social media

Translate

czwartek, 11 grudnia 2014

Paczka ambasadorska Aussie od Leker in het Leven !


Witajcie !

Wczoraj przyszła do mnie paczka ambasadorska z produktami marki Aussie dzięki portalowi LiHL na którym zgłosiłam się jakiś czas temu ( Polski odpowiednik tej strony to EVERYDAYME,który zapewne wiele z Was zna )
 Zostałam wybrana jako jedna z 1000 innych osób :D Kilku innym Polkom również się udało z czego cieszę się jeszcze bardziej ! 


Nigdy wcześniej nie używałam ich produktów, Markę znałam tylko dlatego,bo jedna z blogerek pisała,że jej się marzy ta odżywka 3 minutowa.  Podobno w Kruidvat można kupić szampon i odżywkę,a ja nigdy ich nie widziałam,albo nie zwróciłam po prostu uwagi .

A teraz kilka słów o marce Aussie oraz zdjęcia paczki,którą dostałam wraz z próbkami do obdarowania innych :)





Aussie Miracle Moist to australijska linia produktów, która pomaga intensywnie nawilżyć i wygładzić włosy, chroniąc kosmyki przed uszkodzeniami, oraz dba o to, aby włosy były zawsze w świetnej kondycji.


 Pielęgnacja do włosów, która daje nam możliwość odświeżenia włosów dosłownie wszędzie, stworzona dla aktywnych kobiet, możesz ją używać: w windzie, po zajęciach fitness, w pracy… wszędzie!!! Można spotkać tańsze produkty, ale jakość i intensywność działania jaką zapewnia Aussie jest warta swojej ceny.

 Linia Aussie Miracle Moist jest przeznaczona dla włosów suchych, zniszczonych oraz pozbawionych blasku. Formuła tych kosmetyków została wzbogacona australijskim olejkiem z orzechów makadamia . Kosmetyki maja niesamowity zapach, który czuć na włosach bardzo długo przez co są cały czas są świeże i dobrze wyglądają. Są bardzo gęste i intensywnie się pienią,wiec niewielka ilością można umyć długie włosy. Włosy łatwo się rozczesują, są puszyste i uniesione. Dzięki magicznym australijskim składnikom – jak olejek z orzechów makadamia, eukaliptus, chmiel, dzika brzoskwinia, poczujesz że  włosy dostają to, czego potrzebują. 
Kosmetyki Aussie można kupić w drogeriach Rossmann, pełna linia zawiera: 
* Aussie Miracle Moist Szampon 300 ml – 19,99zł
To pierwszy krok do zniewalająco miękkich i zdrowych włosów. Orzech makadamia jest czymś więcej niż tylko zdrową przekąską. To także źródło bogatych olejków odżywczych. 
* Aussie Miracle Moist Odżywka 250 ml – 19,99zł
Cudowna formuła wnika w suche i zniszczone włosy, dzięki czemu stają się one miękkie, gładkie i odżywione. Włosy są miękkie w dotyku, lśniące, łatwiejsze w układaniu i gotowe na nowe wyzwania! 
* Aussie 3 Minute Miracle Intensywna Odżywka 250 ml – 23,99zł W ciągu zaledwie kilku minut (a właściwie trzech) sprawi, że Twoje zniszczone włosy staną się gładkie, błyszczące i łatwe do ułożenia. Kojący ekstrakt z Australian Balm Mint pomaga wygładzić szorstką powierzchnię włosów, przeciwdziała rozdwajaniu końcówek oraz pomaga przywrócić gładkość kosmykom -Aussie Miracle Moist Spray 250 ml - 24,99zł Odżywiająca mgiełka do włosów przesuszonych.


Celowo podałam Wam ceny w złotówkach,bo jakiś czas temu dostałam wiadomość od jednej z czytelniczek,że po co piszę Wam w euro skoro WY zarabiacie/wydajecie w złotówkach :D
Wy tak,ale ja nie :P





Jak widzicie dostałam produkty pełnowymiarowe dla siebie i 20 próbek 3 minutowej odżywki dla koleżanek z kuponami zniżkowymi :)

Już Wam mogę powiedzieć,że wszystko pachnie niesamowicie i już nie mogę się doczekać,aż pierwszy raz użyję ! 
Oby testowanie odbywało mi się przyjemnie ! :D

37 komentarzy:

  1. Niestety nie załapałam się do tych testów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce też szukali testerów ?
      Może uda Ci się następnym razem,głowa do góry :)

      Usuń
    2. Tak szukali :( Mam taką nadzieje :)

      Usuń
  2. O jaka miła paczuszka :) Produkty AUSSIE znam i mogę powiedzieć., że są całkiem niezłe - ale czego ś mi w nich jeszcze brakuje ;) Najgorzej wypada ta odżywka w sprayu, ale widzę, że jej nie dostałaś :) 3-minutowa maska jest bardzo fajna :)
    Życzę udanych testów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo to faktycznie Ci się trafiło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się załapałam na everydayme i czekam na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już ją dostaniesz to pochwal się koniecznie ;)

      Usuń
  5. Oooo a ja nie brałam udziału. Ciekawi mnie ta trzyminutowka - czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na decyzje może się załapałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę :)) Super paczka, gratulacje! i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszka gratulacje! Firmy nie znam, ale już za sam zapach, o którym piszesz ma u mnie plusa. Jestem ciekawa dalszych testów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, paczka świetna :) Ja niestety nie załapałam się do testów, może następnym razem się uda :)
    Życzę miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki za Ciebie następnym razem :*
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. GRATULUJĘ ;) Super, świetna paczka ;) Mam nadzieję, że recenzja znajdzie się na blogu, chciałabym poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Chyba nie mam innego wyjścia - tyle osób na nie czeka ;)

      Usuń
  11. Ja również nie załapałam się do testów, a szkoda bo jestem zainteresowana ale słyszałam mieszane opinie :/
    Zapraszam do mnie :) http://mojskarb2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje zalapania sie :) Zycze udanego testowania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brałam jakiś czas temu udział, ale się nie udało - norma :<
    ae paczuszka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Komentuję już 2 raz, bo nie wiem czy poprzedni komentarz się dodał :D Więc tak :D Firmy nie znam, ale fajnie, że Tobie się udało i Cię wylosowali :P Czekam na recenzje produktów, bo jestem ciekawa tej odżywki 3 minutowej :) Poza tym prezencik przedświąteczny - milusio na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszego komentarzu nie ma :O Nie wiem co się z nim stało ...
      Miło,żebyś wiedziała - zakochałam się w tej marce,a recenzje pojawią się jak porządnie je przetestuję ;)

      Usuń
  15. Aussie znam i lubie. Seria Miracle Moist sie u mnie sprawdzila - zarowno szampon jak i odzywka. Maska 3 minutowa jest przecietna, nic specjalnego. Mialam jeszcze szampon do wlosow dlugich ale tez nic specjalnego. Lubie zapach tych produktow - jest bardzo przyjemny. Aussie jest w Holandii dostepne chyba od roku z kawalkiem. Do kupienia i w Etos, i w Kruidvat.

    Gratuluje wygranej. Chetnie zalapalabym sie na kupon znizkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia,podaj mi adres w wiadomości,a podeślę Ci próbki wraz z kuponami ;)

      Usuń
  16. Ojj jak był kiedyś boom na ta serie to czaiłam się na odżywkę. Końcem końców jej nie kupiłam :O

    P.S zapraszam do siebie na rozdanie gwiazdkowe ;)
    http://esm-beauty.blogspot.com/2014/12/gwiazdkowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten BOOm chyba przespałam :D
      Lecę wziąć udział,bo nagrody zachęcają :)

      Usuń
  17. Ja dziś dałam pierwsze trzy próbki sąsiadce i niechcący oddałam jej mój kupon rabatowu na 100% zniżki czyli na gratisa!!! Zła na siebie jestem no ale też nie jestem świnia żeby powiedziećsoki ale to nie ten kupon! No trudno! Było minęło :)
    Drugi dzień mycia głowy ale na efekty będę czekała do miesiąca czasu. Po kilkukrotnym rozjaśnianiu włosów muszę włosy przyzwyczaić do nowego produktu i pozwolić mu trochę na tej głowie popracować!
    Użyłam za to wczoraj Miracle Beach Waves i po jednym razie mogę powiedzieć, że wylądowałby w koszu na śmieci, ale komus go oddam!
    Miał niby falować włosy a tak mi posklejał, że nawet nie szło wsadzić palców między włosy ( włosy mam za grubo łopatki). Dlatego też dziś umyłam drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda z tymi kuponami,no ale mówi się trudno i żyje się dalej :)
      Pewnie masz za grube i gęste włosy,bo na moich cienkich zrobił śliczne delikatne fale ;)
      A na efekty zawsze trzeba trochę poczekać kochana :P

      Usuń
  18. W wolnej chwili na pewno odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, gratuluje serdecznie :) ja się nuesteyu nie dostalam do kampanii everydayme.pl Twoja paczka rozni się od tej,którą dostaly dziewczyny u nas

    Pozdrawiam cieplutko
    Www.test-t.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie widziałam jakie paczki były w PL,ale chyba sobie pogoogluję,bo jestem ciekawa ;)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.