social media

Translate

wtorek, 1 grudnia 2015

Rituals ..., olejek do mycia ciała



































Dzisiaj kolejny produkt marki Rituals. Tym razem będzie  to olejek. Pochodzi on z tej samej serii co opisywana pianka oraz jeden z balsamów  do rąk. Bardzo lubię tę serię, więc  jeszcze nie raz coś z niej kupię. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził to zapraszam na post.




 Olejek zapakowany jest w przezroczystej, plastikowej butelce dzięki czemu cały czas widzimy ile jeszcze olejku zostało. Pompka również  na plus nie zacina się  i nie pryska zbyt mocno, a ilość  jaką wydobywa się dzięki  niej jest odpowiednia,aby umyć rękę/nogę  czy co tam mamy do umycia ;) Na całe  ciało  zejdzie kilka pompek niestety. Przez to wydajność  jest moim  zdaniem bardzo  słaba. 
Olejek delikatnie  się pieni i całkiem dobrze  domywa. Zapach również  w tym przypadku  nie utrzymuje się na ciele jakoś szaleńczo  długo. Poza zapachem ten olejek nie zwalił mnie z nóg. Za cenę €8,50 naprawdę spodziewałam się lepszej jakości. Wracam  do swojego ulubionego olejku z Action za €1, bo choć  nie pachnie tak świetnie  jak ten z Rituals to jest tańszy i również  nawilża  moją  skórę  jak należy. Jest też  o wiele bardziej wydajny.

 Nie wiem czy się rozczytacie składu, ale jakby ktoś bardzo chciał to mogę go przepisać :)
Podsumowując :

Jestem zakochana w tej serii mimo ceny i słabej trwałości zapachów, ale skusiłabym się na te produkty tylko w zestawie. Osobno nie kupiłabym ich i Wam również polecam zestawy, bo €8,00 za produkt to wcale nie tak mało.



Buziaki ;*

19 komentarzy:

  1. Szkoda,że się nie sprawdził.Przynajmniej fajne opakowanie jest.Lepiej jest mieć już coś tańszego i wydajnego niż coś drogiego co nas zadowala tylko zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często kupuję kosmetyki w zestawach,bo wychodzi korzystniejsza cena :) Muszę przetestować jakiś kosmetyk z tej serii :)
    http://khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to nie znałam wcześniej tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słysze o tej firmie. Nigdy nie testowałam, może kiedyś bede miec okazje ;* Dziekuje za komentarz u mnie ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentuje, dobrze że nawilża skórę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym olejku :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszce nigdy nie uzywalam olejku pod prysznic, musze sie skusic na jakis ;) ale ten z Rituals troszke drogi... ta twoja sofa na kosmetyki jest bombowa <3 pewnie pozyczona od corci :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę, ale brzmi ciekawie! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale wolę jednak chyba żele pod prysznic :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go właśnie w zestawie kiedyś dorwałam :) I lubiłam całkiem, choć faktycznie wydajność kiepska. Proszę mi pokazać następnym razem ten olejek z Action :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam czerwoną wersję tego olejku i uwielbiam! Zresztą Rituals skutecznie mnie w sobie rozkochał i ciągle kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz mnie tą marką kosmetyków od dłuższego już czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łądne opakowanie i wypasiona sofa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Great product!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Rituals. W sumie każdy produkt jaki dotąd miałam przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego produktu, ślicznie wygląda w opakowaniu, szkoda że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.