social media

Translate

poniedziałek, 22 września 2014

♥ Podziękowanie za to,że jesteście z Nami ♥

Heeeeeeeeej kochani !


Miała być dzisiaj recenzja,ale jednak postanowiłam napisać coś innego ;)
Bardzo się cieszę,iż pomimo krótkiego blogowania mamy już 17 obserwatorów ! (na zdjęciu widać 16,bo ktoś Nas obserwuje prywatnie ;)
Dziękujemy każdej osobie,która do Nas zajrzała 
 

                                                                                           
           


Większość z Was zajrzała tu dzięki facebook-owi,na którym był nie dawno konkurs :)
Ale nie wszyscy z Was stamtąd przyszli,więc jeśli chcecie Nas polubić to kliknijcie 
tu ,albo zaproście Nas do znajomych tu .A jeśli również piszecie blog mieszkając w Holandii to zapraszam do dołączenia do Naszej nowo powstałej grupy  tu :)
Mamy nadzieję,że będzie Was coraz więcej,a jeśli nie to i tak jesteśmy dumne z tego do czego doszłyśmy ;)

Buziaki M&B

10 komentarzy:

  1. Ja to przez MałaMi tu się znalazłam tzn. jej post pod jakim ujrzałam jednej z Was zabawny komentarz lubię ludzi z poczuciem humoru. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jaaa jeszcze jaaaa ;)) Gratuluję i dużej ilości czytelników życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. No laski to szalejcie a kiedy szampana stawiacie? :D ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha jak będziemy w Polsce to może uda się jakieś spotkanie zorganizować i wtedy się napijemy ;)
      Tylko Kaśka od kiedy Ty alko pijesz ? :P

      Usuń
  4. Super:) I ja się znalazłam na screenie:) Gratuluję i życzę bardzo owocnej dalszej kariery w świecie blogerów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ( nie ;) Dziękujemy dziewczyny ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.