social media

Translate

sobota, 20 września 2014

Tym razem Kruidvatowe produkty;)

Poprzedni razem był opisany lakier ze sklepu Hema,a tym razem produkty ze sklepu Kruidvat ;)

Odżywka do włosów KRUIDVAT
HAIRREPEAIR  SILK  ANTIKLIT 
 ta odżywka do włosów jest moim faworytem od dłuższego czasu,wcześniej używałam tych odżywek z Dove i GlissKura,a teraz kupuję tylko tą,bo tamte firmy wszyscy znają,a ta jest produkowana tylko dla sklepu Kruidvat. Bardzo dobrze psika się nią włosy,psikadełko się ani razu nie zacięło,zapach taki jaki lubię,a włosy po użyciu odżywki są miękkie i błyszczące.


Używać na suche i mokre włosy,użyte na mokrych włosach ułatwia rozczesywanie,na suchych nadaje im blasku. Teraz jest na promocji za €2,00 i będę musiała się wybrać,żeby kupić od razu dwie ,skoro jest teraz o połowę tańsza,tym bardziej,że jak widać odżywka lada moment wyląduje w denku ;)





Kruidvat Hair Repair Oil  -  Olej agranowy do włosów -  kosz €3,99
Ostatnio uwielbiam wszystko co ma w nazwie OIL :D Moje włosy zresztą też się polubiły.Olej pachnie równie fantastycznie jak odżywka ! Pompka ułatwia wydobycie olejku bez problemu. Stosuję go krótko i jak na razie nie wybrałam jeszcze najlepszego sposobu na użycie go. Póki co stosuję na skórę głowy i końcówki,trzymam ok.30 minut (w tym czasie zmywam naczynia,rozwieszam pranie lub robię jakieś inne czynności domowe ;) i po upływie tego czasu myję normalnie głowę,po czym psikam odżywką wyżej opisaną i moje włosy są miękkie i pachnące :)










10 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo ciekawie. Ja bym naolejowała na mokro włosy tym olejem na jakieś 1-2 godzinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co nakładałam na suche włosy, ale następnym razem spróbuję na mokre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz akurat mam zapas odżywek i innych kosmetyków do włosów, więc muszę je wykończyć zanim mnie skusisz swoim faworytem. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że kiedyś jednak się skusisz jak już wykończysz swoje zapasy ;)

      Usuń
  4. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie raz stosowałam i ani razu się nie zawiodłam :)

      Usuń
  5. Ostatnio szukajac cos na moje wlosy, trafilam na idealna odzywke z ACTIONA. Jakas taka bezfirmowa, z oliwki. Wlosy super sie rozczesują (w ciagu trzech dni dwa razy rozjasniane i raz farbowane, a odzywka dalej dziala idealnie). Zapach utrzymuje sie dlugo po myciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie byłam w Actionie,ale rozejrzę się jak już tam w końcu dojdę ;)
      A pamiętasz może nazwę ?

      Usuń
    2. Wszystkim się może zdarzyć,jesteśmy tylko ludźmi ;)
      Postaram się o niej nie zapomnieć :D
      Dziękuję za link ;)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.