social media

Translate

wtorek, 22 grudnia 2015

Newchic.com, Zamszowe buty





























Witajcie :)
Powoli przeziębienie mi odpuszcza, więc czas wziąć się za opisywanie paczek, które odebrałam w tym tygodniu. Jedną z paczek jakie odebrałam to buty zamówione ze strony Newchic.com. Czy jestem z nich zadowolona?Jak najbardziej! Większość moich butów na okres jesienno zimowy jest koloru czarnego, ale tym razem zdecydowałam się na coś odważniejszego. Wybrałam zamszowe buty w kolorze czerwieni/bordo i jestem z nich bardzo zadowolona. Rozmiar pasuje idealnie, ponieważ zmierzyłam sobie dokładnie stopę przez wybraniem rozmiaru, więc jeśli się boicie zamawiania butów przez internet to nie potrzebnie. Przy każdych butach jest tabelka dzięki której bez problemu dobierzecie swój rozmiar.
Początkowo chciałam wybrać TE buty, ale ostatecznie cieszę się, że zmieniłam zdanie, bo pokazane na zdjęciach buty są bardzo fajne i wygodne. Może i nie są zbyt ciepłe, ale przy ponad 10st  na dworze nie oczekuję tego od butów. 



Jak najbardziej polecam Wam zakupy w sklepie Newchic.com. Buty przyszły do mnie bardzo szybko, a zapakowane były w karton oraz worek na buty dzięki czemu nie uległy zniszczeniu podczas podróży czego również boi się nie jedna z Was.
Buty dostępne są TUTAJ w przyzwoitej cenie ;)



 Jak Wam się podobają takie buty?
Jak dla mnie idealne na spacery oraz jazdę rowerem. Wybieram buty, które są przede wszystkim wygodne, a Wy?



7 komentarzy:

  1. No mi się bardzo podobają, sama też rozglądam się za jakimiś kozaczkami w tym kolorku - póki co w takim odcieniu zamówiłam torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują na Twojej nodze, chyba się skuszę i też zamówię :) pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się,szczególnie kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygladaja i nawet kolor maja ladny :D Uwielbiam wygodne buty bo duzo chodze i jezdze na rowerze tak jak ty ;) te moje niezbyt wygodne botki zakladam kiedy chce ladnie wygladac :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentują :) I super, że są wygodne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.