social media

Translate

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Małe chciejstwa ze sklepu Wholesalebuying.

Cześć!
Wiem, że tego typu posty lubicie najmniej jednak niestety od czasu do czasu muszą się pojawiać, jeśli chcę utrzymać współpracę. Mam nadzieję, że jak zwykle wspomożecie mnie klikami, a jeśli nie to poczekacie na innego rodzaju posty ;)Tym razem mam nie wielkie chciejstwa, więc i post będzie krótki  co by Was zbytnio nie zanudzić ;)


Torebek nigdy dość, prawda?
Lubię dopasowywać szczegóły takie jak buty czy torebka do kurtki/płaszcza, więc torebki przydają mi się w w różnych kolorach. Torebka którą Wam pokazuje jest dostępna TUTAJ i jestem ciekawa czy zgadniecie jaki kolor wybrałam?
Wpiszcie Wasze typy w komentarzach.

W zeszłym tygodniu pokazywałam Wam moje poprzednie zamówienie z tego sklepu i tam również znajdował się taki zestaw trzyczęściowy dla Maleństwa. Poprzedni zestaw spodobał się córce tak bardzo, że postanowiłam zamówić Jej jeszcze jeden taki, ale tym razem w innym wariancie kolorystycznym :) Myślę, że i tym razem będzie zauroczona, a zestawy można łączyć z innymi ubraniami, więc nie znudzą Jej się na pewno.

Tak będzie wyglądało moje kolejne zamówienie, które oczywiście pokażę Wam dokładnie jak tylko odbiorę paczkę.

Pomożecie klikając?
KLIK / KLIK / 
KLIK KLIK / KLIK KLIK KLIK
Z góry bardzo dziękuję za każdy klik i jeśli potrzebujecie również takiej "pomocy" piszcie śmiało :)
Buziaki ;*

1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubie takie posty, jak dla mnie moga byc baaaaardzo dlugie ;) torebke zapewne wybralas w bordowym kolorku bo bedzie fajnie wygladala z nowymi kozakami :D ja dla siebie bym wziela czarna :) gorset z tylkiem na wierzchu jest dobry :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.