social media

Translate

czwartek, 4 grudnia 2014

Moje ulubione aplikacje na telefon

Dzisiaj post o moich ulubionych aplikacjach w telefonie bez których nie wyobrażam sobie "funkcjonowania" ;) Lubię wiedzieć co się dzieje nawet,gdy jestem poza domem,więc większość tych aplikacji ułatwia mi czasem życie i nie muszę biec do domu i wchodzić na laptop,aby odczytać np.wiadomości email ;)



1.Whatsapp - mój faworyt wśród aplikacji na telefon <3 !


                                                                                                                                                                       źródło zdjęcia

 Dzięki niej jestem w stałym kontakcie z rodziną nie mieszkającej w NL. Możemy sobie wysyłać wiadomości,zdjęcia,filmiki,nagrywać dźwięk,położenie oraz kontakty ! To bardzo fajna opcja,gdy nie ma czasu na siedzeniem przed laptopem i rozmawianiem na skype - za czym nie przepadam . Niestety w Polsce ta aplikacja jeszcze nie jest tak sławna jak w Holandii,więc więcej kontaktów mam stąd,ale dwie najważniejsze mi osoby czyli mama i siostra mają ją od dawna przez co jesteśmy ze sobą w stałym kontakcie,a jedynie co potrzebujemy do korzystania z niej to trochę miejsca w telefonie i dostęp do internetu.Szczerze polecam !


 2.Viber - aplikacja bardzo podobna do wyżej wymienionej z tym tylko,że można dodatkowo dzwonić bez żadnych kosztów (potrzebujemy tylko dostęp do internetu jak w WA ;) W sumie mogłabym używać tylko tej skoro ma dodatek którego brakuje w Whatsappie,ale nie jestem w stanie polubić Vibera na tyle,żeby zrezygnować z WA.

3.Facebook , Menadżer stron, messenger - te trzy aplikacje są niezastąpione,gdy chce się tak jak ja być zawsze na bieżąco w tym co się dzieje w fejsbukowym życiu ;)
Chyba nie muszę Wam zbytnio ich opisywać,bo większość z Was ma zapewne je zainstalowane,jeśli jednak macie jakieś pytania - piszcie śmiało w komentarzach :)
                                                       źródło
 




                                                                        źródło





4.Aplikacja Gmail - mam cały czas dostęp do swoich wiadomości email. Prywatnych jak i blogowych bez instalowania kilku aplikacji,ponieważ dzięki tej jednej mogę zarządzać wieloma kontami pocztowymi. Dla mnie to duży plus :)

5.ING Bankieren - wchodząc w aplikację musisz wpisać tylko 5 cyfr,które sam ustawiłeś i możesz w łatwy,szybki i przejrzysty sposób sprawdzić stan konta lub zrobić przelew - bez zbędnych TANCODEów . Czasem warto mieć tą aplikację w sytuacji takiej jaką kiedyś sama miałam - stoję przy kasie w markecie z koleżanką i uświadamiam sobie,że zapomniałam karty,a koleżanka ma fundusze wystarczające tylko na jej zakupy,więc co robię ? Wyjmuję telefon z kieszeni robię jej przelew,a Ona płaci za Nas dwie,bo przelew z tego samego banku jest błyskawiczny :D No i ja nie musiałam na szczęście odkładać wszystkiego z powrotem na półki,biec do domu po kartę i wracać do sklepu na ponowne zakupy.  Wprawdzie większość rachunków pobierają mi automatycznie  z konta to jeśli już muszę zrobić przelew wybieram mobilną wersję.Aplikacja dostępna w dwóch językach - holenderski oraz angielski,ale jest tak prosta w użyciu,że nawet nie znając języka bez problemu nauczymy się ją obsługiwać ;)
                                                                                                         źródło6.Dropbox - bez niej wiele moich zdjęć utraciłabym przez swoje lenistwo. Po prostu nie chce mi się szukać kabla i podłączać telefon do laptopa :D Dzięki tej aplikacji wszystkie pliki zapisane w Dropbox będą automatycznie zapisywane na wszystkich Twoich komputerach, urządzeniu z systemem Android, a nawet w witrynie Dropbox! Dzięki aplikacji Dropbox, możesz mieć przy sobie wszystko to, co jest dla Ciebie ważne. Czego chcieć więcej ?

                                                                                                                                                                               źródło


7.My T-Mobile - Od kilku lat mam abonament w T-Mobile i bardzo sobie chwalę tą sieć,a mając tę oto aplikację mogę być na bieżąco z tym ile zostało mi jeszcze internetu,albo ile będę mieć do zapłaty w tym miesiącu. Jeśli masz również sieć T-Mobile polecam zainstalowanie tej apki.


       źródło

8.H&M - Od jakiegoś czasu mam chyba obsesję na punkcie tego sklepu,bo to jedyny dla którego mam zainstalowaną aplikację w telefonie. Jak nie trudno się domyślić śledzę dział dziecięcy . Znam chyba wszystkie ubrania dziewczęce od rozmiaru 116 cm wzwyż :D


Ceny przystępne,gatunkowo z ubrań jestem bardzo zadowolona,a Maleństwo ma w czy wybierać,ponieważ wybór jest dosyć spory. Najbardziej podoba mi się to w tej aplikacji,że mogę przez nią złożyć zamówienie i przychodzi ono prosto pod Nasz adres i mimo,iż na centrum mam 10 minut rowerem to zamawiam przez internet,żeby oszczędzić sobie ścisku w sklepie oraz ryzyka,że czegoś może nie być ;)

                                                                      źródło
9.OV-Chipkaart - to aplikacja dzięki,której jestem na bieżąco ze stanem konta na moim plastikowym bilecie tramwajowym/pociągowym/autobusowym :) Wprawdzie staram się jeździć rowerem gdzie się da to np.do Primarku jeździmy tramwajem( 40 minut ;) i taka karta/bilet bardzo się przydaje,ale nie zawsze pamiętam ile mi zostało na koncie,więc odpalam aplikację i już wiem :D  Mały minus apki to taki,że nie aktualizuje się na bieżąco i czasem dopiero na drugu dzień wyświetla dokładny stan konta. Mnie to nie przeszkadza,bo jak wyżej wspomniałam używam jej bardzo rzadko.

Poniżej zdjęcie kart. Niebieska to anonimowa,a żółta imienna ze zdjęciem - cała Nasza trójka ma tą drugą wersję. Być może kiedyś poruszę temat OV-Chipkaart na tym blogu,ale póki co odsyłam was do sympatycznej Justyny,która opisała karty TU i TU :) 
Nawet jeśli temat kart Was nie interesuje to polecam ten blog z całego serca - jest  bardzo ciekawy  prowadzony przez dziewczynę mieszkającą również w Holandii ;)

 

                                                                                                                                                                                    źródło


10.Tłumacz Google - nie jest to aplikacja na której polegam w 100% bo czasem zdania,które tłumaczy są zabawne,a nie powinny ;) Jest pomocna i przypuszczam,że wiele z Was zna,a co więcej używam tejże aplikacji.




11.HP Print Service Plugin - Bardzo przydatna i łatwa w obsłudze aplikacja!
 Dostajecie e-maila którego musicie wydrukować,albo potrzebny Wam wyciąg z konta bankowego ? Musicie iść do kafejki internetowej i logować się co nie zawsze jest bezpieczne ... Wtedy taka aplikacja bardzo Nas ratuje,bo prosto z telefonu możecie wydrukować potrzebny dokument. My korzystamy z tej aplikacji w domu,gdyż sporo dokumentów dostajemy właśnie na email. Drukujemy z telefonu bez wstawania do laptopa w którym zazwyczaj rozładowana bateria ;) 
                                                                                                                 źródło                                                                         
12.Darmowa Bramka SMS sms.priv.pl  na telefon - Czasem gdy jestem na zakupach i chcę coś kupić dla mamy,siostry czy siostrzeńca i nie jestem pewna czy dana rzecz się spodoba to robię zdjęcie i wysyłam na Whatsappie,ale zdarza się tak że któraś z osób do której wysyłam zdjęcie ma wyłączony internet,więc wtedy wysyłam smsa z bramki typu "wejdź na appa" i nie nabijając sobie zbędnego kosztu do rachunku za telefon mogę robić dalej spokojnie zakupy :) To chyba jedna jedyna bramka sms z której mogę wysyłać smsy na polskie numery będąc u siebie i nie płacąc za nie.




źródło13.Wiejskie życie nad morzem - to jedna gra,którą mam w swoim telefonie. Gram w nią od ponad roku . Przynajmniej raz dziennie zaglądam na swoją farmę ;)
Jeśli również grasz zapraszam do grona znajomych na farmie - moje farm ID - FAWWCEQ


                                                                 źródło                          



A jakie są Wasze ulubione aplikacje na telefon/tablet ? Czy może nie posiadacie jeszcze żadnej ? Czekam na Wasze komentarze :)
Pozdrawiam !

38 komentarzy:

  1. Super sprawa niektóre ta appki - ja znam i korzystam tylko z Whatsappa - facebooka nie używam w telefonie,bo nie ufam temu portalowi społecznościowemu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. wchodzę na fb tylko z przeglądarki na telefonie, nie mam odrębnej appki.

      Usuń
    2. Ja też niby nie ufam do końca,ale wchodząc z przeglądarki fb również ma wgląd do tego co mamy w telefonie,więc wydaje mi się to bez różnicy ;)

      Usuń
  2. U mnie w telefonie również mam appki facebooka, whatsappa. Zamiast z dropboxa korzystam z one drive ze względu na większą ilość miejsca. Jeśli lubisz mieć karty plastikowe w jednym miejscu w telefonie polecam bluepocket.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej aplikacji,ale zaraz ją zainstaluję u siebie ;)

      Usuń
    2. Zainstalowałam i już mam odinstalowane ... Aplikacja fajna,jeśli mieszka się w PL ;)

      Usuń
  3. Wiele z tych aplikacji nie jest mi znana. Ale dropbox, gmail, fb czy messenger - nie mogłabym się również bez nich obyć. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Otrzymałyście ode mnie Nominacje do Liebster Blog Award zapraszam : http://kosmetykofanki.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem proszę o przejrzenie bloga czy już ktoś nie odpowiadał na nominację ;)
      Jeśli znajdę czas to odpowiem,pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ja też kochana zostałam dwa razy nominowana :)

      Usuń
  5. U mnie pierwsze miejsce zajmuje viber :) z facebooka również korzystam czasami na telefonie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie viber mógłby nie istnieć,gdyby nie opcja bezpłatnej rozmowy z Polską ;)

      Usuń
  6. Whatsapp mnie zaciekawiło, jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczerze :) Zainstaluj i daj znać jak Ci podoba i czy jest dla Ciebie przydatna :)
      Nie zniechęcaj się brakiem kontaktów na początku tylko polecaj znajomym :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. czy ta OV dziala z karta "na okaziciela"? cos probowalam ale nie bardzo mi wyszlo. a fajnie by bylo sprawdzic mniej wiecej jakie mam saldo :) tym bardziej ze teraz bede musiala jezdzic do Monster na moje masaże :O Anonimowa Ola ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olka,masz ta żółta kartę czy niebieską? Ja łączyłam apkę z żółtymi kartami,co do niebieskich nie wiem czy się da...
      Jak chcesz możemy się zgadać i pomogę Ci zrobić to,ale jestem pewna,że sama dasz radę ;)
      Albo w AH sprawdź sobie ile masz na koncie,albo przez internet jak się zarejestrujesz :D
      Mam nadzieję,że choć trochę Ci pomogłam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Za grę podziękuję :P Już i tak brakuje mi dodatkowych godzin w ciągu dnia i dni w tygodniu ;
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Mam tą pierwszą i bardzo lubię, oszczędzam na sms-ach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Inaczej bym zbankrutowała wysyłając wiadomości do polski :D

      Usuń
  10. Whatsapp kiedyś go używałam...muszę się nim zainteresować ponownie, ponieważ mam inny telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I Twój telefon to wszystko ma :) szczęściarz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak z niego bidulek skoro musi to wszystko ogarnąć ;)

      Usuń
  12. Czasem korzystam z Fb w tel i z g-maila :) jak dobrze mieć wszystko pod ręką :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też muszę miećsłownik ;)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i tłumacza i mesendzera, lubie wizaż,do komunikacji z rodziną mamy wgrane talk czyli dzisiejsxy hongout.kocham swoje apki mój telefon to moje mobilne centrum zarządzania :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie podobnie, również lubię whatsapp, translator jak i aplikacja OV jest bardzo przydatna. Teraz po niedawnej aktualizacji stan konta odświeża się znacznie szybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie korzystam z komunikacji miejskiej to i na aplikację nie zaglądam jak kiedyś ;)

      Usuń
  16. Z niektórych aplikacji chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spoko te apki, niektórych nie znałam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.