social media

Translate

sobota, 19 marca 2016

Wielkanocne inspiracje


Wielkanoc nadchodzi coraz większymi krokami, więc to dobry czas na inspiracje Wielkanocne. Po przedświątecznych porządkach, a przed przygotowaniami posiłków dla całej rodziny to czas kiedy możemy spokojnie zająć się dekorowaniem. Przeszukując internet stwierdzam, że niezwykłym  źródłem natchnienia jest magazyn Westwing.
Elegancko, świeżo i wiosennie tak prezentują się dekoracje proponowane przez ten magazyn co ogromnie mnie urzekło. Przepiękne zdjęcia sprawiają, że aż chce się zmienić aranżacje w domu :)Szukasz inspiracji na niebanalne pisanki, które zachwycą najbliższych? Również jesteś w dobrym miejscu. Ile razy wyrzuciłaś reszki lakierów do paznokci? Więcej tego nie rób, a jeśli nadal nie wiesz dlaczego zapraszam do obejrzenia poniższego video.
1.

Marble PL from Westwing on Vimeo.
Źródłem na  pomysł  jest oczywiście westwing.
Znajdziecie tam więcej pomysłów, ale osobiście mi ten spodobał się najbardziej.
Pamiętaj, że 
ilość promocyjnych artykułów w niskich cenach jest zawsze  ograniczona, a  najlepsze promocje rozchodzą się w mgnieniu oka. Rejestrując się na Westwing możesz wiele zyskać, ale o tym przekonaj się sama :)
Spodobało Ci się? W takim razie daj lajka, a sprawisz mi tym przyjemność :)

6 komentarzy:

  1. Super post. Nigdy nie słyszałam o tej stronie.
    PS Masz piękny kolor włosów!

    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe dekoracje, pierwszy raz słyszę o tej firmie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujące porady. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę trochę zajmować się urządzeniem domu, więc stronka na pewno się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.