social media

Translate

czwartek, 9 lipca 2015

Chciejlista Maleństwa od Dresslink.


Witajcie !

Niedawno dostałam propozycję dalszej współpracy ze sklepem DRESSLINK i zdecydowałam wspólnie z Wami,że będę ją kontynuować.
Poprzednie moje zamówienie możecie zobaczyć w dwóch poniższych postach :


Jak widzieliście wybrałam rzeczy dla Maleństwa i wszystko ma się dobrze do dnia dzisiejszego,więc zadowolona jestem z jakości nadal.
Co tym razem wybrałam wraz z córką ?
Już Wam pokazuję :)
Link do sklepu - KLIK

Tym razem również zamówiłyśmy dwie rzeczy - z czego jedna  to zestaw trzy częściowy :)

Zestaw składa się z bluzeczki na ramiączkach,krótkich spodenek oraz miętowego sweterka <3 
Przyznacie same,że komplet jest uroczy,prawda ? Ja sama bym w taki wskoczyła jakby były większe rozmiary!

KLIKnij żeby zobaczyć cenę i rozmiary
Druga rzecz to śliczna czarna sukienka w której prawdopodobnie Maleństwo pójdzie pierwszy dzień do szkoły po wakacjach.  Mała czarna,klasyczna - zawsze na czasie - niezależnie od wieku ;)

Moja córcia ogólnie nosi się luźno i wygodnie,ale w chwilach kiedy trzeba wyglądać elegancko i schludnie nie ubierze byle czego. Rośnie mała modnisia,ale pewnie każda z Nas taka była i podbierała mamie szminkę oraz szpilki,żeby poudawać dorosłą kobietę :)
Grunt to zachować zdrowy rozsądek i nie robić z dziecka "starejmaleńkiej" jak to mówią.



KLIKnij żeby zobaczyć cenę i rozmiary


Jeśli współpracę uda mi się kontynuować ( dzięki Waszej pomocy jaką jest klikanie w linki,które podaję ) to zapewne z tego sklepu zamówię jeszcze kilka rzeczy dla córki.

Oto kilka rzeczy wraz z linkami,które wpadły Nam w oko.





KLIK           

KLIK                            




To tyle na dzisiaj. Te ubrania chętnie zobaczyłabym w szafie mojej córki,ale nie tylko te. Asortyment sklepu jest tak ogromny,a ubrania tak tanie,że każda z Was znajdzie na pewno coś dla siebie. Zakupy zrobicie bez problemu po rejestracji w sklepie,a najlepszy wybór płatności to moim zdaniem Western Union.

Zapraszam do przeglądu sklepu DRESSLINK.

Co spodobało Wam się najbardziej ? Wybrałybyście coś dla siebie ?


18 komentarzy:

  1. Czarna sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukieneczka w kropeczki jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam w kilka linków :) Lubię Dresslink, muszę przejrzeć co mają ciekawego dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna sukienka jest cudowna, szkoda że ciut większych rozmiarów nie ma. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w tej czarnej sukience widzę moją córę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukieneczki i nie tylko Taka z rowerem mi się spodobala mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki i ceny nie są duże.Muszę koniecznie coś tam zamówic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliki coś się chyba źle porozmieszczały. Najbardziej podoba mi się sukienka tęczowa w pieski. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy wybrało maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla dziewczynek są takie piękne rzeczy
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne rzeczy wybrała Twoja córcia ( wiadomo po kim ma gust :)). Bardzo podoba mi się ta czarna sukienka, sama bym taka założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne sukienki
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale urocze takie małe ubranka ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Alicja Szpunar-Chyćko:) Poklikałam ! Śliczne są te ubrania i niedrogie , dla swojej siostrzenicy kupiłabym tę sukienkę w kotki, tę różową z rowerem na dole :) Ślicze są ! Fajna lista Twoich zakupów-podoba mi się ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.