social media

Translate

poniedziałek, 6 lipca 2015

Pomoc dla rodziców Zosi [*]


Witajcie kochani.

Dzisiaj miał być zupełnie inny post,ale to o czym Wam napisze jest o wiele ważniejsze ... 
Wracając z pracy przewijałam sobie fejsa i nagle na jednej z ulubionych grup "Coś za nic w Holandii" zobaczyłam ten tekst :

" Pomóżcie!!!!

Do czwartku musimy uzbierać dużą kasę dla małej  Zosi [*] a
by mogła być pochowana w PL.
Mała
 Zosia miała 3 miesiące odeszła od nas 3 dni temu ;(
Jej rodzice mieszkają w Holandii. Tata stracił prace,bo za dużo siedział u córki w szpitalu. Każdy cent się liczy!
Zosia zmarła na Syndrom Marfana. Tydzień temu przeszła operacje. "Polskie mamy z NL złożyły się na ogromnego misia dla Zosi i żeby Jej mama miała pieniądze - uzbierały prawie 1800 e.
Tydzień 
Zosi był stabilny,aż w końcu się
pogorszyło ...
Rodzice sprzedają samochód,nawet za siedzenie przy Zosieńce musza płacić ;(
Każdy 
 dzień w NL to duże koszta.
Mamy czas do CZWARTKU !
JEŚLI
 KTOŚ SIĘ ZDECYDUJE CHOCIAŻ 1 cent WPŁACIĆ PISZCIE DO Isabella Cz Cz ONA SIĘ  ZAJMUJE 
ZBIÓRKĄ
Tu macie link do instagrama Zosi

Nie mogłabym zasnąć gdybym nie pomogła choć odrobinę!
Wy też możecie pomóc,jeśli chcecie.  Wpłaćcie choć drobną sumę,a jeśli nie możecie to chociaż udostępnijcie informację o pomocy dla rodziców Zosi.
Kwota jaka została uzbierana to 1 200e - potrzeba jeszcze  2 500e.
Ja już dołożyłam swoją "cegiełkę".

Ogromne wyrazy współczucia dla całej rodziny [*]


4 komentarze:

  1. dobrze, że napisałyście ten wpis żeby więcej ludzi go widziało

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że napisałaś o tym dzięki takim wpisom można dotrzeć do wielu ludzi dzięki czemu i pomoc będzie większa.
    Bardzo współczuje ...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.