social media

Translate

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Prezent dla Niego ze sklepu ulubionabielizna.pl

Która z Was zastanawiała się co kupić swojemu mężczyźnie pod choinkę ? 

Zawsze największy problem z wyborem prezentu właśnie dla Niego. Dla kobiet i dzieci jest o wiele łatwiej kupić coś,czyż nie ?



Jesteśmy ze sobą tyle lat,a jednak kupno prezentu zawsze jest trudne ponieważ na rynku jest nieco mniejszy wybór ciekawych rzeczy dla mężczyzn. 
Ja mam na to radę! :) 
Poszłam w tym roku trochę na łatwiznę,więc kupiłam coś co przyda się na pewno. Po co sobie utrudniać życie skoro można je ułatwiać ? :D 
Tak więc postanowiłam zamówić mojemu mężczyźnie bokserki,które tak lubi,ale tym razem z zabawnym motywem :)
Znalazłam bardzo fajną stronę ,którą mogę Wam z czystym sumieniem polecić  jest nią http://www.ulubionabielizna.pl/
Ceny bardzo przystępne,a co najfajniejsze to jeśli zapiszemy się do newslettera otrzymujemy  10% rabatu na pierwsze zakupy !  Znajdziemy tam nie tylko bieliznę,ale również  stroje kąpielowe,odzież damską,a nawet KOSMETYKI,które każda z Was pewnie uwielbiam jak ja :)Bokserki na zdjęciu w sklepie internetowym prezentują się tak : 
Na chłopie Wam nie pokaże,bo chłop mało fotogeniczny :P





Zamów tutaj

Cornette Classic 5313 (kolor: niebieski, typ: bokserki)
PRODUCENT: CORNETTE


Typ: bokserki. Kolor: niebieski. 
Zabawne bokserki firmy Cornette dla mężczyzn z poczuciem humoru. Bokserki męskie wykonane z wysokogatunkowej miękkiej i przyjemnej w dotyku bawełny, luźne i wygodne, przeznaczone są dla osób ceniących komfort i wygodę użytkowania. produkt wykonany w Polsce.

Skład: 100% bawełna.
































Tata Maleństwa bardzo zadowolony z prezentu,a to najważniejsze :) 
Oczywiście do bokserek dorzuciłam mu jeszcze zestaw z Nivea,który bardzo lubi,ale zanim zrobiłam zdjęcia wszystko się rozniosło po mieszkaniu ,a ja mam ostatnio leniwe dni,więc nie chciało mi się robić zdjęć :P 
Jak Wam się podoba taki prezent?
Co dostaną Wasi mężczyźni w święta ?



10 komentarzy:

  1. Uhuhu, szaleństwo :))) Może i mojemu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prezent :) mój dostanie jakiś zestaw kosmetyków ale jeszcze nie wiem jaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent super :) Mój dostał podobne na urodziny, a na Gwiazdkę dostanie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te bokserki, mimo, ze podobno chlop niefotogeniczny, fote trza bylo dodac i pozostawic nam ocene, czy fotogeniczny, czy nie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zrobiłby furorę i był bardziej sławny od Ekskluzywnego Menela ;) A na to pozwolić nie mogę :P

      Usuń
  5. :p ah te chlopy nasze :D fajne bokserki, to zawsze dobry pomysl, chociaz moj co do bokserek wybredny ^^, ehhh

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe no ciężko im dogodzić ;) mój dostał perfumy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcialam mojemu mezczyznie kupic czapke, sobie zazyczyl, ale jakos przed swietami troszke focha na siebie zlapalismy, ja nie wiedzialam dokladnie jaka on chce, i wyszlo tak ze nic nie dostal - a co! Niech ma za swoje :D A boksy fajne, moj tez takie lubi luzniejsze, smiejemy sie, ze jajościsków nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha trzeba było mu obierki po ziemniakach zapakować :P
      Mój też nie lubi jajościsków - swoją drogą świetna nazwa,muszę to przekazać dalej w świat :D

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.