social media

Translate

niedziela, 7 lutego 2016

Dove, żel pod prysznic Go fresh

Lubicie markę Dove? A ich żele pod prysznic? Ja od całkiem niedawna poznaję się z nimi i chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moją opinią na temat żelu pod prysznic Go Fresh. Zapraszam na dalszą część postu,jeśli jesteście ciekawi mojej opinii.
Odgrzebując z komody moje kosmetyczne zapasy znalazłam dzisiejszego bohatera. Przyznam szczerze, że nie koniecznie pamiętam gdzie i za ile go kupiłam. Jestem z siebie dumna, bo zapasy się w końcu zmniejszają i jak dojdę do minimalizmu jaki sobie wymarzyłam będę mogła potestować jakieś nowości. Póki co jak coś kupuję to tylko jak już naprawdę nie mam tego.

Opakowanie całkiem ładne wizualnie oraz wygodne w użytkowaniu. Żel pod prysznic  Go Fresh fajnie się pieni, ma przepiękny zapach, który utrzymuje się na ciele dosyć długo.
Konsystencja żelu oraz cała reszta jak najbardziej zasługuje na 6+ dlatego polecam Wam go z całego serca. Ja ze względu na zapasy póki co nie sięgnę po niego drugi raz, ale chętnie wypróbuję również inne wersje zapachowe. 




Kto ciekawy składu ma go powyżej ;)


W całkiem niezłej cenie kupicie żele Dove na tej stronie -> Dove, Żel pod prysznic

25 komentarzy:

  1. Znam te żele, kilka razy ich używałam i z działania byłam zadowolona, ale nie do końca odpowiada mi kremowa konsystencja. Poza tym ciężko wycisnąć końcówkę żelu z opakowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i zgadzam się ładnie pachnie.Skład też ma całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele z Dove. Ten faktycznie pięknie pachnie ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Często je kupuje, najbardziej lubię wersje wanilia + masło shea:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Dove, mają šwietne produkty. Obs?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zele Dove <3 aktualnie mam w lazience kokosowy z platkami jasminu, a moimi faworytami sa: ogorkowy z zielona herbata, mandarynkowy z kwiatem tiare i pistacjowy z magnolia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka ma dobre opinie, świetny PR, ale sam skład pozostawia sporo do życzenia. Działanie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć nie wierzyłam w ta firmę i te żele, to jakoś trafiły w moje ręce w prezencie. I powiem szczerze, że chyba ostatnio nic lepszego nie gościło pod moim prysznicem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam całej kolekcji :) sa to moje ulubione żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie kosmetyki z dove więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skład wygląda dość przerażająco... Ja najchętniej wybieram kosmetyki po zapachu i możliwie najkrótszym składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety ja nie przepadam za tymi żelami, bardzo wysuszają mi skórę. Wole naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam Dove za przepiękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście uwielbiam te żele! Najbardziej urzeka mnie zapach migdałowy. :)
    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ich zapachy, ale wolę mydło niż żel ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię! Jednak poki co oszalalam na punkcie marki Balea :D a tym Dove wiem że irytowało mnie otwieranie, zacinal mi się zatrzask. Zapach, kremowa konsystencja na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno już nie używałam Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie kupowałam żeli z dove. Aż wybiorę się w tygodniu na małe zakupy i z chęcią jeden kupię.
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam!
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo je lubię - wszystkie żele dove

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.