social media

Translate

niedziela, 13 grudnia 2015

Romwe, Żółta sukienka oraz futrzak.

Cześć!

Dzisiaj szybki post z najszybszymi zdjęciami jakie kiedykolwiek robiłam. Zamawiając ten zestaw miałam inną wizję na zdjęcia, ale niestety przyszło mi je robić w domu w tempie błyskawicznym. Mam nadzieję, że mimo to przejrzycie zdjęcia i przeczytacie post z przyjemnością.

W styczniu wybieram się do Berlina na Fashion Week i najwyższa pora zacząć się zastanawiać co na siebie założę. Przyznam się Wam, że nie mam kompletnie pomysłu, ale wiem na pewno, że chcę czuć się wygodnie i dobrze.
Kiedy zobaczyłam na stronie Romwe sukienkę, którą Wam dzisiaj pokazuję od razu dostałam "wizji", że to będzie coś odpowiedniego. Po 3 tygodniach (wyjątkowo długo czekałam tym razem) odebrałam paczkę od kuriera i otwarłam paczuszkę. Choćbym chciała inaczej to muszę Was zmartwić, ale jestem zadowolona. Romwe ma naprawdę dobre jakościowo ubrania i kolejny raz jestem zadowolona.

Do sukienki zamówiłam również małego futrzaka co podzieliło Wasze zdania na mojej facebookowej tablicy - jedni byli za takim połączeniem, a reszta przeciwnie. Cieszę się, że jak Wam się coś nie podoba to piszecie to w normalny sposób bez jadu :)
Jak widzicie sukienka bez futerka prezentuje się równie ciekawie co z nim i póki nie zmienię zdania zobaczycie mnie w tej stylizacji jeszcze raz po Nowym Roku. Jeśli jednak macie jakieś inne propozycje co do stylizacji na Fashion Week to czekam na nie, bo ja na samą myśl o tym dostaję bólu głowy i kompletnie nie mam pomysłu co będzie wygodne, a jednocześnie ciekawe :)

 Co myślicie o takiej żółtej sukience?

Was również ogarnął szał na futrzaki?
Buziaki ;*


P.S.

Poklikacie? Będę wdzięczna ;)

28 komentarzy:

  1. A mi się bardzo podoba sukienka i futrzak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania zupełnie nie w moim guście, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice outfit!
    Thanks for visiting my blog.
    I´m already following you, I hope you follow back so we can keep in touch.
    Have a nice Sunday!

    http://lovingmypinkbubble.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Futrzak" fajnie wygląda. Mam podobną kamizelkę z... działu dziecięcego Zary. Kupiłam na wyprzedaży za jakąś śmiesznie niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córcia też ma futrzaka z Zary i jest identyczny (tylko mniejszy) jak jeden z tych, który mam z chińskich sklepów ;)

      Usuń
  5. Czyli jednak nie bedzie bikini z lyzwami :P a tak serio to ladnie wygladasz w tej sukience, futrzak ma swietny kolor ale ja bym wolala troche dlozszy ;) mam wizje na fajna stylowke ale nie wiem czy tobie sie spodoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie :P
      Pokaż co tam wymyśliłaś, może akurat mnie zainspirujesz :D

      Usuń
    2. Wymyslilam stylizacje taka bardziej street style: Jeansy boyfrendy z dziurami(ale nie takie calkiem luzne tylko takie bardziej damskie), czarne szpilki, koszulka biala z nadrukiem Marilyn Monroe badz jakas inna i na gore kurteczka futrzakowa taka ala futro :D wiem ze brzmi dziwnie ale wyglada swietnie, jak co moge ci pokazac foty na priv :P

      Usuń
  6. Very nice look, I follow you as Enara girl in GFC, please follow me back. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygladasz w tej sukience :) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię żółtego koloru ale Tobie ładnie w tej sukience. Futrzaków mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. futerka uwielbiam! zapraszam na rozdanie zoeva

    OdpowiedzUsuń
  10. Futrzak fajniasty, ja chciałabym taki, ale dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne futerko ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka! Lubię żółte :) Poklikane! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka, futerko jak najbardziej w moim guście ;) Obserwujemy ? Jeśli tak to daj znać ;] www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestaw,sukienka taka wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żółty to odważny kolorek - ale myślę, że do odważnych świat należy :) A co ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka, pasuje ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka śliczna bardzo ładnie w niej wygladasz :) ale kamizelkę bym dobrala do czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz obłędnie :* a sukienka jest prześliczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu uwielbiam Twojego bloga! Twoje stylizacje inspirują mnie i na większe wyjścia i na look codzienny.
    Ciekawi mnie tylko jakie buty i torebkę można by jeszcze do tego dodac ?
    Jezeli zdecydujesz sie na ta stylizacje to koniecznie pokaz ja w calosci.
    Pozdrawiam, marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Marzenko za ciepłe słowa :* Na pewno pochwalę się zdjęciami z FW. Przypuszczam, że założę do tej sukienki coś klasycznego, więc torebka i buty pewnie będą czarne, ale myślę też nad czymś w kolorze koralowym ;)
      Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.