social media

Translate

piątek, 18 grudnia 2015

Wholesalebuying, Bardzo fajne zamówienie

























Witajcie.
Dzisiaj pokaże Wam zawartość przesyłki ze sklepu Wholesalebuying. Te zamówienie również złożyłam na pół z córką, więc jeśli jesteście ciekawe co wybrałyśmy zapraszam na dalszą część post :)


Na tą paczkę czekałam wyjątkowo ze względu na zestaw zamówiony dla Maleństwa. Bardzo chciała ubrać go na wigilię klasową i udało Jej się. Zdjęcia robiłam jednak na początku tygodnia kiedy to córcia była w szkole i nie miałam możliwości jak pokazać Wam ich inaczej. Chciałam dorzucić zatem kilka zdjęć z wigilii, ale Chłop był z córką i tak się zagapił, że nie zrobił żadnego zdjęcia :/
Musicie mi jednak wierzyć na słowo, że ubrania pasują idealnie. A komplet spodobał się Nam tak bardzo, że mamy zamiar zamówić jeszcze jeden w innym wariancie kolorystycznym.



 Muszę Wam się do czegoś przyznać - chyba zaczyna mnie ogarniać szał na pędzle :P
Nadal używam pędzla tylko i wyłącznie do nakładania podkładu, ale chciałabym mieć jeszcze kilka na dni kiedy mogę sobie pozwolić na mocniejszy makijaż. Niedługo taka okazja się trafi, bo będzie Sylwester, więc zamówiłam taki oto zestaw 4 pędzli. Bambusowe pędzle z syntetycznym włosiem są tak przyjemne, że aż miło się nimi mizia buzię :D
Jeszcze nie zdążyłam ich wszystkich przetestować, bo ten tydzień jest dla mnie wyjątkowo ciężki, ale w weekend zmaluję sobie jakiś makijaż przy ich użyciu. Póki co chwilę je macałam z córką, bo byłam ciekawa czy włosy nie wypadną i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona, bo żadna z Nas delikatna nie była.


 Ostatnią rzecz jaką Wam pokażę również mam zamiar dopiero przetestować i poświęcić osobny wpis na moją opinię, ale na dzień dzisiejszy napiszę chociaż kilka słów.
O tuszach typu Fiber czytałam już na kilku blogach i dziewczyny były zadowolone.  Nabrałam na to ochoty i zdecydowałam, że w końcu muszę się przekonać skąd ten zachwyt. Oczywiście nie jest to oryginał, ale ja mam zamiar użyć tego zestawu w zasadzie tylko na Sylwestra, więc byłoby mi szkoda wywalić większą kwotę na jednorazowy kosmetyk.
Ale pewnie wiele z Was nie bardzo wie o co chodzi z tym zestawem, więc postaram się Wam napisać tyle ile sama wiem, a jeśli któraś z Was wie więcej bardzo chętnie przeczytam :) Nie bójcie się komentować.
Fiber to włókno jedwabiu nakładane na rzęsy, które dają efekt przepięknych rzęs. Oglądałam na YouTube filmiki jak dziewczyny malowały nimi rzęsy i efekt jest świetny. Można kupić gotowe sztuczne rzęsy i przykleić je tylko, ale to nie zawsze jest wygodne i przyjemne.
W przypominającym futerał na okulary pojemniku mamy dwa opakowania, które są potrzebne do stworzenia efektu sztucznych rzęs. Jeden z nich to baza, a drugi to włókna. Do tego zestawu musimy użyć własnego tuszu do rzęs i efekt jaki osiągniemy zależy tylko i wyłącznie od nas samych.
Na rynku mamy do wyboru różne marki do wyboru, więc jeśli boicie się zamawiać takich produktów z Chin poszukajcie go w najbliższej drogerii ;) Ja postanowiłam zaryzykować i wypróbować (ostrożnie rzecz jasna) na swoich rzęsach.
Dam Wam znać jaka jest moja opinia, bo jestem pewna, że zaciekawię nie jedną z Was tym kosmetykiem.


 Wszystkie te pokazane przeze mnie rzeczy oraz wiele innych znajdziecie na stronie Wholesalebuying.
Wholesalebuying / 3 częściowy zestaw dla Maleństwa / zestaw pędzlimagiczne tusze
Jeśli to nie problem - bardzo proszę o poklikanie w linki.  Z góry dziękuję.
KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

Ściskam mocno ;*







13 komentarzy:

  1. Co ty ze mna robisz, jest noc a ja wchodze na twojego bloga bo czekalam na ten post :P sliczny komplecik dla corci <3 a na te tusze fiber sama nabralam ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się pędzle :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks so much for stopping by my blog and saying hello!
    Of course we can follow each other, I’m following you now on GFC (number 457, name Kati) so now it’s your turn to follow back!
    I also really like your purchases here!

    Have a great day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie;)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy zamówiłaś, a prośba jak zawsze spełniona :) Powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy! Bardzo mi sie podobają! Jestem ciekawa Twojej opinii o tych tuszach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódniczka jest taka urocza ^^ + bardzo podoba mi się opakowanie na te tusze :) / lethalowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te ubranka i pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rzeczy! :D Szczegółnie ten ,,Faber'' Pierwszy raz słyszę, muszę poczytać o tym. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciuszki są boskie, córeczką pewnie bosko wyglądała :)
    Pędzle wyglądają na solidne..
    A co do tuszu jestem strasznie ciekawa opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  11. duże zamówienie to i dużo radości! :) pędzle wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.