social media

Translate

czwartek, 10 grudnia 2015

SheIn, Akcesoria, które są mi (nie) potrzebne ;)


 Macie tak, że chcecie coś wiedząc o tym jak bardzo jest Wam to nie potrzebne? No właśnie ja tak miewam coraz częściej odkąd bloguję. Dlatego pomyślałam, że zrobię taki luźny post pod tytułem "SheIn, Akcesoria, które są mi (nie) potrzebne ;)". Wiem, że te akcesoria są mi nie potrzebne, ale chciałabym je mimo to.


Na pierwszy strzał pójdzie zestaw pędzli, którego absolutnie nie potrzebuję, bo pędzla używam od nie dawna tylko i wyłącznie do nakładania podkładu. Ale taki zestaw tak pięknie prezentowałby się wśród moich kosmetyków...
Ech, chciałabym mieć tylko takie zmartwienia :P 
Póki co powzdycham sobie jeszcze do niego, bo zdaję sobie sprawę z tego, że 20 pędzli dla kogoś takiego jak jest byłby kompletnie nie potrzebnym zakupem.
KLIKnij, jeśli chcesz zobaczyć cenę.

Kolejny zestaw pędzli i równie nie potrzebny dla kogoś kto wie, że używać ich nie będzie. Tym razem jest ich tylko 10 i można je schować w czarny futerał, aby nie kurzyły się nie używane. Cena nieco droższa od poprzednich, ale czytałam o nich nie raz, że warto je mieć. Kiedyś go zamówię z ciekawości i podzielę się z siostrą, a Wam napiszę kilka słów na ich temat.
KLIKnij, jeśli chcesz zobaczyć cenę.



Pewnie nie jedna z Was miała, albo chciała mieć jajeczko do nakładania podkładu/korektora, prawda? Ja miałam jajeczko, ale było dla mnie nie wygodne podczas użytkowania. Myślę, że takie rozwiązanie jest lepsze, ale czy wygodniejsze? Dodatkowym plusem jest to, że w zestawie są trzy różne gąbeczki, więc na pewno musi to być strzał w 10 ;)
Wybrałabym w kolorze fioletowym, ale są też inne.
KLIKnij, jeśli chcesz zobaczyć cenę.








































A to taka mała szczoteczka do mycia buzi. Od dawna myję buzię szorstką rękawicą (czy ona ma jakąś swoją nazwę?) i widzę ogromną różnicę jaka po tym nastąpiła. Od tego czasu dostaję bzika na tym punkcie i chcę próbować różnych akcesoriów do mycia twarzy. Chciałabym zainwestować w elektryczną, ale póki co wystarczyłaby mi taka.
KLIKnij, jeśli chcesz zobaczyć cenę.


Gąbeczka ta ciekawi mnie najbardziej ze wszystkich pokazanych akcesoriów. W zasadzie to nie ma w niej nic nadzwyczajnego, ale chciałabym ją mieć, aby mycie twarzy stało się przyjemnością, a nie nie lubianym obowiązkiem.
Ja wybrałabym czarną, ale jest jeszcze zielona i biała.
KLIKnij, jeśli chcesz zobaczyć cenę.


 Prędzej czy później zobaczycie u mnie te akcesoria, ale póki co jestem pewna, że zapominałabym używać dlatego się jeszcze wstrzymam. Kto wie, może po Nowym Roku mnie olśni i pozamawiam, aby pokazać Wam je na blogu ;)
Resztę akcesoriów znajdziecie klikając tu -> KLIK
Co najbardziej Was zainteresowało?
Macie taką listę (nie) potrzebnych akcesoriów, rzeczy które chciałybyście mieć?


19 komentarzy:

  1. w sumie pędzli nigdy nie jest za dużo
    ja mam już dość sporo, ale te grube czasem schną dwa dni i dlatego wolę mieć w zapasie
    klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawi juz od bardzo dawna ta konjacowa gabeczka do twarzy, jak znajde ja w kozystnej cenie to sobie zakupie ;) bo gdzies juz ja widzialam taniej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym te pędzelki :) Strasznie nie lubię ich myć, dlatego chciałabym mieć kilka na zmianę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za chińskimi pedzlami, wybieram sprawdzone firmy :)
    Oczywiście wszystko poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie takim niepotrzebnym gadżetem jest urządzenie do mycia pędzli ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te fioletowe gąbki do nakładania podkładu i szczotka do twarzy. Super pomysł :) Oczywiście pomagam :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzli używam rzadko. ale lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba nie mam takiej listy :) Ale muszę się kontrolować bo czasami niskie ceny, promocje kuszą mnie strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty nie potrzebujesz pędzli, a ja wręcz przeciwnie :D Uwielbiam i chcę coraz więcej ♥ Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam szczoteczkę i gąbkę do mycia twarzy. I na pewno nie nazwałabym ich zbędnymi akcesoriami ;)
    Z kolei mam zamiar niedługo kupić porządny zestaw pędzli. Na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle są świetne :)
    Zapraszam do siebie ! xoxo ♥
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten pierwszy zestaw pędzli, są świetne ... a te gąbeczki to chyba muszę zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej mnie zainteresował zestaw pędzli numer 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam konjac i codziennie mówię, że wreszcie ja użyje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Que buena pinta tienen las brochas, el tacto que tal?
    Un beso guapa!

    www.mejorvensolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie ja jestem bardziej praktyczna bo jeżeli wiem, że coś mi się nie przyda to nie kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja raczej kupuje coś dopiero wtedy, gdy tego naprawdę potrzebuję :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam we wszystko:9,61$, 14,42$, 8,10$, 9,99$, 9,99$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.