social media

Translate

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Nominacja do LBA od Petite renarde

Kolejna nominacja do LBA od Petite renarde (10.12.2014)
O co chodzi z tym LBA ?



„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Czego najbardziej chciałabyś się nauczyć?
Najbardziej chciałabym się nauczyć w końcu rozmawiać tak w języku holenderskim jak potrafię to robić w swoim ojczystym języku. Niby potrafię się porozumieć,ale to jeszcze nie to co bym chciała ;)
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Każda pora roku ma swój urok,ale chyba najbardziej lubię LATO <3 Odkąd mieszkamy w Holandii to w każdej wolnej chwili jeździmy nad morze ( w ciepłe dni rzecz jasna :)
3. Lubisz czytać czasopisma kobiece? Jakie?
Szczerze to nie mam ulubionego,ale w drodze do PL/NL towarzyszy mi najczęściej JOY,Cosmopolitan albo inne z "tych grubszych"
4. Potrafisz grać na jakimś instrumencie?
Oczywiście,potrafię grać na nerwach jak nikt inny :D Liczy się ? ;)
5. Jakie posty najbardziej lubisz czytać?
Lubię czytać recenzje kosmetyczne,TAGI,ale z ciekawymi pytaniami/odpowiedziami,projekt denko również lubię,jeśli są w nim mini-recenzje. Za to nie lubię jak w jednym poście opisywane są 3 inne produkty,no chyba że to był zestaw z tej samej serii to ok .Życiowe posty z przemyśleniami też chętnie czytam.
6. Wyobrażasz sobie własny ślub bez makijażu?
Nigdy w życiu. Należę do tego typu osób,które malują się praktycznie zaraz po wyjściu z łóżka. Nie lubię siebie bez makijażu i podziwiam dziewczyny,które się nie wstydzą pokazać nie pomalowane.
7. W jaki sposób powstała nazwa Twojego bloga?
Zakładałam blog z siostrą,która miała go prowadzić ze mną. Jako,że dzieli Nas 7 lat i nie zawsze mamy taki kontakt ze sobą jakbyśmy chciały to pomyślałam,że ta nazwa idealnie do Nas pasuje."Siostry z przypadku,przyjaciółki z wyboru" to tekst,który pogodził pewne skłócone siostry z serialu,który ogląda Maleństwo - Liv i Maddie - Disney Channel.
Pewnie i tak nie znacie ;)
8. Chciałabyś wziąć udział w teleturnieju lub programie rozrywkowym? Jakim?
Nie.Nie mam parcia na szkło ;) Chociaż kto wie czy nie zmienię zdania jak stanę się sławną blogerką ! Póki co nie mam tego w planach :P
9. W co lubiłaś się bawić w dzieciństwie?
Uwielbiałam bawić się w "DOM" Już jako mała dziewczynka bardzo chciałam być dorosła i mieć swoje dziecko. Moje marzenie się spełniło i mam swoje ukochane Maleństwo  <3
Często też bawiłam się z innymi dziećmi w "SKLEP". Na moje podwórko przychodziły dzieci z innych podwórek,bo miałam opakowania po wszystkim,aby mój sklep miał wszystko co tylko moi klienci sobie zażyczą :D Moja mama również zadbała o pieniążki do zabawy oraz o półki,żeby zabawa była jak najbardziej przypominająca prawdziwy sklep :) Miałam dwa wielkie kartony opakowań po kawach,herbatach i innych produktach,a mój sklep przypominał prawdziwy market :D Zabawa w "BAZĘ" również była lubiana przeze mnie. Znacie ?
10. Wolisz błyszczyk czy szminkę?
Bezbarwną pomadkę :) A jeśli już szminka to tylko czerwona!
11. Gdybyś przez jeden dzień mogła być sławną osobą, to kim?
Pewnie Was to zdziwi,ale nikim. To znaczy wolę zostać sobą. A dlaczego ? Sławne osoby to przede wszystkim osoby z krwi i kości tak jak ja czy WY! No dobra są sławni i mają pieniądze o jakich nie rzadko marzymy,ale jakim kosztem ? Wiele z tych osób ma problemy ze swoją osobowością,z narkotykami,alkoholem czy chociażby nie potrafią stworzyć normalnego związku,ani rodziny. Po za tym nie zniosłabym nawet przez jeden dzień,gdyby ktoś skakał wokół mnie i mojej rodziny,żeby zrobić Nam zdjęcia i dodać do niech jakieś głupie podpisy.


Tak jak poprzednio nie nominuję nikogo,zróbcie tą nominację u siebie jeśli macie ochotę odpowiadając na te same pytania co ja,a jeśli już to zrobicie to śmiało podajcie mi link do wpisu,bo jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :)
W wersjach roboczych mam jeszcze inne nominacje,więc spodziewajcie się ich publikacji po Nowym Roku. Na kolejne nie będę odpowiadać,chyba że pytania będą dla mnie interesujące.
Inne moje nominacje i TAGi znajdziecie w zakładce "TAGi"
Pozdrawiam Was serdecznie !

24 komentarze:

  1. Świetnie ,że mogę cię poznać bliżej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że takie posty są przyjmowane tak ciepło :*

      Usuń
  2. Też lubiłam zabawę w sklep :)) hehe stare czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać u Ciebie odpowiedzi na nominacje. Zawsze są ciekawe i pełne humoru. Mamy podobne "zdolności muzyczne " :) A w taki sklepik z dzieciństwa chętnie bym się pobawiła nawet teraz :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Również najbardziej lubię Lato :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji ;) Odpowiedzi ciekawe i z humorem - podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O taaak! Zabawa w dom,sklep albo budowanie bazy,pamiętam doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak czasem wrócić do wspomnień z dzieciństwa :)

      Usuń
  7. dopiero dzisiaj trafiłam na tego bloga :) muszę wrocić ponownie w wolnej chwili bo zapowiada się świetnie :) haha budowanie bazy skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nominacji i zycze abyś wygrała :)


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha dobre pytanie to ze ślubem, tylko faceci mogą pozwolić sobie na luksus pójścia do ołtarza bez makijażu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni na szczęście tak :)
      Choć pewnie nie brakuje takich,którzy się malują :O :P

      Usuń
  10. nic tylko pogratulować :) i nominacji i tego, ze zawsze jesteś sobą. A pamiętacie "raz, dwa, trzy Baba Jaga patrzy"? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.