social media

Translate

poniedziałek, 9 listopada 2015

Zabawa kolorem - żółty | Romwe, płaszcz i czapka Bad Hair Day



























Zastanawialiście się kiedyś jak otaczające Nas kolory wpływają na Nasze samopoczucie? Ja zainteresowałam się tym tematem całkiem niedawno. Odkąd nie mieszkam w Polsce jesienią i zimą bardzo doskwiera mi brak słońca, a jego rzadkie pojawianie się nie wystarcza mi do normalnego funkcjonowania. Dlatego postanowiłam pobawić się kolorem w tym okresie i sprawdzić czy poprawi mi to samopoczucie. 




A co o kolorze żółtym powiedział mi wujek Google?
Znaczenie koloru żółtego  :
Żółć to ulubiona barwa żyjącego niegdyś Konfucjusza- dlatego też przywodzi na myśl obrazy mądrości zapisanych w grubych, żółtych księgach. To domena wiedzy, intelektu i nowych pomysłów. Myśląc o kolorze żółtym, pierwszym co przychodzi nam na myśl jest jasne, ogromne słońce i jego błyszczące promienie oświetlające wszystko wkoło. Wyobrażamy sobie ciepło otaczające Ziemię, rozkwitające kwiaty, owoce i letnią temperaturę. Nie ma więc wątpliwości, że jest to kolor ciepły i pozytywny. Radość, optymizm, śmiech, pobudzenie- to pozytywne emocje jakie wyraża w nas barwa. Także dobroć, pomaganie innym, współczucie, potrzeba dzielenia się i kontaktu z drugim człowiekiem charakteryzują tę słoneczną barwę. Żółty to kolor wakacji, plaży słońca i przepięknych wspomnień. Wywołuje radość życia i dodaje energii do działania. Oprócz tego barwa wiążę się z pozytywnymi i negatywnymi takimi cechami charakteru. Do tych pierwszych możemy zaliczyć: twórczość, rozsądek, nieuleganie chwili, uporządkowanie, mądrość, poczucie humoru. Negatywne to nieśmiałość, zdradliwość i zbytnia wrażliwość.
źródło 


  Co jeszcze mi powiedział ?

 ŻÓŁTY – EMOCJONALNOŚĆ

Żółty to kolor stymulujący, właściwy jego odcień poprawia nastrój i zwiększa poczucie własnej wartości. Jest kolorem pewności siebie, optymizmu, siły emocjonalnej, życzliwości i twórczości. (odmładza!)Zastosowanie w biznesie: powinien być stosowany w niewielkich ilościach, w odcieniu pasującym do karnacji. Przy klasycznym kroju nadaje się na żakiet. Nieodpowiedni na formalne spotkania biznesowe.żródło

 Chyba jednak coś w tym jest, bo przez cały dzień miałam tyle energii i pozytywnego nastawienia do świata jak nigdy dotąd ;) Na zdjęciach też humor mi nie odpuszczał,a rano miałam wrażenie, że wstałam lewą nogą.

Płaszcz  przypomina swoim materiałem koszulę, która na dodatek jest za długa, ale w cieplejsze wieczory może okazać się całkiem spoko.  Myślę, że nawet na jakąś ładniejszą sukienkę nałożony też będzie dobrze się prezentował. Ja jak widzicie założyłam go do koszulki z krótkim rękawem i legginsów, bo mimo braku słońca temperatura utrzymuje się powyżej 15 st, więc jest całkiem ciepło jak na początek listopada.
 Nie wiem ile razy jeszcze założę ten płaszcz, ale wiem jedno poprawianie nastroju kolorem działa i szczerze Wam polecam! 


 Co do czapki to choć nie przepadam za nimi wiem, że w zimne dni chronią przez zmarznięciem. Ta jest bardzo ciepła i świetnie skryje włosy w dni kiedy nie chcą współpracować . Dzięki czemu nie straszymy ludzi na ulicy :D
Wyjątkowo w tej czapce czułam się dobrze, ale to może zasługa płaszcza, który naprawdę wprawiał mnie w radosny nastrój.
Podsumowując - kolejne trafione zamówienie ze sklepu ROMWE w mojej szafie :)































Przesyłam Wam w te szarobure dni trochę pozytywnej mocy <3
Wasza radosna Magdalena :D


32 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa stylizacja, podoba mi się - jestem ciekawa jak by wypadło to połączenie przeplecione jakimś paseczkiem - fajnie i kolorowo <3 Ty to musisz mieć tam ciepło, zazdroszczę pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta za dluga koszula :P podoba mi sie i chyba tez bym taka ubrala ;) sliczne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka świetna ! ;)
    Płaszcz trochę za długi, ale idealny pastelowy kolor, aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja, kolor żółty jak najbardziej jak dla mnie w modzie:) a jesienną porą dodaje radości i blaksu

    OdpowiedzUsuń
  5. So lovely shirt!!! I like it! *-*
    Have a nice day!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka z minionkiem rewaluacyjna, oczywiście kliknęłam w linki już na Fb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool pictures and beautiful outfit!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, pozytywne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci ten kolor. Chociaż i tak uważam, że czerwony najbardziej :)
    Ja miałam kilka miesięcy temu fazę na żółty... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Czerwień faktycznie bardzo mi spasowała ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Great post,love this outfit :)

    New post is here---> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię żółte kolory w jesiennych stylizacjach! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Żołty to mega kolor! i jest przedewszystkim niedoceniany przez ludzi :))

    wujek google prawde ci powie xddd

    mam prośbę poklikasz u mnie w poscie?
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-sklepu-choiescom.html z góry dzekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypominasz mi troszkę moją kuzynkę :) Oczywiście wszystko poklikałam :)
    Kochana chyba muszę cię przestać obserwować i zaobserwować ponownie, bo Twoje wpisy w ogóle nie wyświetlają mi się na mojej liście czytelniczej :( Nie wiem jak to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Mam nadzieję, że to miłe skojarzenie :D
      Nie jesteś pierwszą osobą, która o tym pisze, ale to pewnie przez przejście na własną domenę. Teraz powinnam Ci się normalnie wyświetlać na liście czytelniczej.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  14. Gdybys zbadala wzrok u okulisty i bys znala parametry to wtedy zawsze mozna takie okulary zamówic :) wyrabiaja szkla w tym sklepie :) takze polecam chocby spróbowac :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Żółty to bardzo energetyczny kolor. Należy do grupy barw ciepłych. O kolorach pisałam kilkakrotnie na swoim blogu. Zachęcam do zajrzenia tutaj: http://wharmonii.blogspot.com/2015/02/fizyka-i-filozofia-czyli-o-kolorach-nie.html
    Pozdrawiam :)
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Tobie w żółtym kolorze i widzę,że podcięłaś włoski na równo. Czapka jest super i zdjęcia bardzo ładne. Płaszcz za bardzo mi się nie podoba, pomimo iż kolor ma rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścięłam 10 cm, ale to i tak nie wszystko co musi być ścięte. Sama wiesz jak to jest - lepiej ścinać stopniowo niż nagle opitolić się na chłopca :P

      Usuń
  17. Pięknie Ci w zółtym. kliknęłam w linki
    Proszę o kliknięcie w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna czapka
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie pani w nim wygląda. Bluzka z Minionkiem jest świetna ! Muszę poszukać takiej w internecie ! :)

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikane ;) Uwielbiam takie żywe odcienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepadam za żóltym w swojej garderobie, jakoś tak zawsze przyglądam się rzeczom w tym kolorze ale w końcu odpuszczam przy zamawianiu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.