social media

Translate

niedziela, 12 lipca 2015

Co mnie wkurza na facebookowych grupach ?!


Wiele dziewczyn w blogosferze pisało o tym co wkurza je w świecie blogerek,a mnie naszła ochota napisać co mnie irytuje na grupach facebookowych. Post ten weźcie sobie z przymrużeniem oka,nie jest to coś co nie daje mi spać po  nocach i mam bardziej poważne problemy ;)

Odkąd bloguję co rusz dołączam do róznych blogowych grup,ale nie tylko do takich. Mieszkam w Holandii jak wiecie i grupach typu Polacy w NL też jestem. Nieraz dowiaduję się z nich wiele ciekawych rzeczy,ale o tym może wspomnę w innym poście. Dzisiaj chciałabym wyrzucić swoje irytacje dotyczące co niektórcyh sytuacji z grup. 

1. Darmowe iPhony,doładowania,pieski itp. - i ludzie klikający w linki dodane przy tego typu ogłoszeniach.A później rozsiewający SPAM we wszystkich grupach do jakich się należy,żeby kolejni ludzie w to klikali ...  Ja rozumiem,że jest kryzys i ludzie chcą dostać coś za nic,ale błagam Was! Nie bądźcie takimi kretynami i nie klikajcie we wszystko co popadnie tylko dlatego,że jest tam napisane za darmo! Nie ma takiej opcji,żeby ktoś oddał Wam swój nowiutki telefon,albo doładowanie do konta. Jeszcze z tymi zwierzętami jestem w stanie zrozumieć,bo często zdarza się tak,że ludzie naprawdę chcą oddać za darmo.


2.Jakiś czas temu poprosiła mnie znajoma o udostępnienie w grupach ogłoszenie o pracę.  Było w nim napisane, że ja dodaję je tylko z grzeczności.  Wydaje mi się, że ogłuszenie było napisane na tyle przejrzyście, że znalezienie nowych pracowników nie powinno być problem.  Dodałam więc ogłoszenia i nie zastanawiałam się nad tym dłużej.  Po kilku godzinach zaczęły przychodzić powiadomienia, że ktoś skomentował moje posty. Z każdym kolejnym czytaniem ich opadały mi ręce, cycki i wszystko to co mogło odpaść. ... W ogłoszeniu było wspomniane o znajomości języka, więc jedna z dziewczyn zaczęła wyśmiewać o jaki język chodzi i do czego jest potrzebny przy pracy z drobiem. Nie wiem jak Wam, ale mi się wydaje, że pracując za granicą choćby minimalna znajomość języka obcego to absolutny mus. Ja sama nie mówię bardzo dobrze, ale jednak radzę sobie i potrafię sama dogadać się z przełożonymi gdy czegoś potrzebuje bez pomocy osób trzecich. Co innego, gdy idę załatwiać sprawy urzędowe, wtedy wolę, żeby był ktoś kto zna język lepiej, żeby nie zrozumieć czegoś źle. Ale nie o tym dzisiaj . wracając do ogłoszenia kolejne komentarze jak zwaliły mnie z kanapy to te gdzie znajduje się oferowana praca ... w ogłoszeniu miasto było podane oraz wzmianka o tym, aby zainteresowane osoby zadzwoniły pod podany nr . telefonu.
















Zdarzyły się 3 komentarze w których nasi rodacy potrafili napisać coś w stylu "Ja chyba jestem zainteresowana" Albo szukasz pracy i jesteś zainteresowana, albo nie i nie wstawiasz bez sensu komentarzy. Jedną taką wiadomość dostałam około północy przez którą prawie dostałam zawału,bo zasypiałam właśnie.
Ja rozumiem, że ktoś chciał dopytać o stawkę, bo takie pytanie jest całkowicie zrozumiałe, ale takie się pojawiło może raz ?
3.Czy Albert Heijn/Kruidvat/Jumbo itp. jest jutro otwarty ? Czyli znów Polacy na obczyźnie,którzy wiedząc,że jest jeden dzień święta (czyli sklepy pozamykane) dostają małpiego rozumu i nagle interesują ich otwarte/zamknięte sklepy. Rozumiem,że tego możecie nie wiedzieć jeśli jesteście chwilę za granicą,ale zazwyczaj w te dni markety są pozamykane i możemy wtedy liczyć tylko na zakupy w tureckich sklepach. Poza tym wydaje mi się,że jeden dzień bez zrobienia zakupów nie sprawi,że umrzemy z głodu - no chyba,że się mylę to niech mnie ktoś poprawi :)

A przy okazji wiecie,że wygooglowanie takiej informacji trwa max 30 sekund ? Nie trzeba robić z siebie idioty pytając we wszystkich możliwych grupach,a poza tym zastanawia mnie jeden fakt. Czy w tych czasach nie mamy już PRAWDZIWYCH znajomych wokół siebie,żeby zapytać o takie przyziemne sprawy ?

W sumie mogłabym wymieniać jeszcze i wymieniać,ale raczej wolę skupiać się na przyjemnych rzeczach niż takich pierdołach dlatego wystarczą te 3.
A Was co wkurza ?

26 komentarzy:

  1. Mnie wkurzają te same rzeczy, ale te wiadomości czy sklep otwarty to już przegięcie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez to wkurza i te doładowania niby, co za idiotyzm :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie prawdziwe informacje które przyciągają wzrok i są zazwyczaj wirusami - to mnie wkurza najbardziej na FB -
    Ze zwierzętami również jestem wyrozumiała ponieważ sama tak szukałam domu dla piesków znalazłam dla 3 i 1 został, ale mam nadzieje że i jemy szybko znajdę dom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak w Polsce to samo, święto narodowe jakieś, a pytają się ciołki czy Kaufland otwarty ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak te doładowania i darmowe telefony a na blogu co mnie jednym wkurzylo to cos takiego Jak wiesz klikam chętnie w linki z ciuchami ale jak ktoś wciska kit typu :jak chcesz poznać wynik konkursu to klik w link a tam wyników nie ma Nie znosze mydlenia oczu

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeszcze dodam ze jako mama niepełnosprawne go dziecka jestem w takiej grupie Wczoraj jedna pani dołączyła tylko po to by wszystkie na tam obrażać i zwyzywac od żebraków itp To mnie denerwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że nie na wszystko mamy wpływ, bardzo szkoda - bo ludzie jakieś głupoty przez Internet wypisują, maskara.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej wkurzają te wpisy "wygrałem iPhona i ty też możesz" itp ...

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mnie wkurzaja te wszystkie ciolki, ja to tylko czytam bo stwierdzilam ze nie ma sensu komentowac bo jakbym juz to zrobila to na bank by mnie z grupy wyrzucili :P ja jak chce wiedziec czy dany sklep jest w niedziele otwarty to wchodze sobie na strone tego sklepu i sprawdzam -_-

    OdpowiedzUsuń
  10. Obs za obs albo kom za kom :D Wkurza mnie to strasznie. Normalnie jak kółko różańcowe ;)
    I te małoletnie (zwykle) blogerki które wszystko by chciały za darmo. Darmowe szablony, darmowe ciuchy, darmowe kosmetyki. Nie mówię że nie ma w blogesferze ciekawych blogów dziewczyn które nie ukończyły jeszcze osiemnastu lat ale zwykle gdy z ciekawości klikam na te blogi to...no cóż... Moje początki też nie były kolorowe ale nie prosiłam na siłę o komentarze czy obserwacje. Do wszystkiego dochodzę powoli sama. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popierał Tych pseudoblogerek jest masa Tylko aby dostać cos za darmo a często nawet nie postaraja się zrobić przyjemnego posta tylko byle jak aby byli Uważam to za brak szacunku do czytelników

      Usuń
  11. A mnie w grupach wkurzają najbardziej towarzystwa wzajemnej adoracji. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ha ha racja.. mnie wkurza to samo, ale dodałabym ciągły spam i ciągłe proszenie o like, albo oszukiwane konkursy i strony z nagimi kobietami w stronach ze sprzedażą ubrań. masakra..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogrom spamu, jakieś super rzeczy do wygrania, doładowania itp. pełno tego i to mnie wkurza. Ludzie klikają a później zdziwienie, że mają jakieś wirusy itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I co mnie wkurza wszędzie ostatnio Konkursy na top fan i co za tym często idzie fala spamu komentarze byle jakie Podbija nie usmieszkami albo innymi slowkami Z fajnych fanpage dużo prawdziwych fanów zaczyna uciekać bo to denerwuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha zgadzam się z tobą ;d
    od siebie dodam, że wkurzają mnie takie wiadomości typu : zmarł ferdek kiepski i musisz kliknąć żeby dowiedzieć się więcej. Czasami się kliknie i jest... pogadane. Później automatycznie coś się samo wysyła i nikt nie wie jak to zablokować ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej wkurzają mnie właśnie te spamy z doładowaniami, darmowymi paczkami kosmetyków, kto śledzi profil i wszystkie temu podobne :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Okropieństwo jakieś -.-
    www.gi-venchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie uczestniczę w takich głupich grupach :P W moich jest przyjemnie i ludzie myślą, zanim napiszą. Na inne szkoda czasu, głupki znajdą się wszędzie... wystarczy zablokować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cos w tym jest :-0 Ja to tylko grupy o blogerkach na Fejsie, lub z przyjaciółmi amay osobną grupke :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Komentarze w sprawie pracy mnie zabiły :D w sumie po nich można się domyśleć skąd się biorą bezrobotni (oczywiście nie wrzucam wszystkich do jednego worka, tacy, którzy szukają, ale nie mogą znaleźć oczywiście też są)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie wkurza, jak ludzie ciągle publikują na fb jakieś posty konkursowe. Rozumiem, że jak naprawdę by się coś chciało wygrać, raz na jakiś czas można. Ale ciągle? No i zaproszenia do gier. Do grup nie należę, więc nie wiem :p Muszę skorzystać z tych porad ze zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezłe te komentarze w sprawie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie również wkurzają te darmowe doładowania i telefony, posty typu obs za obs lub kom za kom oraz profile, które organizują fałszywe konkursy tylko po to żeby zebrać więcej fanów ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie również denerwuje to samo i o wiele więcej..

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG :D To są na świecie jeszcze takie pojeby?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.