social media

Translate

piątek, 19 września 2014

Lakier do paznokci ze sklepu Hema

Pewnego pięknego i jakże słonecznego dnia ( tak,tak w Holandii też czasem świeci słońce ;) wybrałam się na drobne zakupy i przez przypadek zabłądziłam do sklepu za którym ogólnie nie przepadam,ale tym razem coś mnie skusiło i do niego weszłam. Tym sklepem jest HEMA .
Właściwie to nie wiem co mi w nim nie pasuje,można w nim kupić wiele różnych rzeczy od ubrań dla kobiet i dzieci ( dla mężczyzn nie widziałam,albo nie zwróciłam uwagi ;) artykuły biurowe jak i kosmetyki. I tym razem,co pewnie nikogo nie dziwi moją uwagę przykuły właśnie kosmetyki,a konkretnie lakiery do paznokci. Długo nie mogłam się zdecydować jaki kolor chcę,większość kolorów mam,ale miałam ochotę na lakier do paznokci i wiedziałam,że nie wyjdę z tego sklepu póki jakiegoś nie wybiorę. Wybór padł na ten oto kolor ,który widzicie na zdjęciach poniżej :





Łapki świecą mi się na zdjęciach,wiem o tym,ale miałam tak suche ręce po pracy,że musiałam je wysmarować przed zdjęciami inaczej wyglądałyby  gorzej niż źle :P









Nie potrafię określić dokładnie jaki to kolor,niby to czerwień,ale wpadająca delikatnie w róż. Właśnie takiego koloru wtedy chciałam :D
Jesteście ciekawi jaką ocenę dostał ten lakier ? Otóż :

+ za cenę , kosztuje ok. 2,50
+ za dostępność , w Hemie widzę zawsze te lakiery,a nie wpadam tam zbyt często
+ za krycie , już po pierwszym przejechaniu pędzelkiem wiedziałam,że drugi raz pomaluje tylko dla formalności :P
+ za trwałość , póki co mam go na paznokciach 5 dzień i z lakierem nie stało się nic,a specjalnie nie nałożyłam lakieru bezbarwnego,ani utwardzacza
+ za pozbycie się go z paznokci, łatwo się go zmywa , wiem,bo malowałam już  nim kiedyś paznokcie,ale dopiero teraz go opisałam ;)
+ nie barwi płytki paznokciowej, pomalowałam nim kiedyś paznokcie bez 

bazy pod lakier,bo śpieszyłam się,a gdy go zmywałam nie zostało po nim ani śladu !

+za schnięcie, nie schnie całych wieków jak inne lakiery
+ za pojemność 7 ml  dla mnie jest wystarczająca,wolę mniejsze lakiery wtedy istnieje większe prawdopodobieństwo,że go wykorzystam do końca ;)
- znalazłam tylko jeden,lakier po dłuższym czasie gęstnieje,ale jeśli ktoś zużywa lakiery szybko to nie powinno być problemu,bo ja ten lakier mam od baaaaardzo dawna i zgęstniał pewnie ze "starości" ,co nie przeszkadza mi w dalszym użytkowaniu,więc minus bardzo mały ;)

Być może jeszcze kiedyś kupię jakieś lakiery z  tego sklepu,póki co obiecałam sobie,że wykończę te lakiery,które już mam ,żeby zrobić miejsce lakierom Essie,które mi się marzą od dłuższego czasu :)

Podoba Wam się ten kolor ?

Więcej lakierów możecie zobaczyć tu TU .

20 komentarzy:

  1. Hema ma dosc udane lakiery do paznokci. Sama mam jeden z serii szybkoschnacej i jest super. W ogole kolorowka Hemy jest bardzo popularna w Holandii. A propos, czemu nie lubisz tego sklepu? To dom towarowy, gdzie kazdy znajdzie cos dla siebie. (Moda meska tez jest). Hemy sa rozne w zaleznosci od wielkosci miasta. Najwieksze Hemy sa w duzych miastach, a tam kupisz wszystko od spozywki do farb itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem sama czemu nie lubię :D Mieszkam w dużym mieście i o ile do małej Hemy wejdę to do dużej nie ,bo za dużo tego wszystkiego jest naraz i nie wiem na czym się skupić. po kosmetyki jakoś zawsze chętniej zaglądam do Etosa albo Kruidvatu,a i w Wibrze trafiają się perełki ;)

      Usuń
  2. To mi wygląda bardziej na różowy niż różowo - czerwony :P Nie znany i nie odkryty mi lakier :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On taki na zdjęciu wyszedł :P Nie jest taki typowo różowy :P

      Usuń
  3. Trzyma się 5 dni!? Gdyby był dostępny w Polsce to brałabym bez zastanowienia po Twojej recenzji.
    A i kształt paznokci Kochana masz cudowny! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go 7 dzień i nadal nic się z nim nie dzieje ! Wyjątkowo nie zmyłam lakieru po 2-3 dniach,bo jestem ciekawa ile jeszcze wytrzyma ;) I jestem pod wielkim wrażenie,bo nie oszczędzam rąk -zmywam naczynia (całą stertę naczyń ;) a w pracy często pracuję w rękawiczkach i jeszcze częściej dezynfekuję ręce,więc lakier sprawdza się w 100 % :D
      Dziękuję :* Właśnie zaraz biorę się za spiłowanie ich lekko,bo ostatnio bardzo mi urosły i zaczynają być lekko uciążliwe :P
      P.S. Co do kupna tych lakierów to zawsze możesz napisać do mnie na priw i możemy się dogadać co do zakupów ;)
      Pozdrawiam M .

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kolor jak kolor,ale trwałość o 100 x lepsza niż np. sławne Essie ;)

      Usuń
  5. Piękny kolor, taki nasycony :) i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek świetny , i faktycznie czasem nie warto przepłacać skoro jest na tyle trwały , ze wytrzymuje kilka dni , pewnie wszystko zalezy od ''ekslpaatacji'' ale i tak warty uwagi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze staram się znaleźć tańsze odpowiedniki tych droższych,bo nie lubię przepłacać ;)

      Usuń
  7. Faktycznie i kolorek bardzo ładny, i cena przystępna :) Same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Wy to robicie , że macie takie piękne paznokcie, ja nie wiem co bym nie robiła zawsze krótkie

    Fajny kolorek, ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to chyba genetyka - mama również całe życie ma długie i mocne paznokcie :)

      Usuń
  9. Podoba mi się kolor ładnie prezentuję się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.