social media

Translate

sobota, 20 grudnia 2014

Avon Solutions - koloryzująco-nawilżający krem na dzień


























Hello piękne !


W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam krem koloryzujący-nawilżający od Avon,który towarzyszy mi od momentu jak tylko ukazał się pierwszy raz w katalogu :)





Chętnie do niego wracam i wracać pewnie będę jeszcze nie raz.W sezonie wiosennym polecam go szczególnie, gdy nasza cera jest szara po zimie. Latem zdarza mi się używać go zamiast podkładu - szczególnie gdy wybieramy się nad morze ;) No a zimą smaruję nim twarz codziennie wieczorem,żeby rano moja twarz wyglądała promiennie :) I tak jest za każdym razem po użyciu tego kremu. Bardzo fajnie,że krem znajduje się w tubce choć wolałabym jednak,aby zamknięcie było typu "klik" Zapach jak najbardziej na TAK. Zmycie kremu jest bezproblemowe,wystarczy wacik z mleczkiem czy micelem w zależności czym zmywacie makijaż :)
Uwaga na oczy, mocno łzawią jeśli krem dostanie się do środka.





Cena regularna za 50 ml to 26zł w promocji ok.10-15zł

Opis :
Promienna cera – twoja najlepsza kreacja. Kremy na dzień, na noc i pod oczy kompleksowo dbają o twoją cerę. Seria Blask i Odżywienie działa od wewnątrz: nawilża, odżywia i rewitalizuje oraz wspomaga odnowę komórkową skóry. I na zewnątrz: ochrona filtrami SPF, Technologia Optic Pearl poprawia przejrzystość, gładkość i koloryt cery, niedoskonałości stają się mniej widoczne natychmiast po zastosowaniu. Efekt? Skóra wygląda na zdrową i pełną blasku. Działanie: Krem na dzień nadaje twojej skórze zdrowy blask i promienność. Doskonale wyrównuje koloryt skóry. Zapewnia długotrwałe nawilżenie i chroni filtrem SPF 20.Sposób użycia: Wmasuj w oczyszczoną skórę twarzy i szyi każdego ranka.



Z całego serca mogę go polecić każdej z Was :) 

Znacie ? Używacie ?

23 komentarze:

  1. Nie znam, nie używałam i na pewno się nie skuszę, bo nie lubię kosmetyków pielęgnacyjnych tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam :) wygląda ciekawie, za cenę promocyjną bym kupiła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam.Raczej nie kupuję Avon, kiedyś kupowałam, teraz jakoś straciłam dostęp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz podobno można przez internet zamawiać kosmetyki Avon,ale nie jestem pewna na 100% ;)

      Usuń
  4. A ja znam, używałam i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo chętnie szukam! Od dawna poszukuję kremu, który ma właśnie wszystkie te właściwości i chętnie się skuszę! Ale czy nadaje się pod makijaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem,że nie wiem. Używam go samego w leniwe lub letnie dni,ale nie powinien się rolować ani nic z tych rzeczy ;)

      Usuń
  6. Chyba skuszę się na ten produkt, wydaje się bardzo ciekawy. :)
    Zapraszam:
    http://patrycja-antosiak.blogspot.com/2014/12/siemie-lniane.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie nie kusi tego typu krem, kompletnie nie moja bajka. Poza tym jakoś pielęgnacja Avonu do mnie nie przemawia za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za wyrażenie swojego zdania na ten temat :)
      Ja bardzo lubię ten krem i chętnie do niego wracam :)

      Usuń
  8. Jeszcze go nie miałam, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że jeśli go kupisz to napiszesz recenzję,bo chętnie poznam opinie innych na temat tego kremu ;)

      Usuń
  9. Swego czasu zużyłam ze 3 tubki takiego (choć miał ciut inną szatę graficzną opakowania). Bardzo go lubiłam, zawierał takie granulki (w zasadzie to były maleńkie kropeczki) czegoś ciemnego i dawało to fajny efekt lekkiej opalenizny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego jest fajny,bo nawilża i daje ten lekki efekt opalenizny o którym piszesz,a nie zostawia smug jak zwykły samoopalacz. No i nie śmierdzi jak one ;)

      Usuń
  10. Nie używałam, ale spróbuję :)
    http://by-mickey.blogspot.com/2014/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, już dawno nie miałam żadnego produktu z tej firmy, a ten wydaje się warty wypróbowania. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam i od dawna :) Też polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.