social media

Translate

niedziela, 6 grudnia 2015

CNDirect.com, Chciejstwa mojej siostry.



Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać chciejstwa mojej siostry, które właśnie zamówiłam dla Niej.
Święta tuż tuż, więc najwyższa pora wziąć się za robienie prezentów dla najbliższych, prawda?
Zawsze staram się wybierać takie prezenty jakie wiem, że się komuś przydadzą, a nie jakieś niepotrzebne nikomu gadżety.
Jako, że moja siostra nie mieszka w Holandii jak ja postanowiłam kolejny raz wybrać prezent przez internet, aby dotarł pod wskazany adres. Nie raz już tak robiłam dla mamy i siostry, a One były zadowolone.

Poprosiłam siostrę, aby wybrała sobie interesujące ją rzeczy w sklepie CNDirect.com i wybrała poniższe 4.
 KLIK
Kamizelka mi samej wpadła w oko i jak przyjdzie dobra jakościowo to zamówię dla siebie też. Siostra wybrała niebieską, ale beżowa tez jest ładna. W sumie każda ma ciekawy kolor.
 KLIK
Pędzel ten mam z innego sklepu i bardzo go sobie chwalę. Wykonanie i jakość oceniam na bardzo dobrą dlatego moja siostra nabrała na niego ochoty ;) Pisałam o nim tu -> klik
 KLIK
Portfel męski dla szwagra, który dzisiaj ma urodziny ;) Niedawno wspominał, że jakiś nowy by mu się przydał, a ten mu przypadł do gustu. Sama chciałabym zamówić jakiś portfel, ale zawsze mnie ciekawiło jak to jest z jakością. Na pewno dam Wam znać.
KLIK
Te prześliczne kolczyki od razu wpadły mi w oko i bez zastanowienia wrzuciłam je do koszyczka. Same musicie przyznać, że są bardzo ładne. Kosztują niewiele i są w darmowej wysyłce, a jakościowo są dobre, bo miewałam już kolczyki z tych stron :)

Spodobało Wam się coś?
Zajrzyjcie na stronę CNDirect i dajcie znać co Wam wpadło w oko - KLIK.
Miłego ;*

11 komentarzy:

  1. Kamizelka bardzo mi sie podoba bralabym w kolorze wojskowej zieleni i khaki :D Nie wiem jak z jakoscia portweli z chinskich stronek, ale ja w zeszlym sprezentowalam na urodziny swojemu chlopowi skorzany portwel z Tommy Hilfiger, przyszedl w ladnym pudeleczku(ktore chlop chcial wyrzucic a ja go zaadoptowalam do bizuterii :P ) jest ladny elegancki i sie nie niszczy ;) ale nie powiem, bo ten z postu tez wyglada elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba muszę już trochę przystopować z zakupami, bo w końcu pójdę z torbami :D Ale kolczyki wyglądają fajnie, jeszcze takich nie mam. No cóż, idę pobuszować po sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tej kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kulki na pewno będa ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka też mi się podoba i kolczyki cudowne wręcz. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To widać dobra siostrzyczka z Ciebie :) poklikane oczywiście :)
    zrewanżujesz sie u mnie?
    http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html podrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze nie wiem czy dodała komentarz czy mi się usunął xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł z tymi prezentami, a z wybranych przez siostrę to zdecydowanie przypadła mi do gustu kamizelka, a po wejściu na stronę zauważyłam, że jest naprawdę sporo opcji do wyboru. Kuszące... ;)
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.