social media

Translate

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Ziaja,płyn do higieny intymnej / dla kobiet dojrzałych


Cześć Żuczki :D
Marka Ziaja niejednokrotnie gościła już na łamach tego bloga i jeszcze pewnie nie raz zagości :)
Tym razem opisze płyn do higieny intymnej / dla kobiet dojrzałych.
Płyn, który Wam dzisiaj opiszę zużyłam już jakiś czas temu, więc moja opinia nie jest pierwszym wrażeniem ;)
Ostatnim razem jak prosiłam mamę o zrobienie mi paczki z Polski poprosiłam również o kilka produktów tej marki z tego względu, że mam do niej sentyment oraz dlatego, że wiele produktów przypadło mi do gustu. Płyn wybrany przez mamę był jedynym, który akurat był w sklepie, więc go wzięła.
Na początek napiszę co widoczne na zdjęciach. Butla pół litrowa płynu kosztowała grosze, ale nie wiem ile dokładnie.
Opisana wszelkimi przydatnymi informacjami oraz składem.
Jak dla mnie taka butla jest niewygodna, no ale może to kwestia przyzwyczajenia. 
Płyn sam w sobie nie był najgorszy, jednak ja po jego użyciu nie czułam się odświeżona. Jakbym umyła się samą wodą...
Zapach tego płynu też pozostawia wiele do życzenia, ale to kwestia indywidualna.  Wydajność też moim zdanie słaba, bo co przechyliłam butlę to lało się z niej bardzo i dopiero w połowie butelki przyzwyczaiłam się, aby przechylać powoli.
Kiedyś Wam wspominałam o moim ulubionym żelu do higieny intymnej, ale jeśli nie pamiętacie to zapraszam do recenzji - tutaj. Tym razem Ziaja nie zwaliła mnie na kolana i więcej po ten płyn nie sięgnę.

Podsumowując :
W tym przypadku jestem na nie. Może wypróbuję inny wariant myjadeł do higieny intymnej tej marki, ale po ten konkretny nie wrócę na pewno. Pewnie osoby mało wymagające od takich płynów są zadowolone, ja jednak wymagam od nich nieco więcej niż np. od zwykłego żelu pod prysznic. Dużym plusem zapewne jest pół litrowa pojemność za niewielką cenę oraz dostępność.

A Wy czym dbacie o higienę intymną?

17 komentarzy:

  1. Kiedys za czasow dinozaurow uzywalam konwaliowego plynu ziaja, pewnego dnia mama kupila inny plyn chyba jakis z kory debu o ile dobrze pamietam i jak mieszkalam w Polandii to tylko jego uzywalam, teraz jakos nie moge sobie znalesc odpowiedniego ale nie ukrywam ze lubie ten z Chilly ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam z zeli intymnych Ziaji ten z kwasem mlekowym i bylam bardzo zadowolona - uzywalam go cala ciaze w Polsce i bajka jak dla mnie :) w NO uzywam Lactacyd i sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę Ziaja nawet lubię, tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zazwyczaj sięgam po lactacyd femina jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem wierna lactacydowi :) Ziaja mnie też nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam produkty z ziaji;)


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry,
    Proponujemy wypróbować nasze kremowe płyny do higieny intymnej, mają delikatną konsystencję, są bardzo łagodnie perfumowane, nie zawierają barwników i mają pompkę - powinny się u Pani sprawdzić lepiej od płynów ziołowych.
    Wszystkie są dostępne w naszym sklepie internetowym ZAPRASZAMY! - wysyłamy również za granicę!

    Pozdrawiamy serdecznie,
    E-Ziaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i propozycję, na pewno skusze się jeszcze na nie jeden produkt marki Ziaja, ponieważ nie zawodzą mnie :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. Madziul, macie u Was dobre promocje na Rituals ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zestawy się opłacają, bo za nie zapłacisz ok.20€ czyli jakoś 80 zl, a za pojedyncze 8€, więc średnio się opłaca :)
      Napisz do mnie na fb co potrzebujesz to sprawdzę dla Ciebie dokładnie :*

      Usuń
  9. Ja lubię produkty Zjaji do higieny intymnej ale najbardziej pasuje mi kremowy płyn z kwasem laktobianowym z tej firmy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego produktu i raczej go nie kupię. Mam już swoich ulubieńców w tej kategorii. Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your comment dear! Sure we can follow each other, I'll go first!
    Waiting for you to follow back!! :)

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaje lubię do higieny.

    Wiesz nadal nie pokazują mi się Twoje posty :( zaobserwowałam na nowo Twój blog i niestety nie pomogło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje... Po przejściu na własną domenę zauważyłam, że wiele osób nie widzi moich postów :(

      Usuń
  13. great review! so professional!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. I’m hosting great glasses giveaway here check it out!
    P.P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś bardzo lubię ten płyn :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.