social media

Translate

piątek, 5 grudnia 2014

Nakarm psa z OLX !

Miało być denko,ale stwierdzam że ten post jest bardziej potrzebny niż pokazanie śmieci !
Nadrabiając blogowe zaległości trafiłam na post pod tytułem "Nakarm psa z OLX" i postanowiłam również się przyłączyć do tej akcji. 






Bardzo chcemy za jakiś czas mieć pieska w domu,ale póki co skupiamy się na Naszej córce,która jest dla Nas najważniejsza. Tłumaczymy Jej cały czas,że pies w domu to nie kolejna zabawka,którą się rzuci w kąt jak się znudzi,ani nie kolejna rybka w Naszym 300 litrowym akwarium tylko zwierzę,które wymaga aby się Nim zajmować. Wam nie muszę tłumaczyć na czym polega ta odpowiedzialność,ale Maleństwo musi sobie zdawać z tego sprawę zanim wprowadzi się do Nas nowy lokator :)
Wracając do tematu z tytułu to na stronie NAKARM PSA Z OLX mamy możliwość karmienia ( wirtualnie) wybranego przez siebie pieska,wystarczy codziennie jedno kliknięcie - banalnie proste ! Za każdego nakarmionego psa,OLX.pl wyśle do schroniska 20 kg karmy !Pieski karmimy ze schroniska w Oświęcimiu i Busku.




Jak tylko Maleństwo wróci ze szkoły to wybierze sobie tego wirtualnego pupila i będziemy go codziennie karmić :)
A Was zapraszam do zrobienia tego już teraz,bo akcja trwa tylko do 17.12.20014
Pamiętajcie,aby codziennie klikać !

16 komentarzy:

  1. Ja też karmię Białka z Buska :) świetna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialna wręcz ! Czemu ja wcześniej o tym nie słyszałam ? Czasem pajacyka karmię ;)

      Usuń
  2. Akcja wspaniała, mój piesek już nakarmiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zabieram się za karmienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że bierzesz udział w tej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również,aczkolwiek żałuję tego,że tak późno się o niej dowiedziałam.

      Usuń
  5. świetna akcja :) idę wybrać pieska i będę go karmić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze karmiłam na poomoc.pl i swego czasu na szerloku. O tej akcji nie słyszałam, ale bardzo chętnie się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lecę poklikać na te stronki,które podałaś :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.