social media

Translate

środa, 23 grudnia 2015

Dresslily.com, Co ciekawego na stronie? Mały przegląd.

























Jak już pewnie wiecie lubię buszować po sklepach wirtualnie. Lubię przeglądać asortymenty sklepów bez ścisku i na spokojnie w godzinach jakie mi pasują, a nie wtedy kiedy jest otwarte. Od jakiegoś czasu nie mam również potrzeby "macania" przed kupnem dlatego tym bardziej chętnie robię zakupy bezstresowo siedząc sobie w domowym zaciszu. 

Lubię też Wam pokazywać nowe sklepy i perełki jakie nie raz można w nich znaleźć. Tak jest i z tym sklepem - Dresslily.com - asortyment tego sklepu jest zdecydowanie wart uwagi.

Jak tylko zobaczyłam ten dres to pomyślałam o jednej z moich cudownych czytelniczek, którą chciałabym gorąco pozdrowić za każdy wspaniały komentarz i wiadomość od Niej <3 Wiem, że Agnieszka bardzo lubi ten motyw na ubraniach i zazwyczaj można takie ubrania kupić w Primarku do którego niestety Aga ma o wiele dalej niż ja. Przeuroczy dres w małpki kosztuje nie wiele, a jestem pewna że nie jednej z Was również się spodoba :)



 Chciałabym jakiś świąteczny sweterek, ale nigdy się nie umiem zdecydować na żaden dlatego ten byłby idealny dla mnie. Jestem o tym przekonana ;)
Ciekawi mnie czy któraś z Was również by taki zamówiła, dajcie znać w komentarzach.


Musicie przyznać, że ten futrzak jest uroczy! Chyba chodziłabym w nim od rana do nocy, aż by mi się znudził :P
 KLIK


Odkąd Maleństwo ma nauczycielkę o imieniu Panda mamy chyba jakąś mini obsesję na punkcie ubrań i dodatków z motywem tego zwierzaka. Na szczęście nauczycielka jest bardzo wyluzowana i również lubi takie ubrania ;)
A bluza wygląda na bardzo wygodną i przyjemną, więc na pewno bym nosiła.


W takiej Minionkowej bluzie też bym chodziła. Uwielbiam takie zabawne bluzy, szczególnie do pracy gdzie większość osób ubrana jest jak na pogrzeb, a przecież w pracy można wyglądać też fajnie, prawda? Tym bardziej, że nie jest u Nas wymagany jakiś specjalny strój - oby tylko było Nam ciepło i wygodnie. Napiszcie jak się ubieracie do pracy ;)


 A może by tak zostać osobistą Mikołajką własnego Mikołaja? Co Wy na to? Gdybym miała taką figurę jak modelka ze zdjęcia to z przyjemnością bym zakładała takie kostiumy nie tylko od święta :P


Nie wiem jak Was, ale mnie ta czapka powaliła na kolana! Jest genialna i chyba zamówię taką dla mojego siostrzeńca :D
Wysłałam ten link dla znajomej, która ma dzieci i chyba od razu będę zamawiać kilka takich czapek. 


Była Minionkowa bluza to i kapcie mogą być. Kapcie to coś czego nie mogę nie mieć w domu. Nie lubię chodzić boso i jestem zmarzluchem dlatego stopy moje zawsze muszą mieć skarpetki lub takie  kapciuchy. Skusiłabym się jeszcze na inne, najlepiej na każdy dzień inne :P


Napiszcie koniecznie co Wam się spodobało i jeśli to nie problem standardowo proszę o kliknięcia w linki.

10 komentarzy:

  1. Futrzak i panda są cudne i słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slonce ty moje ostatnio widzialam ten dres i sie zakochalam <3 (link od niego nie dziala) ten swiateczny sweter jak najbardziej bym ubrala, a zwlaszcza do pracy :P Ta miskowata bluzo-kurtka jest przekozaczna, nawet bym w niej spac chciala :D No i ta pandziocha tez jest super ;) do pracy ubieram sie wygodnie, nie mam jednego lub dwoch zestawu do pracy(tak jak inni, bo twierdza ze do pracy nie trzeba sie specjalnie ubierac) ja sie ubieram tak jak lubie, czasem jest to koszula, a czasem sweter lub jakas wygodna bluza, no w spudniczkach do pracy nie chodze bo byloby mi niewygodnie ;) A ta sukienka mikolajowej jest swietna, sama bym taka ubrala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super te bluzy :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczny sweterek i futrzak są super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane wszystko. Fajny ten pierwszy dres.

    OdpowiedzUsuń
  6. sweter świąteczny i bluza panda to moje typy. uwielbiam takie wygodne ciuchy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapcie super :) Ja teraz chodzę w "maciorach" z Pepco :)
    Dziękuję i wzajemnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu tak cicho? :(
    Btw. przybywam jutro znów ;) Na ponad tydzień, także liczę na spotkanie :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.