social media

Translate

sobota, 5 grudnia 2015

NAKARM PSA Z OLX

Jak co roku na OLX trwa akcja pod tytułem "Nakarm psa z OLX". Jeśli nie wiecie o co chodzi to zapraszam na dalszą część postu.
O co chodzi? Otóż portal OLX.pl przekaże 20kg karmy do schroniska za każdego nakarmionego psiaka w 100%.
Jak karmić?  Wystarczy kliknąć w link do listy piesków - http://olx.pl/nakarm-psa/ , wybrać psa  i kliknąć NAKARM. I tyle! Prawda, że proste? A i nie zapomnij robić tego codziennie, aż do 16 grudnia.
Ja wybrałam swojego pieska, którym jest Kubuś z Zabrza :)
Ustawiłam sobie nawet w swojej przeglądarce, aby po wejściu w nią od razu wyświetlała mi jego strona. Klikać możecie z różnych przeglądarek i różnych urządzeń! Brakuje mu jeszcze 80%, a czasu coraz mniej.
Link do Niego jest w poniższej grafice :



Pamiętaj! Najlepszą pomocą dla psa jest nowy dom.

Jeśli chcesz przygarnąć psa do siebie, skontaktuj się ze Schroniskiem.
Ale pies to też nie jest zabawka! Nie dawaj go dziecku, jeśli jest za małe, a Ty nie masz czasu na wyprowadzanie go i troszczenie się o niego!


Bardzo Was proszę o udostępnienie tego postu na swoich tablicach lub wysłanie w wiadomości prywatnej, aby pomogło jak najwięcej osób.

3 komentarze:

  1. Postaram sie codziennie karmic Kubusia :D Niestety nie wszystkie zwierzaki maja tyle szczescia co moje i trafia do kochajacej je rodziny z codziennie pelna micha :( trzymam kciuki za te wszystkie zwierzaki, ze kiedys znajda dom, cieply kocyk i pelna miche <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.