social media

Translate

poniedziałek, 15 lutego 2016

SheIn, Niebanalne torebki

To jest właśnie torebka i jak każda kobieta wie, można w niej trzymać wszystko: od butelki dla dziecka, przez czek za ochronę, po prezent dla nowej przyjaciółki. Cokolwiek znajdziesz w środku, jest tylko jedna rzecz, której możesz być pewien. Każda torebka mówi coś o kobiecie, do której należy, nawet jeśli ona sama nie zdaje sobie z tego sprawy.
Mary Alice Young w serialu Gotowe na wszystko, sez. VII, odc. 4

Trudno się z tym nie zgodzić, bo pewnie większość z Nas ma w swojej torebce rzeczy o których nie pomyślałby żaden facet. Co powoduje, że tak bardzo lubimy torebki? To, że dzięki nim mamy wszystko co potrzebujemy pod ręką. A jeśli jeszcze ładnie prezentują się z naszym ubiorem to już w ogóle jest świetnie. Można również taką torebką urozmaicić stylizację i dzisiaj właśnie na takich torebkach się skupiłam :)
Nie zapomnijcie mi napisać jakie torebki lubicie.



Wszystkie te torebki oraz wiele innych znajdziecie tu ->  KLIK

Pamiętajcie, że "Damska torebka nie jest po to, żeby coś w niej znaleźć, ale po to, żeby wszystko w niej było." ;)

14 komentarzy:

  1. Hahaha :D Ten ostatni cytat idealnie do mnie pasuje - odzwierciedlenie mojej torebki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no dzięki za ten wpis zakochałam się w tych torebkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super są! muszę koniecznie wszystkie przejrzeć.. i nawet w takiej normalnej cenie jak na torebki, tylko ciekawe jak z wytrzymałością, bo moja to zaaawsze ciężka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka Nintendo wymiata :D Nie mam jednego typu ulubionych torebek, z regoly jest tak ze jak jakas zobacze i sie zakocham to wiem ze musze ja miec :P No chyba ze kosztuje ponad 1000 euro to wtedy zostaje tylko ogladac ja w internetach i marzyc...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne torebki, ta babeczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki fenomenalne.
    Ja muszę mieć jak największą, bo wszystko w niej muszę mieć :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś takie torebki do mnie nie przemawiają - chyba jestem za stara ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt lubimy torebki i bez nich czujemy się jak bez ręki ... ale ja jakoś wolę takie standardowe, bez udziwnień :) musi mieć to coś co przykuje moją uwagę :) a na tej stronce znajduje się parę fajnych sztuk <3 np. Bright Red Zipper PU Shoulder Bag :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne torebki
    świetny cytat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te torebki! :) Pozdrawiam gorąco :* - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.