social media

Translate

wtorek, 9 grudnia 2014

TAG LAKIEROMANIACZKI.

TAG LAKIEROMANIACZKI to tag,którego raczej nie muszę nikomu przedstawiać 
 ,bo już po temacie można się domyślić,że będzie dotyczył lakierów :)



























A więc zapraszam Was do czytania i mam nadzieję,że jakoś dotrwacie do końca,bo ja jak zwykle nie potrafiłam odpowiadać jednym krótkim zdaniem ;)





1. Ulubiona marka lakierów.
Na dzień dzisiejszy mogę śmiało stwierdzić,że jaram się jak Reksio szynką lakierami marki FOGAN <3 Lakiery tej marki są tanie,ale jakość  jest bardzo dobra,więc po co przepłacać ? Recenzja lakieru Fogan TU.
Wiem,że te lakiery Was bardzo ciekawią i z tego powodu przygotuję dla Was rozdanie z tymi lakierami,co Wy na to ?
2. Lakiery brokatowe czy kremowe?
Zdecydowanie lakiery kremowe ! Choć raz na jakiś czas ożywiam jakiś lakier kremowy lakierem brokatowym. Gdyby nie uciążliwe zmywanie brokatu z paznokci może byłabym w stanie polubić je bardziej. 
Muszę kiedyś w końcu wypróbować pomysł z folią aluminiową ;)
3. Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Średnio dwa razy w tygodniu,ponieważ nawet najbardziej ulubiony lakier nudzi mi się po kilku dniach noszenia na paznokciach. Lubię moment malowania paznokci - w jakimś stopniu ten czas malowania relaksuje mnie .
4. Ciemne czy jasne pazurki?Jasne jeśli chodzi o frencz,ale też nie zawsze więc raczej ciemne,ale nie za bardzo.
Bardziej pokrętnie odpowiedzieć nie mogłam! :D
5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czerwony ! <3 Uwielbiam również miętowy i niebieski.
6. Czy lubisz matowe wykończenie?
Nie wiem. Jeszcze ani razu nie miałam takiego wykończenia. Może któraś coś mi poleci ciekawego ?
7. Czy jesteś fanką frenchu?
Tak,jestem fanką frenczu. Sprawdza się u mnie szczególnie w pracy. Nie jest tak widoczny jak kolorowe lakiery,a ja teoretycznie w pracy nie powinnam mieć wcale pomalowanych paznokci,więc frencz jest dla mnie idealnym wyjściem z "sytuacji" ;)
Nie lubię nie pomalowanych paznokci.
8. Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Nic mi do głowy nie przychodzi. Wydaje mi się,że w każdej marce czasem trafiają się bubelki. Przecież nikt,ani nic nie jest doskonałe !
9. Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony?
Bardzo rzadko i nie mam swojego ulubieńca jeszcze.
10. Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Czarnego,żółtego,pomarańczowego,różowego oraz zielonego. Jakoś tak na moich paznokciach mi nie pasują. ( różowy i zielony chyba nawet Wam kiedyś pokazywałam u siebie ;)
11. Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej?
Zazwyczaj używam w tym celu lakieru bezbarwnego np.Fogan,Paris Memories lub Miss Sporty.
12. Wzorki czy prosty manicure?
W zależności od nastroju ;)
13. Czy lubisz pękające ( CRACKI ;) lub inne typu zamszowe,kawiorowe itp  lakiery
* Pękające - nie
* Zamszowe - nie przemawia do mnie ten efekt
* Kawiorowe - póki co raz miałam,opisałam TU
14. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Raczej nie mam takiej listy,bo lakiery kupuję na "bieżąco",ale ciekawią mnie lakiery Rimmel i Sally Hansen. Miałam na liście Essiaka,którego kupiłam i opisałam TU
15. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Może nie lakier,ale  wysuszacz do lakieru z Essence. Niebawem postaram się zrobić recenzję tego wysuszacza :)


16. Lubisz dostawać lakiery w prezencie, czy kupować je sama?

Nie przypominam sobie,żebym kiedyś dostała jakiś lakier do paznokci od kogoś,więc raczej kupuję sama.
17. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Wiem jak to zabrzmi,ale chyba z 20 lat temu ! Naprawdę :D
Już jako mała dziewczynka lubiłam jak mi mama malowała paznokcie,więc odkąd tylko pamiętam miałam długie i pomalowane paznokcie :)
Teraz rośnie kolejna maniaczka pomalowanych paznokci,bo moja córka również uwielbia ten moment gdy malujemy paznokcie razem :)
Za to moja siostra zupełnie odwrotnie !


Dotrwałyście do końca ? :D
A więc nominuję do tego TAGU wszystkie LAKIEROMANIACZKI,które to przeczytają i czekam na linki do Waszych odpowiedzi !



P.S. A wiecie,że fanpage na fb pod nazwą LAKIEROHOLICZKA założyłam ja zaczynając przygodę z robieniem paznokci żelowych ( i nie tylko ;)) i byłam tam swego czasu również bardzo aktywna ! :D
Wprawdzie wiele razy nie wyszły mi te paznokcie takie jak oczekiwałam to strona została w ciszy z sentymentu i żal mi jej usunąć ...


Buziaki ! <3

24 komentarze:

  1. ja nie jestem lakieromaniaczką ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie wiedziałam o fanpage Lakieroholiczka :) Mam dużo lakierów do paznokci,ale przeważnie używam tylko kilku ulubionych. Nie wiem czy jestem lakieroholiczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czym chwalić ;)
      Ja też mam kilku ulubieńców i od jakiegoś czasu staram się nie kupować lakierów póki innych nie wykończę :)

      Usuń
  3. Nie mam tak imponującego zbioru lakierów, choć je posiadam...i lubię od czasu do czasu malować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja również mało imponująca porównując z innymi Lakieromaniaczkami,ale w staram się ograniczyć kolejne zakupy lakierów skoro nie nadążam ich wykończyć :)

      Usuń
  4. Lubię malować paznokcie na czerwono :) Te lakiery z Safari u mnie spisują się super, widzę że masz ich kilka :) fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah czerwone paznokcie <3 +100% dla kobiecości,czyż nie ?
      Swego czasu Safari u mnie rządziły,bo za niewielką kwotę a dobrej jakości lakiery to są :)

      Usuń
  5. O ŚWIETNY TAG! Na pewno w wolnej chwili go zrobię ! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię malować paznokcie na czerwono, szczególnie latem :) Razem z moją siostrą gromadzimy lakiery i kiedy widzimy w sklepie jakiś fajny kolorek, to ciężko jest nam się oprzeć przed jego zakupem :) Kilka lakierów z Twojej kolekcji znajduje się także u mnie :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka z pokazanych lakierów mi została z zakupów,które zrobiłam jak byłam w Polsce ;)
      Dlatego część z nich nie jest dla nikogo nowością :)
      ;*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Była większa,ale postanowiłam się uspokoić z tymi lakierami,bo większość i tak stała nie używana :/

      Usuń
    2. Czego ? Nie kupiłam ich wszystko w jeden dzień ;)

      Usuń
  8. No no,spora kolekcja:) ja też mam ich "troche" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak zostało tyle po zrobieniu porządków w nich ;)
      Teraz intensywnie wykańczam te,które mam :D

      Usuń
  9. Pękający efekt jakoś też mnie nie urzeka, ale futerkowe zdobienie velvetem już tak. Co do fp na FB - Lakieroholiczka - to nie miałam pojęcia, że to Twój fanpage, już nadrobiłam i oczywiście like poleciał. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie się nie chwaliłam tym,że to moja strona ;)
      Widziałam to Twoje zdobienie i wyszło niesamowicie,ale jakoś nie wyobrażam sobie tego efektu u siebie :)

      Usuń
  10. Nie wiem jak inni, ale ja bardzo lubię czytać TAGi, chyba mi to przypomina Złote Myśli z lat szkolnych :D A z TAGiem lakieromaniaczki sie nie spotkalam :) Moze któregoś razu podkradnę pomysł! :P A jak u Ciebie te lakiery Safari się spisują, bo ja kupiłam jeden i okazał się niewypałem, a widzę, że Ty masz kilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie to takie "Złote myśli" 21 wieku,ale jeśli jest to 5 nominacja w jednym miesiącu to zaczyna być irytujące :P
      Lakiery Safari u mnie bardzo się sprawdzają i raczej nie miałam z tej marki żadnego bubla. Musiałaś trafić na jakiś kiepski lakier :/
      Czekam na Wasze wersje Tagu :*

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.