social media

Translate

niedziela, 14 września 2014

Nivea Dezodorant, Stress Protect Spray (Antyperspirant w sprayu)

Ahoj robaczki :D 
Właśnie jest 2 w nocy i tak pomyślałam, że skoro nie śpię to jednak Wam coś udostępnie, żeby było co poczytać do porannej kawy ;) Mam nadzieję, że w końcu zaraz zasnę, a rano wstanę nie wyglądając jak zombi :D

Tymczasem przedstawię Wam coś co nie przypadło mi do gustu wcale :/
Oto przed Wami  
Nivea Dezodorant, Stress Protect Spray (Antyperspirant w sprayu)

Opis produktu :
Działanie:

- skuteczna ochrona przed poceniem nawet w sytuacjach stresujących – zawiera formułę StressProtect i kompleks cynku,
- 48h ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja Nivea,
- przebadany dermatologicznie,
- nie zawiera alkoholu i barwników ( a 
Benzyl Alcohol to co to ?)
Rozpylać z odległości 15cm wyłącznie na skórę pod pachami. Pozostawić do wyschnięcia.
Dostępny w dwóch pojemnościach: 150ml i 250ml.
Skład: Butane, Isobutane, Propane, AluminumChlorohydrate, Cyclomethicone, Isopropyl Palmitate, Aluminum Sesquichlorohydrate, Zinc Citrate, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Benzyl Alcohol, Linalool, Geraniol, Limonene, Parfum.
Cena : jak kupowałam to akurat była promocja w KRUIDVAT i zapłaciłam 
5 za 3 sztuki / Cena bez promocji to 3,99 za sztukę :O

Moja opinia :
Miałam duże wymagania co do tego antyperspirantu i chyba za duże,gdyż nie spełnił moich oczekiwań :/ Nie pocę się,aż tak,żeby ten antyperspirant sobie nie dał z tym rady,ale prawie się dusiłam przy psikaniu się nim ... Za to po kilku minutach zapach był całkiem przyjemny. Gdybym miała kupić tylko jeden to bym na pewno się nie skusiła,bo cena mocno blokuje,dlatego kupiłam na promocji. Jeśli zobaczę ponownie tę promocję to przejdę dalej,bo odetchnęłam z ulgą,że został mi już ostatni (jeden dałam siostrze;).

Nie zaobserwowałam lepszego działania w sytuacjach stresowych. Według mnie nie różni się od innym produktów Nivea. Wracam do Rexony,która u mnie zdaje rezultat w każdej sytuacji. Temu antyperspirantowi mówię NIE ! Miała któraś z Was ?





6 komentarzy:

  1. Używam tylko sztyfty,dezodoranty na ogół nie spełniają swojej roli tak jak powinny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę dezodoranty :) Ale te z Rexony jak dla są najlepsze póki co :)

      Usuń
  2. Dezodorantow ani sztyftow nivea nigdy nie miałam, ale nawet jakoś mnie specjalnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jeśli już sięgam po antyperspirant to jest to Rexona - u mnie też najlepiej się ona sprawdza. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś zrobić osobny wpis o Rexonie ;)
      Może zrobię 10 moich ulubieńców,w którym znajdzie się antyperspirant Rexona :D

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.