social media

Translate

niedziela, 7 grudnia 2014

Mała ankieta na blogu


Kochani moi czytelnicy <3

Jako,że blog piszę przede wszystkim dla Was chciałabym wiedzieć co zmieniłybyście na moim blogu ? 
Odpowiedzcie w ankiecie,która znajduje się w prawym górnym rogu na blogu,ale jeśli macie jakieś inne sugestie wpiszcie je proszę tutaj w komentarzach :)
Oczywiście nie mogę Wam obiecać,że zmienię wszystko tak jak chcecie,bo blog jest mój i chciałabym aby podobał się mi,a nie tylko Wam. 
Wszystkim dogodzić się nie da,ale myślę że postaram się iść za Waszym głosem.


I jeszcze jedno.
Chciałabym zrobić na blogu albo facebooku konkurs na zrobienie loga lub nagłówka dla mnie,bo w najbliższym czasie przekaże blog w ręce Vejjsiątka i Ona zrobi mi zupełnie nowy wygląd ! Co Wy na taki konkurs ?
Ile z Was wzięło by udział i jaka nagroda byłaby adekwatna Waszym zdaniem do "zabawy" ze zrobieniem tego o co Was poproszę ?

Jeśli jeszcze macie jakieś pomysły np.na tematy postów to tu możecie to wszystko wpisać :)

Dziękuję Wam za każdą obserwację,komentarz,za wszystkie wyświetlenia i lubisie na moim fapejdżu. Nawet w snach nie marzyłam,że zajdę tak daleko w taki krótkim czasie ! Dajecie mi motywację,aby iść do przodu :*

A teraz życzę Wam miłego wieczoru i czekam na Wasze propozycje :)

Cmok,Magdalena

9 komentarzy:

  1. Pisz jak tylko chcesz :D
    To Twoja strona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja to fakt, ale sama siebie nie czytam ^^ Dlatego liczę się ze zdaniem moich czytelniczek :)

      Usuń
  2. Vejjsiątko jest genialna!
    Kurcze logo, logo...sama nie mam ;)
    A nagłówek...hmmm może jakieś twoje zdjęcie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już z Nią wstępnie pisałam ^^
      Moje moje tylko nie wiem jakie 😕
      Logo mam w głowie, ale nie umiem go zrobić :(

      Usuń
  3. Co do wyglądu to nie mam żadnych zastrzeżeń. Kolor bardzo mi odpowiada ( niebieski to mój ulubiony), archiwum jest, układ bloga przejrzysty i czytelny. A jeżeli miałabym powiedzieć co chciałabym zobaczyć na Twoim blogu to byłaby taka seria dotycząca Holandii. Chodzi mi o to, że mogłabyś nam pisać o jakichś ciekawych świętach, wydarzeniach związanych z kulturą holenderską. Bardzo podobał mi się artykuł o Zwarte Piet, do którego kiedyś podałaś link. Lubię poznawać inne kultury i sądzę, że nie tylko ja chętnie czytałabym takie posty. Ale się rozpisałam :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.