social media

Translate

sobota, 4 kwietnia 2015

Dostawa ze sklepu Dresslink #1



Kochani,jak wiecie kilka tygodni temu zamówiłam sobie paczkę ze sklepu DRESSLINK  w TYM poście wspominałam o tym co zamówiłam,a dzisiaj zaprezentuję Wam jak wyglądają na "żywo" rzeczy zamówione. Przy okazji chciałabym Was poinformować o bardzo fajnej akcji świątecznej podczas której można otrzymać wybrany przez siebie prezent za darmo (!) - więcej informacji znajdziecie TU.Bardzo fajna opcja również jest dla posiadaczy telefonów iPhone - można pobrać sobie aplikację ze sklepu i w wygodniejszy sposób przeglądać ich olbrzymi asortyment. Ja cierpliwie czekam na aplikację dla Samsungów ;) 




Maleństwo niecierpliwie oczekiwało paczki,bo 3 z 4 rzeczy były dla Niej,więc kiedy już paczkę odebrałyśmy chętnie je ubrała i pozowała do zdjęć dla Was ;) Niestety pogoda w Holandii ostatnio kiepska,więc zdjęcia zostały zrobione w domu,a planowo miałyśmy wybrać się na sesję do parku.
 KLIK
Edukacyjną zabawkę pokaże Wam pierwszą,bo jest to ulubiona zabawka Maleństwa odkąd paczka do Nas doszła.Ciągle coś dodaje,odejmuje,mnoży i dzieli,a ja trzymam kciuki,aby Jej zapał do nauki nigdy nie minął.
W środku kartonowego pudełka znajdujemy drewnianą tackę na której znajdują się drewniane klocki oznaczone znakami widocznymi na zdjęciu. Patyczki są dodatkowym elementem zabawki,który bardzo ułatwia dziecku liczenie,gdy np.braknie paluszków w zadaniu ;) Jak widać jeden napis lekko starł się,ale reszta jest solidnie napisana. Przypuszczam,że zabawka za jakiś czas pojedzie do mojego siostrzeńca i Jemu równie dobrze co Maleństwu posłuży w nauce/zabawie.
Niestety nie jest już dostępna,ale TUTAJ znajdziecie wiele innych ciekawych zabawek dla dzieci ;)

KLIK
Sowi komplet świetnie się sprawdził w ciągu ostatnich dni,ponieważ wiosna gdzieś się zapodziała i ostatnio pogoda przypomina bardziej jesień .... Bardzo ciepły sweterek jak i getry połączone ze spódniczką. Komplet jest tak miły w dotyku i wygodny,że Maleństwo chciało cały tydzień w nim chodzić do szkoły ;) Z pewnością zamówię Jej jeszcze jeden taki zestaw.

Zresztą zobaczcie sami jak prezentuje się na mojej dzisiejszej Modelce <3



BUTY - H&M 
 
Wiem - najwyższa pora wybrać się do fryzjera i podciąć końcówki,bo nie wyglądają najlepiej,ale przez remont i przeprowadzkę nie mamy do tego głowy ...


 CENA/ROZMIAR



Kolejnym ubraniem jaki wybrało sobie Maleństwo ze sklepu DRESSLINK była przepiękna sukienka. Sukienka póki co założona była tylko raz,( do zdjęć) ale już za kilka dni Młoda pójdzie w niej do szkoły,ponieważ odwiedzi ich fotograf :D Materiał i fason sukienki jest bardzo delikatny,więc sukienka idealnie nadaje się na imprezy typu wesele czy komunia. Cena to tylko €7.07 ( 28.96zł) - moim zdaniem takiej sukienki taniej nie kupicie !

Kilka lat temu mieliśmy komunię w rodzinie i za podobną sukienkę zapłaciłam 3 x tyle,a więcej nie była ubrana,bo Maleństwo tak szybko z niej wyrosło ... Oprócz niebieskiej dostępna jest również w kolorze czerwonym. 







 Tył sukienki odrobinę za długi dla mojego Maluszka jak widać  ;)



 Jak widzicie Maleństwo zadowolone z paczki,więc prosimy o poklikanie w linki,abyśmy mogły kontynuować współpracę ;)
Nawet jeśli nie uda Nam się dalej współpracować ze sklepem DRESSLINK mam zamiar zamówić jeszcze kilka rzeczy,ponieważ wybór jest ogromny,jakość dobra,a ceny bardzo zachęcające.


CENA/INNE MOTYWY
Na koniec moje rajstopy z wieżą Eiffla . Do wyboru 7 rożnych motywów,więc myślę że każda z Was znalazłaby coś dla siebie. Jeszcze nie zdążyłam ich przymierzyć,ale jak tylko zrobi się odrobinę cieplej to zrobię kilka dodatkowych zdjęć i napisze czy są wygodne.

Przeglądałyście asortyment sklepu DRESSLINK ? CO Wam wpadło w oko ? :)
Pozdrawiam serdecznie :*

47 komentarzy:

  1. ooo :) piekna sukieneczka!:*


    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację zacznij i daj znać u mnie!
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj/♥
    WESOŁYCH ŚWIĄT! (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zamówienie. Kurcze, jestem zawiedziona:)))) Chciałam abyś pokazała rajtuzki na sobie, hiih :D Buziaki;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten komplecik z sówką, sukienka też śliczna :) Piękne włosy ma Maleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooooł, mega sówka, a sukienka genialna! Mała na pewno zrobi w niej furorę!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiła w szkole w pierwszy dzień jak założyła komplet z sową ;) nawet nauczycielka pytała skąd taki mamy, bo dla swojej córki chciała :)

      Usuń
  5. Ubrania są naprawdę świetne, mam nadzieję, że współpraca się rozwinie :)
    jestemkalina.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam aż pokażesz rajstopy na sobie! Ubrania dla małej przeurocze <3
    Ja jeszcze nie zamawiałam nic z Dresslink. Muszę ich obczaić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy :) Malutka ma prześliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka śliczna i ten zestaw z sówką

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej sowie to sama bym chętnie latała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sweterek jest śliczny, a ta kiecka!!! <3 przepiękna ;) musze zajrzeć na tą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ma śliczniutkie włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy, a modeleczka ma piękne włosy. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :)

    http://lvcooco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukieneczka śliczna a gwiazda ma cudowne włosy :*

    http://bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo jacie, ten sweterek sowi i księżniczkowa sukienka są piękne! :) przeuroczo Twoja pociecha w nich wygląda, na pewno bardzo zadowolona jest :)
    U nas też pogoda kiepska, nawrót zimy grrrr :/
    Oczywiście wszystkir linki i stronka sklepu kliknięte :)
    Również bardzo bym Cię prosiła o kliknięcie linków w poście oraz banera Sheinside :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne ubranka :)
    poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek z sówką jest przeuroczy :D

    http://kissesyui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. myslisz ze jak bedziesz chodzic po blogach i rozsiewac taki spam to ludzie poklikaja w linki? nie sadze....

    OdpowiedzUsuń
  19. http://agataandvictoria.blogspot.com/ :)
    Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rzeczy! Dziewczyna wygląda jak prawdziwa księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny ten komplet z sówką :)
    Bardzo ładny, przejrzysty blog!


    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny sweterek :)
    Poklikane :)
    Pozdrawiam :) http://beauty-natural-ladyhope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wedle prośby, poklikane.
    Pozdrawiam :)
    PS> Rajstopy z wieżą Eiffla są super! Zamówiłabym, ale raczej nie ma moich rozmiarów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Rozmiar jest uniwersalny,więc przypuszczam,że i na Ciebie by pasowały :)

      Usuń
  24. Ale świetne rzeczy ♥ Twoja siostra ma śliczne włosy!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam. :)

    Zapraszam do mnie: http://violetc13.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis! Też sprawdzę dresslink;-)
    Zapraszam do siebie: http;//myevesseetheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane, tak mają swietny :)
    Dziękujemy u nas za kliki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikane, sukienka przecudowna! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Modelka pierwsza klasa :)
    Na pewno przy najbliższej wypłacie pomyśle o tym sklepie :)
    Poklikane i trzymam kciuki za dalszą współpracę :*

    OdpowiedzUsuń
  30. That owl sweater is so cute!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy kupiłaś! :D

    Zapraszam również do mnie:
    http://apricots-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.