social media

Translate

piątek, 10 lipca 2015

Koszula w kratę od SheIn


Cześć piękne <3
Miałam dzisiaj napisać Wam o tym co mnie wkurza na grupach facebookowych,ale jest piątek i stwierdziłam,że wrzucę coś luźnego. Przed wczoraj odebrałam przesyłkę od SheIn ( wcześniej SheInSide) to stwierdziłam,że się pochwalę co odebrałam :)

Jeśli śledzicie moją stronę to wiecie,że tym razem wybrałam sobie czerwono - czarną koszulę w kratę,na którą "chorowałam" od jakiegoś czasu. W końcu się zdecydowałam i ją mam :D

Zapraszam na kilka zdjęć zrobionych przez moje Maleństwo.
 Jak widzicie moje włosy są po warkoczu,który miałam całą noc i nie były w zbyt dobrej formie niestety :/ Na szczęście to nie one są w tym poście ważne !


Koszula jest dostępna TUTAJ  w rozmiarach : S,M,L.

Ja wybrałam eLkę,bo lubię luźniejsze i zakrywające tyłek ubrania ;)


 Chłop się śmiał,że zamówiłam 'kopalnianą koszulę' a kolega z pracy nazwał mnie w niej 'drwalem' :P Faceci - ich nie zrozumiemy nigdy tak jak Oni Nas! :D
Moje koleżanki są zauroczone koszulą i mają zamiar również sobie taką zamówić,więc nie muszę Wam chyba pisać,że jakość jest bardzo dobra i że jestem zadowolona ? 

Koszula jest wykonana z cienkiego materiału co mnie cieszy,bo obawiałam się,że będzie "gruba" ;)

Zapinana na guziki,które trzymają się na swoim miejscu. To ważne,bo zdarzyło mi się kiedyś kupić koszulę z której guziki wypadały już po pierwszym zapięciu,a robiłam to normalnie,więc nie rozumiem dlaczego wypadały. Można ją nosić zapiętą pod szyję,odpiętą lub przewiązaną,ale jak widzicie ja wybrałam opcję pierwszą :)
Zauważyłam ze 2-3 wystające nitki,ale po ciachnięciu ich nożyczkami jest dobrze. Myślę,że i bez tego nikt by ich nie zauważył.






Podoba Wam się koszula ? 
Klikniecie mi,abym mogła zamówić coś jeszcze i pokazać Wam się znów ? 
Klikniecie czy nie - duży BUZIAK dla Was za to,że tu jesteście ze mną <3

23 komentarze:

  1. ślicznie w niej wyglądasz !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w niej wyglądasz a Maleństwo ma fotograficzny talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klik oddany :) Kliknęłabyś też u mnie w linki w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo rewelacja, super w niej wyglądasz - włosy wyglądają równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam dziś bardzo podobną tyle, że białą :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam ;) choć ten wzór z tym kolorem nie dla mnie, mam coś podobnego ale szaro-biało-czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ochotę na taką koszulę, ale w wersji czarno - białej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczyłam kraciastą koszulę, musiałam tu wejść i skomentować, że jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygladasz, choć mi osobiście sie taka nie podoba 😃.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny krój i długość. Ja mam identyczny wzór tyle że fason męski. Kilka sztuk autentycznie roboczych, z pracy mojego męża. Noszę dość często i pasuje do wielu rzeczy. Mam na profilowym fb elleem nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula to hit ostatnio A facetów rozumiem bo zawsze takie kupowalam chłopu do pracy za parę złotych w Auchan he he AZ jestem ciekawa jak dziś pójdę czy znajde podobna jak tak to biorę i ciekawe czy ktoś pozna

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że zdjęcia są z tak daleka. Nie widać detali...
    Ale i tak mi się tutaj podoba!

    OBSERWUJĘ!
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknęłam oczywiście :)) koszula jest bardzo, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wpis i zdjęcia :D
    koszula genialna kliknęłam ♥ 14,33$
    pozdrawiam serdecznie :*
    +mogę liczyć na jeden klik w link w najnowszym wpisie? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. poklikałam, świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula zawsze w modzie i jest mega fajna <3.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna koszula! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie kolor koszuli i sama jej idea w stylizacji, jednak ja wolałabym krótszą :)
    Dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula wspaniała, a modelka jeszcze wspanialsza :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.