social media

Translate

poniedziałek, 29 lutego 2016

Shein, sukienka i marynarka

W zeszłym tygodniu odebrałam paczkę ze sklepu SheIn z zamówieniem na które czekałam niecierpliwie. Sukienka oraz marynarka (?). Na stronie jest podpisana jako płaszcz, ale jak dla mnie to własnie jest marynarka, choć nie do końca taka jak się spodziewałam. 
Zdecydowanie rozmiar wybrałam za duży przez co nie układa się tak ładnie jak na zdjęciach, ale mimo to założę pewnie nie raz. Co do sukienki to spodziewałam się, że nie będę w niej wyglądać identycznie jak modelka, bo jakieś 10 kg różnicy między nami robi swoje zdecydowanie ;) Aczkolwiek sukienka bardzo na plus i pewnie nie raz założę ją. 

Przy okazji zerknijcie na te przepiękne buty, które również przyszły w zeszłym tygodniu. Pokażę Wam je bliżej w innym poście.


5 komentarzy:

  1. Sukienka na stronie ma inny dol niz w rzeczywistosci ale i tak jest ladna :) A ten zakiecik(kurteczka) jest bombowa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się sukienka nie widzi, taka "nie moja". Ale marynarką bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie całość się prezentuje :) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że sukienka i płaszczyk będą trochę lepiej wyglądać :) Linki kliknięte ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. No no laska - świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.