social media

Translate

poniedziałek, 29 lutego 2016

Newchic, buty oraz mały pomocnik do mycia pędzli.



W końcu odebrałam długo wyczekiwane zamówienie ze sklepu Newcchic. Wyjątkowo czekałam kilka tygodni, ale to opóźnienie pewnie wynika z tego, że w Chinach był niedawno nowy rok. Co zamówiłam tym razem?
Przepiękne buty oraz małego pomocnika do mycia pędzli. Odkąd ich używam do nakładania podkładu cały czas denerwowało mnie ich mycie, a wiadomo myć trzeba po każdym użyciu. Odkąd mam EggBrush mycie pędzli stało się łatwe i przyjemne. Co do butów to bardzo się cieszę, że je zamówiłam, bo są świetne. Rozmiar pasuje idealnie, a w butach chodzi się wygodnie. Myślę, że nie raz je Wam pokażę w stylizacjach na blogu, bo noszenie ich to sama przyjemność.








Buty /  Egg Brushes

10 komentarzy:

  1. Chyba też sprawie sobie takiego pomocnika do mycia pędzli :) śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że zamówienie dotarło i jesteś zadowolona...to do czyszczenia pędzli bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jajco musze sobie w koncu zamowic, a buty swietne ale ja bym wybrala dla siebie te z czarnymi obcasami ale to nie pomija faktu ze twoje tez sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajeczko mam i uwielbiam, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty przeboskie! Ja niestety musiałam odstawić obcasy, a pochodziłabym w takich... A takiego pędzlomyjka też mam, nawet ten sam kolor i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty super, sama na takie polowałam długi czas:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko poklikane i wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah chyba znowu dowód na to,że lubimy poodbne rzeczy ;) mam brushegga z mintishopu ale blado-rózowego , a Lity też noszę mam prawie identyczne tylko nie śliskie a zamszowe :)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.