social media

Translate

środa, 23 grudnia 2015

Shein, Ciemnoszara bluza oraz spodnie po raz drugi :)
































Dobry wieczór kochane!
Tak jak wspominałam w poprzednim poście przeziębienie powoli mnie opuszcza i głos równie wraca, więc najwyższa pora nadrobić blogowe zaległości. Zdjęcia wykonałam w domu i kompletnie nie jestem z nic zadowolona jednak one są mniej ważne od mojego zdrowia, więc na jakąś lepszą sesję niestety musicie jeszcze poczekać. Jestem pewna, że to zrozumiecie.
Zamówiłam sobie tym razem ciemnoszarą bluzę oraz czarne spodnie, które już mogłyście zobaczyć na blogu jakiś czas temu.



 Bluzę zamówiłam z myślą o pracy. Potrzebowałam czegoś wygodnego z zapinanymi kieszeniami, aby schować telefon i chip oraz pomadkę ochronną,bo lubię je mieć zawsze pod ręką. Kiedy te rzeczy trzymam w kieszeniach spodni jest mi nie wygodnie i obawiam się, że może mi telefon wypaść w każdej chwili dlatego kieszeń na zamek to idealne rozwiązanie ;)
Z bluzy jestem bardzo zadowolona. Jest wygodna, ciepła i taka jak oczekiwałam.


 Spodnie pokazywałam Wam już w TYM poście dlatego postanowiłam nie robić im ponownych zdjęć, bo to byłoby bez sensu. Dlaczego więc zamówiłam jeszcze raz te same spodnie? Poprzednie przez moją pomyłkę były mi za duże, dlatego oddałam je mamie. Nie mogłam ich jednak "przeżyć" tak bardzo mi się podobały, więc zamówiłam mniejszy rozmiar i teraz są idealne. To będą zdecydowanie moje ulubione spodnie na najbliższe dni/miesiące!

 W tym tygodniu pokażę Wam jeszcze inne zamówienie z SheIn, a teraz proszę standardowo o kliknięcia, abym mogła kontynuować współpracę. Z góry dziękuję za kliknięcia.



4 komentarze:

  1. Swietnie się prezentujesz w tej bluzie:) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza wyglada na cieplutka i wygodna a to najwazniejsze :) te spodnie tez ladne, ja ostatnio dorwalam dwie pary spodni w sh i jestem w nich zakochana, a zwlaszcza w jeansach od WE fashion, sa tak wygodne ze najchetniej nosilabym je codziennie <3 a najlepsze ze zaplacilam za nie po 2 euro za sztuke :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny fason tej bluzy :) poklikane

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.