 2015

Wholesalebuying po raz drugi.


 Część :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać drugą przesyłkę jaką otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Wholesalebuying. Jesteście ciekawi co zamówiłam? Zapraszam na dalszą część postu.

Zamówiłam 5 rzeczy i zmieściłam się w $25 :) Na paczkę czekałam ok.3 tygodnie.
Pandowy zestaw plecak z torebką zamówiłam na spółkę z córką. Od jakiegoś czasu szukałam czegoś zabawnego dla Nas obu, aż w końcu znalazłam. Zależało mi, aby zestaw nie był duży, ani też za mały - taki w sam raz jaki zamówiłam. Ja biorę plecak dla siebie do pracy, a córka torebkę na krótki dzień w szkole (w środę dzieci w Holandii mają szkołę tylko do 12:15). Plecak tak jak i torebka są bardzo fajnie wykonane i mam nadzieję, że będą Nam długo służyć.
Zestaw dostępny w atrakcyjnej cenie -> klik.

 Już kiedyś Wam pisałam, że wraz z Maleństwem mamy małą kolekcję kolczyków. Najwięcej wkrętek, bo nie haczą o ubrania czy szaliki. Nie lubię metalowych zapięć, więc wymieniam je na gumki, ale tych wciąż mi brak dlatego skusiłam się na zapas 100 zakrętek :)
Córka właśnie zapełnia organizer i wymienia zakrętki, a ja wreszcie będę mogła nacieszyć oko ładnie poukładanymi kolczykami. Wcześniejsze pudełko na kolczyki zostanie pewnie wyrzucone.
Organizer dostępny tu -> klik
Zatyczki do kolczyków dostępne tu -> klik
 Ostatnio coraz bardziej polubiłam się z maskami. Szczególnie czarną zamówioną w innym sklepie. Jej działanie jest genialne dlatego niebawem dodam jej recenzję. Jej minusem jest to, że nie wygodnie się nakłada palcami dlatego postanowiłam zamówić ten zestaw pędzli. Mam zamiar jednym z nich również nakładać krem do twarzy na noc, który jest w słoiczku, więc jego wydobycie dokładnie jest wkurzające mając długie paznokcie. Za jakiś czas dam Wam znać czy się z nimi polubiłam.

Zestaw pędzli do nakładania masek dostępny tu -> klik.


 Dwu kolorowy szal wędruje na szyję córki, ale przypuszczam, że i ja nie raz go założę. Szal jest bardzo ciepły i dobrze wykonany. Żadna nitka, nawet najmniejsza z niego nie wystaje. Pokażę Wam go w jakiejś stylizacja za jakiś czas. Póki co leje u Nas bez przerwy, więc nie miałam ochoty na wychodzenie z domu dla kilku zdjęć. Poza tym jestem w żałobie i tym bardziej nie mam humoru na pozowanie.
Wiem, że to zrozumiecie.

Szal dostępny w sześciu różnych wariantach kolorystycznych, więc każda z Was znajdzie idealnie pasujący do Waszego stylu - klik

 Na koniec chciałabym Was bardzo prosić o kliknięcia w poniższe linki :
KLIK KLIK /  KLIK KLIK KLIK /KLIK.

Bardzo Wam za to dziękuję.

Dziękuję Wam również za wsparcie w tych trudnych dla mnie teraz chwilach. Jesteście wspaniali i cieszę się, że Wam mam <3 


11 komentarzy:

  1. Zestaw plecak i torebka śliczny! Będziecie słodko wyglądać poklikane! ;)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://thecoolorlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadałoby napisać coś poza linkiem do swojego bloga, bo w taki sposób na pewno mnie nie zachęcisz do odwiedzenia Cię.

      Usuń
  3. Plecak i torebka sa piekne <3 bardzo mnie kusza, no i ten stojak na kolczyki to must have :D pedzle wygladaja na porzadne, wiec daj znac jak sie sprawdzaja do maseczek i do kremow bo bardzo mnie to ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy zamówiłaś kochana :)
    Oczywiście wszystko poklikałam :)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane, najbardziej podoba mi sie plecaczek, mam nadzieję, że fajnie się go nosi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecak jest świetny ! *u* Super kolor włosów !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki fajne, przydałyby mi się do maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten szalik też kiedyś zamówiłam dla siebie w Dresslink, lubię go. Fajne zamówienie, poklikałam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pandziorkowy plecak <3 <3
    Jeszcze z motywem koali mógłby być. To by było coś idealnego dla mnie ;)

    Oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.