social media

Translate

sobota, 12 grudnia 2015

Sammydress, Włosowe akcesoria nie tylko dla włosomaniaczek




































Witajcie!

Lubicie przeglądać włosowe inspiracje? A akcesoria pomocne podczas robienia tych wszystkich wymyślnych fryzur?
Ja bardzo, bo praktycznie codziennie robię jakąś fryzurę córce, a bez niektórych nie byłabym w stanie zrobić wymyślnych upięć.
Na początek zwykła gumka, którą nie raz robię szybki kok córce, jeśli zdarzy Nam się zaspać do szkoły. Niby zwykła, ale stokrotka doczepiona do gumki czyni ją niezwykłą. Mamy kilka taki gumek i zawsze ładnie wyglądają.
KLIK


 Takie ozdobne wsuwki wolę o wiele bardziej od zwyczajnych, czarnych które tylko się gubią. Nie raz takimi wsuwkami z ozdobami sprawiałam, że kok córki wygląda elegancko, gdy szłyśmy do kogoś na urodziny.
KLIK
 Maleństwo bardzo lubi chodzić w rozpuszczonych włosach. Ma je długie i zdrowe, więc pozwalam Jej na to pod warunkiem, że założy chociaż taką uroczą opaskę. Sama bym taką założyła od czasu do czasu ;)KLIK
 Gumki typu Invisibobble świetnie utrzymują włosy w jednym miejscu. O ile w kocyka nie zawsze są w stanie utrzymać to tak zwanego ślimaka zawsze. Kiedy córka ma gimnastykę zawsze mogę polegać na tych gumkach i wiem, że włosy nie będą córce przeszkadzać w ćwiczeniach.KLIK
Nie wiem jak nazywa się to "coś", ale uwielbiam tym spinać włosy  sobie jak i córce. Córkom koleżanki też kiedyś to kupiłam i zadowolone wszystkie głowy - dziewczynek, bo mają ładne fryzury, a ich mama się cieszy, że nie musi pleść im włosów czego bardzo nie lubi.KLIK


 Przyznam, że tego typu akcesoria uważam raczej za niepotrzebne, bo wątpię żebym używała. Aczkolwiek dla takich osób jak wyżej wspomniana koleżanka pewnie nie raz pomaga ogarnąć niesforne włosy córek.KLIK
 To urządzenie do robienia fal kupiła kiedyś moja koleżanka i zapłaciła za nie 3 x tyle co na stronie sklepu, który Wam dzisiaj opisuję. I też nie było to firmowe urządzenie, choć nie powiem efekt jaki można tym osiągnąć jest kuszący. Jak osiągnę długość włosów do jakiej dążę to z pewnością kupię sobie i będę robić fale o których zawsze marzyłam.KLIK
 Takie zwykłe opaski nie raz chroniły moje uszy podczas pracy w miejscach, gdzie było bardzo zimno. Podczas ćwiczeń też  trzymały moje włosy na miejscu, bo nie wiem jak Wy, ale ja bardzo nie lubię kiedy włosy wchodzą mi na buzię, gdy coś robię. Chociaż zdarzało mi się też zakładać taką opaskę przy rozpuszczonych włosach, aby chroniły moje uszy, bo niezbyt przepadam za czapkami, a jednak jadąc na rowerze zimą w uszy bywa zimno i nie trudno o zapalenie ucha.
KLIK


Co myślicie o tych wszystkich spinkach, opaskach i innych ozdobach do włosów?

Używacie takich akcesoriów włosowych? 

15 komentarzy:

  1. Lokówka mnie zaciekawiła, wszystko kliknięte :)
    Miłego wieczoru kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja corcia ma tez meeeeega dlugie wlosy i uwielbia rozne roznosci do wlosow :) Dla niej hitem sa teraz gumki z uszkami, ktorych nakupowalam jej ostatnio w kruidvacie ;) uwielbia tez opaski takie gumkowe i opaski z kwiatkami :D a te gumeczki Invisibobble ma orginalne(dostala w zeszlym roku od cioci na sinterklasa) i bardzo dobrze sie sprawuja ;) a co do tego "cosia"do wlosow to tez musimy sie w to zaopatrzyc :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne czego używam to gumki Invisibobble. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam gumki :D też nosiłam kiedyś opaski :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lokówkę mam,ale czasami wciąga włosy i można je sobie powyrywać. Jest trochę niebezpieczna. Poklikane. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Great! I follow you f back:*

    http://saskascloud.blogspot.rs/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie urządzenie do robienia fal może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam "wypełniacz do koka". Chcę używać, ale ciągle wydaje mi się, że nie będę umiała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy te gumki nie wyrywają włosów??


    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga
    mikaart-m.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Gumki mam a taką lokówkę bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te gumki, uwielbiam je :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne akcesoria do włosów :)

    Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.