social media

Translate

sobota, 6 lutego 2016

Live before you die


Ludzkie łzy to z jed­nej stro­ny wy­raz og­ro­mu cier­pienia, lecz z dru­giej także ul­ga. Ra­zem z łza­mi wypływa cier­pienie, by zro­bić miej­sce na nową, ko­lejną falę bólu. Inaczej ból przes­tałby się w nim mieścić. 

Do­rota Te­rakow­ska
Gdy sobie uprzytomniłam, że nigdy się już nie zobaczymy, było to bolesne aż ponad moją wyobraźnię, ponad moje poczucie istnienia, które mnie czasem nachodzi i z którym się godzę. Ogarnęła mnie taka rozpacz, że tą rozpaczą zaczęłam cię przywoływać. Nigdy bym nie przypuszczała, że taka jest moc rozpaczy.

Wiesław Myśliwski (z książki Ostatnie rozdanie)
      ---> [*] 
 Cier­pienie na­leży do życia. Jeśli cier­pisz, znaczy, że żyjesz. Pogódź się z tym mała dziewczynko.  
Dorota Terakowska (z książki Tam gdzie spadają Anioły)
Sukienka - KLIK / Cardigan - KLIK  / Rajstopy - Primark / Buty - Van Haren / 

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się wszystko baaaaaaardzo !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Ładne zdjęcia :) Zapraszam <3
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten sweter z koronką :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje, a takie smutne słowa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety taki juz nasz los ze za zycia doznajemy za duzo cierpienia :( sweter piekny, ale moglby dla ciebie byc o rozmiar mniejszy ;) sukienusia swietna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek szary z białą koronką jest bardzo ładny :)
    Smutny post :< Niestety życie jest nieprzewidywalne i czasami coś się dzieje bez naszego wpływu.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz, wspaniały sweterek, klik.
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to razem wygląda, a opis smutny :( Ale życie niestety takie już jest ehhhh

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.