social media

Translate

poniedziałek, 29 lutego 2016

Romwe, spodnie


 Do spodni zza granicy podchodzę sceptycznie. Jest to jedna z tej części garderoby, którą muszę przymierzyć zanim kupię. Zazwyczaj niestety zamawiając z chińskich sklepów spodnie były mi za małe lub za ciasne. Tym razem jednak zaryzykowałam i jestem zadowolona.
Sama nie wierzę, że to piszę, ale spodnie są mega wygodne! Byłam w nich ostatnio testowo też w pracy i przez te kilka godzin czułam się jakbym miała założone spodnie, które były szyte specjalnie dla mnie. Na dzień dzisiejszy mogę  śmiało stwierdzić, że są to moje ulubione spodnie. Mam nadzieję, że będą mi służyć bardzo długo i Wam polecam je z całego serca :)








 Spodnie dostępne tutaj

4 komentarze:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.