social media

Translate

czwartek, 18 września 2014

Chciałabym,ah chciała! :)

Lista rzeczy,które chcę w roku 2014 

Pod koniec zeszłego roku większość z blogerek robiła swoje chciejlisty z rzeczami , które chcą zdobyć w roku 2014 ,więc i ja na początku tego roku zrobiłam sobie swoją własną  CHCIEJLISTĘ 2014 :D
Część z tych rzeczy już mam (będą one zakreślone,żebym Ja jak i Wy pamiętała co już mam :) jeszcze kilka dopisałam,bo wpadły mi w oko w ciągu tego roku. Niektórych z tych rzeczy sobie sama na pewno nie sprawię , gdyż ceny są z kosmosu nawet jak dla mnie,bo przede wszystkim jestem Mamą Maleństwa i to Ono jest najważniejsze,a nie moje zachcianki ;) Kilka z tych rzeczy nie mogę kupić sobie tu gdzie mieszkam,ale przynajmniej będę miała co robić jak zjawię się w końcu w Polsce :P
 Ale do rzeczy , oto moja lista rzeczy,które mi się marzą :

★  Masażer do głowy - odkąd zapuszczam włosy staram się szukać rzeczy,które mi w tym pomogą ;) - kupiłam już ,za ok. € 

★ Płyn micelarny z Garniera/płyn micelarny z biedronki - do zmywania makijażu zazwyczaj używam chusteczek do demakijażu,bądź jakiegoś mleczka,a płyn micelarny bardzo mnie ciekawił czy sprawdzi się u mnie . Kupiłam  za ok.€ 7-8 

★ Krem pod oczy (rozjaśniający cienie) z bławatkiem (Cena to ok.5zł)<RECENZJA>

★ Odżywka do rzęs RevitaLash ®  - to moje marzenie już od kilku miesięcy ,aczkolwiek mocno blokuje mnie cena i póki co na pewno jej nie zakupię (Cena to 169zł) O odżywce można przeczytać TU i na tej samej stronie możną ją kupić .

Jeśli nie RevitaLash to może Magiclash serum stymulujący wzrost rzęs i brwi . Cena jaką znalazłam to Cena149,00 / 59,00 zł + gratis wysyłka ) więc przypuszczam,że na tą prędzej się skuszę :D

Szczotka Tangle Teezer -  nie wiem co ma w sobie ta szczotka do włosów,ale tyle się o niej naczytałam,że muszę ją wypróbować na swojej i Maleństwa głowie,bo obie zapuszczamy włosy,a dzięki tej szczotce (podobno ;) nie niszczy się tyle włosów co zwykłymi. ( Cena to ok.55zł) Więcej informacji TU ;) <recenzja>

★ Lakier ESSE jeszcze nie wiem jaki, ale wiem że jakiś chcę ;) najlepiej wszystkie jak na prawdziwą LAKIEROHOLICZKĘ przystało ♥

★ olejek arganowy/migdałowy/kokosowy

lub Sesa moje rozjaśniane od ponad 10 lat włosy pragną być olejowane,wiem o tym i muszę w końcu zrobić listę zakupów,którą zrealizuję będąc na urlopie ,bo tutejsze olejki kosztują 2x tyle co w Polsce ...

★  BINGO SPA ponownie coś dla włosów - Czekoladowy szampon z odżywką, jedwab do mycia i pielęgnacji włosów,arganowa kuracja do włosów,keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną ... Ale nie tylko dla włosów ;) 

Płyn micelarny do demakijażu do każdego rodzaju skóry,kremowe mydełko z czekoladą,arganowy krem pod prysznic,choco & Cherry bath and shower cream mogłabym tak bez końca pomimo złej sławy tego sklepu jestem ich produktów bardzo ciekawa .

★  BALEA i w tym przypadku ginę wybierając co bym chciała  ;) Przede wszystkim żele pod prysznic ,nie będę się rozwijać po kolei  napiszę krótko "Chcę je wszystkie móc wypróbować !" poza żelami jeszcze tylko szampon truskawkowy edycja limitowana,ODŻYWKA i SZAMPON MNIEJ WYPADAJĄCYCH WŁOSÓW,PROFESSIONAL SZAMPON+ODŻYWKA WŁOSY BLOND,Rozjaśniacz w SPRAYU ROZJAŚNIAJĄCY wł BLOND,SZAMPON DO WŁOSÓW NA SUCHO W SPRAYu,krem do twarzy 2w1 promienny wygląd itp itd ta lista nie ma końca :P


olejek  BabyDream z Rossmana nie pamiętam już do czego ją chciałam,ale pamiętam,żeby ją kupić :D Mówiłam już,że mam sklerozę ? ;) 


Naklejki wodne na paznokcie z M.M. kosztują grosze na allegro i już tyle razy się do nich przymierzałam,że to staje się śmieszne :P Ale nie będę kupować przez internet,jeśli przesyłka ma kosztować więcej niż dana rzecz,a kiedy już decyduję się ,że zamówię więcej  naklejek to po prostu nie umiem się na nic zdecydować ,bo wybór jest ogromny . Zresztą zobaczcie sami tu. A teraz jeszcze zachciało mi się tych z Muminkami i z nutkami i wg najlepiej prawie wszystkie jakbym miała :P ( Tu sobie dopisuję numerki tych,które w końcu kiedyś zamówię  428 i 166  ,323,269, 98,52. 43 i 44 ♥)


★ Kubek z napisem "Padłaś?Powstań,popraw koronę i zasuwaj!" podobno dostępny na dawanda,cena ok 3ozł. Chcę go :P


★ PACO RABANNE: LADY MILLION woda perfumowana,marzy mi się ta woda od dwóch lat,ale przy moim psikaniu się,nie mogę sobie pozwolić na tak drogie psikadełko ;) Ja wiem,że w tym wypadku wystarczy 2-3 psiknięcia,ale ja tak nie potrafię i mój facet czasem się śmieje,że ja chyba piję te perfumy,(bo tak szybko mi się kończą),a nie psikam się :P Może kiedyś ... :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.